Відгук громадськості

ОСР

3.3.3.6. Підвищено ефективність АРМА завдяки посиленню інституційної спроможності органу, механізмів його міжнародного співробітництва, виявлення та розшуку активів за кордоном, а також завдяки кадровому перезавантаженню його керівного складу на основі принципів фаховості та незаангажованості

Вирішення Проблеми:

3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 30.04.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 4
1 3
Виконується Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів

0%
4

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 3.3.3.6.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) удосконалено порядок конкурсного добору Голови АРМА для досягнення вищого рівня прозорості добору, усунення ризиків політизації чи упередженості конкурсної комісії;
2) визначено вичерпний перелік серйозних підстав для дострокового звільнення або припинення повноважень Голови АРМА, а також передбачено можливість його відсторонення лише у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України;
3) запроваджено гарантії незалежності АРМА від неналежного втручання або впливу на діяльність органу;
4) процедуру проведення незалежної зовнішньої оцінки діяльності АРМА приведено у відповідність із Конституцією України, та створено передумови для її дієвого застосування у практичній діяльності
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів проект закону подано до Верховної Ради України
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
2 3.3.3.6.2 Розроблення проектів нормативно-правових актів, затвердження яких є необхідним для виконання закону, зазначеного у підпункті 3.3.3.6.1 Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів проекти нормативно-правових актів розроблено та оприлюднено для проведення громадського обговорення Не розпочато
3 3.3.3.6.3 Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 3.3.3.6.2, отримання експертних висновків та їх доопрацювання Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати Не розпочато
4 3.3.3.6.4 Видання нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 3.3.3.6.2, та проведення їх державної реєстрації Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів Міністерство юстиції України нормативно-правові акти набрали чинності Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким:
а) удосконалено порядок конкурсного добору Голови АРМА для досягнення вищого рівня прозорості добору, усунення ризиків політизації чи упередженості конкурсної комісії (15 відсотків);
б) визначено вичерпний перелік серйозних підстав для дострокового звільнення або припинення повноважень Голови АРМА, а також передбачено можливість його відсторонення лише у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України
(15 відсотків);
в) запроваджено гарантії незалежності АРМА від неналежного втручання або впливу на діяльність органу (15 відсотків);
г) процедуру проведення незалежної зовнішньої оцінки діяльності АРМА приведено у відповідність із Конституцією України, та створено передумови для її дієвого застосування у практичній діяльності (15 відсотків)
60%
2 щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють:
а) удосконалену процедуру конкурсного добору Голови АРМА як таку, що повністю або загалом забезпечує прозорість добору, усуває ризики політизації чи упередженості конкурсної комісії (6 відсотків);
б) запроваджений перелік підстав для дострокового звільнення або припинення повноважень Голови АРМА як такий, що містить лише серйозні підстави для зазначеного рішення (6 відсотків);
в) запроваджені гарантії незалежності АРМА від неналежного втручання або впливу на діяльність органу як такі, що повністю або загалом достатні для ефективного виконання завдань, визначених для АРМА (6 відсотків);
г) останню проведену процедуру добору на посаду Голови АРМА як таку, що була відкритою та прозорою, неупередженою, а Голова АРМА обраний на основі об’єктивної оцінки компетентності та доброчесності кандидатів
(6 відсотків);
ґ) законодавче регулювання процедури незалежної зовнішньої оцінки діяльності АРМА як таке, що приведене у відповідність із Конституцією України та забезпечує дієвість цієї процедури у практичній діяльності (6 відсотків);
д) зовнішнє незалежне оцінювання (аудит) ефективності діяльності АРМА проводиться безсторонньо та об’єктивно (5 відсотків);
е) зовнішнє незалежне оцінювання (аудит) ефективності діяльності АРМА проводиться практично з тією періодичністю, яка визначена законом, і аудит проводиться повно та всебічно (5 відсотків)
40%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: