Feedback from the public

Measure

2.5.10.4.5. Developing and implementing a data storage system with the functionality for automatic selection (prioritization) of motor roads for the purposes of planning road repairs based on data of instrument-assisted surveys

Measure status:

Not implemented

The measure is aimed at achieving ESR:

2.5.10.4. Requirements have been introduced to ensure that all road construction works are planned based on the results of instrument-assisted surveys

Problem solving:

2.5.10. Imperfection of existing control instruments and lack of transparency of road construction, repair, and maintenance processes

Deadlines:

01.01.2024 - 31.05.2024

Responsible implementors (authorities):

The main implementer: State Agency for Restoration and Infrastructure Development of Ukraine
co-implementors:
Ministry for Communities and Territories Development of Ukraine

Sources of funding:

state budget

Volumes of financing (thousand UAH):

within the established budget allocations for the relevant year

Performance indicator:

The system has been developed and put into commercial operation.

Implementing status

Progress/Result of implementation:

На виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.5 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України, повідомлено, що: "відповідно до протоколу засідання Агентства від 17.05.2024, ініційованого щодо стану виконання Антикорупційної програми Агентства на 2023-2025 роки та ДАП та доповідної записки від 23.05.2024 № ДЗ-190 було прийнято рішення впровадження системи накопичення даних (НDМ-4), яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритизацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень. Відправлено лист представникам НDМ-4- НMDGlobal для уточнення інформації щодо вартості ліцензій HDM-4 та HDM-5, строку їх, вартості навчання, які входять у загальну вартість ліцензії, найближчих термінів щодо проведення навчання та поставки ліцензії, можливих форматів навчань та отримано інформацію щодо цього. 10.10.2024 відбулась онлайн зустріч Агентства та представників HDMGlobal на якій вирішили, що генеральний директор HDMGlobal надішле перелік показників, на підставі яких може здійснюватися пріоритизація HDM-4. В подальшому, Агентство визначить перелік наявних показників і надішле для опрацювання HDMGlobal. Опрацювано показники та проведення повторні зустрічі. Було сформовано перелік фахівців, яким заплановано провести навчання та отримано від Департаменту автомобільних доріг перелік транспортно-експлуатаційних показників для визначення пріоритетних ділянок.

Листом від 08.01.2025 Агентство звернулось до Генерального директора HDM-Global щодо необхідності проведення навчання, в якому додано перелік транспортно-експлуатаційних показників та перелік фахівців. 12.03.2025 Агентством було отримано лист від TRL - офіційного дистриб’ютора HDM-Global з пропозицією поставити Агентству відновлення ПЗ HDM-4 та ПЗ спрощеного інтерфейсу Sentry.

Враховуючи військовий час та обмежене фінансування, Агентство відновлення звернулось до Світового банку, з метою отримання фінансування для закупівлі ліцензій, а також послуг з обстеження стану основної мережі автомобільних доріг.

21.03.2025 відбулася зустріч, одним із питання якої було можливість фінансової підтримки щодо купівлі ліцензії HDM-4.

Наразі, Світовим банком ініційовано внесення змін в порядок Плану закупівель на 2025 рік в рамках проєкту«Відновлення критично важливої логістичної інфраструктури та мережевого сполучення («RELINC»)» № Р180318 з метою придбання ліцензій та проведення інструментального обстеження стану автомобільних доріг. Очікується зібрання тендерного комітету, після чого буде оголошено закупівлю".Таким чином, можемо констатувати, що Агентством відновлення ведеться послідовна робота спрямована на предметне виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.5. У свою чергу, з огляду на те, що кінцевий строк виконання останнього визначений Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки, як 31 травня 2024 року, а також з урахуванням не розроблення та не впровадження системи накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень, можемо констатувати, що вказаний захід виконаним не є.

Monitoring results (quarterly):

23.07.2025:
The measure has not been implemented
05.05.2025:
The measure has not been implemented
23.01.2025:
The measure has not been implemented
24.10.2024:
The measure has not been implemented
08.08.2024:
The measure has not been implemented
01.05.2024:
Implementation of the measure has started on time

Key sources of assessment:

1. State Agency for Restoration and Infrastructure Development of Ukraine: Technical requirements
2. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України : Протокол наради №1 від 10 жовтня 2024 року
3. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України: Лист до HDM Global
4. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України: Перелік транспортно-експлуатаційних показників
5. State Agency for Restoration and Infrastructure Development of Ukraine: Protocol
6. State Agency for Restoration and Infrastructure Development of Ukraine: Report