Measure
2.7.3.5.1.
Holding a semiannual monitoring of the proper functioning of the electronic register of sick leaves, which must necessarily involve studying the status of compliance with the requirements pertaining to:
1) issuance of sick leaves of insured persons in electronic form only;
2) issuance of an extract from the electronic register of sick leaves as the sole proof of the insured person’s incapacity for work.
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.7.3.5. The electronic register of sick leaves has been put into commercial operation
Problem solving:
2.7.3. The electronic healthcare system is not sufficiently integrated with other databases, which creates opportunities for abuse during the use of specific functions (including the awarding of disability benefits, preventive and compulsory medical examinations, and assignment of the disability group)
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
The report on the monitoring findings is made public twice a year.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.5.1 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорон здоров'я, з огляду на інформацію, що надана Пенсійним Фондом України, повідомлено, що:
"З 01.01.2024 станом на 01.10.2024 за даними Електронного реєстру листків непрацездатності (далі – Реєстр) сформовано:
6 636 603 електронних листків непрацездатності;
24 082 витягів з Реєстру, як документа, що підтверджує непрацездатність застрахованої особи;
28 356 заяв-розрахунків на підставі паперових листків непрацездатності, що складає 0,52 % від загальної кількості електронних листків непрацездатності.
Випадки, коли листки непрацездатності оформлюються у паперовій формі, визначені підпунктом 4 пункту 8 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066 “Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02.06.2021 за № 728/36350".
Таким чином, можемо констатувати, що у межах звітного періоду відбувся моніторинг належного функціонування електронного реєстру листків непрацездатності, у межах якого проаналізовані дані, щодо кількості згенерованих у електронній формі листків непрацездатності, витягів, а також заяв-розрахунків. Констатовано, що частка заяв-розрахунків на підставі паперових листків непрацездатності, складає лише 0,52 % від загальної кількості електронних листків непрацездатності. Таким чином, можемо констатувати, що у межах звітного періоду захід виконується, а прогрес виконання заходу наявний.