Measure
2.5.10.4.5. Developing and implementing a data storage system with the functionality for automatic selection (prioritization) of motor roads for the purposes of planning road repairs based on data of instrument-assisted surveys
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.5.10.4. Requirements have been introduced to ensure that all road construction works are planned based on the results of instrument-assisted surveys
Problem solving:
2.5.10. Imperfection of existing control instruments and lack of transparency of road construction, repair, and maintenance processes
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Ministry for Communities and Territories Development of Ukraine
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
The system has been developed and put into commercial operation.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
На виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.5 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України, повідомлено, що: "На виконання Протоколу засідання, ініційованого щодо стану виконання Антикорупційної програми Агентства відновлення на 2023-2025 роки та ДАП від 17.05.2024 та доповідної записки від 23.05.2024 № ДЗ-190 зібрано перелік фахівців від Департаменту автомобільних доріг, Управління цифрового та інноваційного розвитку та ДП «НІРІ» для подальшого проходження навчання щодо можливості використання системи НDМ-4. Відправлено лист на електронну адресу офіційного представника НDМ-4- НMDGlobal для уточнення інформації щодо вартості ліцензійного забезпечення HDM-4 та HDM-5, строку використання ліцензії, вартості навчання фахівців окремо та кількості фахівців навчання, яких входять у загальну вартість ліцензії, найближчих термінів щодо проведення навчання та поставки ліцензії, можливих форматів навчань та отримано інформацію щодо цього.
10.10.2024 відбулась онлайн зустріч Агентства відновлення та представників HDM Global на якій вирішили, що генеральний директор HDMGlobal надішле перелік показників, на підставі яких може здійснюватися пріоритизація HDM-4. В подальшому, Агентство відновлення визначить перелік наявних показників і надішле для опрацювання HDMGlobal. Після опрацювання показників - домовилися щодо проведення повторної зустрічі, до якої Агентством відновлення має бути підготовлений перелік фахівців, які пройдуть навчання роботи із системою HDM-4.
Було сформовано перелік фахівців, яким заплановано провести навчання по роботі із системою HDM-4 та отримано від Департаменту автомобільних доріг перелік транспортно-експлуатаційних показників для визначення пріоритетних ділянок.
Листом від 08.01.2025 № 70/5/13-02/13 Агентство відновлення звернулось до Генерального директора HDM-Global щодо необхідності проведення навчання, в якому додано перелік транспортно-експлуатаційних показників, на підставі яких буде здійснюватися пріоритизація ділянок та перелік фахівців, з проханням провести навчання щодо роботи із системою HDM-4 (додається)".
Таким чином, можемо констатувати, що Агентством відновлення ведеться послідовна робота спрямована на предметне виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.5. У свою чергу, з огляду на те, що кінцевий строк виконання останнього визначений Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки, як 31 травня 2024 року, а також з урахуванням не розроблення та не впровадження системи накопичення даних, яка дає змогу в автоматичному режимі здійснювати відбір (пріоритезацію) автомобільних доріг для планування ремонту на основі даних інструментальних обстежень, можемо констатувати, що вказаний захід виконаним не є.