Відгук громадськості

ОСР

3.3.3.8. Накладення арешту та передача в управління АРМА незаконно одержаних активів для збереження їх економічної вартості здійснюються ефективно та своєчасно

Вирішення Проблеми:

3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 3
1 2
Виконано Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів

33.3%
3

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 3.3.3.8.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) запроваджено порядок невідкладного інформування АРМА прокурорів про виявлення активів, на які може бути накладено арешт;
2) запроваджено обов’язкове планування арешту активу, щодо якого порушуватиметься питання про його передачу в управління АРМА, до подання прокурором клопотання про накладення арешту на актив у кримінальному провадженні або в порядку цивільного судочинства;
3) передбачено можливість передачі в управління АРМА будь-якого активу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні та вартість якого перевищує 200 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (незалежно від визнання такого активу речовим доказом та підстав для накладення арешту у кримінальному провадженні)
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів проект закону подано до Верховної Ради України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
2 3.3.3.8.2 Розробка програмного забезпечення та запровадження технічного устаткування електронної захищеної системи обміну інформацією між АРМА, органами прокуратури та органами досудового розслідування для оперативного надсилання запитів до АРМА та оперативного інформування про виявлення активів, яких стосувався запит, виявлення активів, які підлягають арешту, тощо Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів програмне забезпечення розроблено
запроваджено необхідне технічне обладнання для функціонування електронної захищеної системи обміну інформацією між АРМА, органами прокуратури та органами досудового розслідування для оперативного надсилання запитів до АРМА та оперативного інформування про виявлення активів, яких стосувався запит, виявлення активів, які підлягають арешту, тощо
Не розпочато
3 3.3.3.8.3 Розроблення та затвердження Положення про електронну захищену систему обміну інформацією між АРМА, органами прокуратури та органами досудового розслідування для оперативного надсилання запитів до АРМА та оперативного інформування про виявлення активів, яких стосувався запит, виявлення активів, які підлягають арешту, тощо Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів Національна поліція України, Офіс Генерального прокурора, Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро, Служба безпеки України, Бюро економічної безпеки України Положення про електронну захищену систему обміну інформацією між АРМА, органами прокуратури та органами досудового розслідування для оперативного надсилання запитів до АРМА та оперативного інформування про виявлення активів, яких стосувався запит, виявлення активів, які підлягають арешту, набрало чинності Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким:
а) запроваджено порядок невідкладного інформування АРМА прокурорів про виявлення активів, на які може бути накладено арешт (10 відсотків);
б) запроваджено обов’язкове планування арешту активу, щодо якого порушуватиметься питання про його передачу в управління АРМА, до подання прокурором клопотання про накладення арешту на актив у кримінальному провадженні або в порядку цивільного судочинства
(20 відсотків);
в) передбачено можливість передачі в управління АРМА будь-якого активу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні та вартість якого перевищує 200 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (незалежно від визнання такого активу речовим доказом та підстав для накладення арешту у кримінальному провадженні) (30 відсотків)
60%
2 запроваджено електронну захищену систему обміну інформацією між АРМА, органами прокуратури та органами досудового розслідування для оперативного надсилання запитів до АРМА та оперативного інформування про виявлення активів, яких стосувався запит, виявлення активів, які підлягають арешту, тощо 40%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: