Measure
2.5.10.4.5. Developing and implementing a data storage system with the functionality for automatic selection (prioritization) of motor roads for the purposes of planning road repairs based on data of instrument-assisted surveys
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.5.10.4. Requirements have been introduced to ensure that all road construction works are planned based on the results of instrument-assisted surveys
Problem solving:
2.5.10. Imperfection of existing control instruments and lack of transparency of road construction, repair, and maintenance processes
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Ministry for Communities and Territories Development of Ukraine
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
The system has been developed and put into commercial operation.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
На виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.5. Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Державним агентством відновлення та розвитку повідомлено, що: "Агентством відновлення продовжується робота для отримання ліцензій HDM-4. Очікується лист від Світового банку та у подальшому буде проведено конкурс. Орієнтовний строк проведення закупівлі зазначених послуг і підписання відповідного контракту — не раніше ніж через три місяці (строк може бути більшим з огляду на необхідність проходження процедур погодження).Відповідно до Технічного завдання Консультантом має бути закуплена 1 стандартна ліцензія програмного забезпечення HDM-4, яка після завершення виконання завдання (9 місяців) передається на баланс Замовнику".
Таким чином, можемо констатувати, що Агентством відновлення ведеться послідовна робота спрямована на предметне виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.5. У свою чергу, з огляду на те, що кінцевий строк виконання останнього визначений Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки, як 31 травня 2024 року, а також з урахуванням не розроблення та не впровадження системи накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень, можемо констатувати, що вказаний захід виконаним не є.