Очікуваний стратегічний результат 2.4.3.1. На основі Єдиного реєстру об’єктів державної власності створено та наповнено інформацією реєстр державних та комунальних унітарних підприємств, а також господарських товариств, у статутному капіталі яких понад 50 відсотків акцій (часток) належать державі або територіальній громаді, з обов’язковим оприлюдненням інформації про діяльність таких юридичних осіб відповідно до міжнародних стандартів, зокрема про отриману державну допомогу
Заходи — 13
2.4.3.1.1.
Підготовка та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким удосконалено функціонування Єдиного реєстру об’єктів державної власності та передбачено створення на основі відповідного реєстру інформаційного ресурсу для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності, зокрема:
1) визначено механізм взаємодії між учасниками формування Єдиного реєстру об’єктів державної власності;
2) визначено чіткий порядок періодичного подання інформації суб’єктами управління до Єдиного реєстру об’єктів державної власності, а також порядок подання ними інформації у разі змін щодо об’єктів державної власності;
3) передбачено обов’язкове щорічне оприлюднення агрегованих звітів принаймні щодо 100 найбільших підприємств державної форми власності;
4) визначено обсяг оприлюднення інформації про діяльність підприємств державної форми власності відповідно до Керівних принципів ОЕСР щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності;
5) визначено критерії, за якими централізоване подання інформації до інформаційного ресурсу для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності є обов’язковим для підприємств комунальної форми власності;
6) визначено обсяг оприлюднення інформації про діяльність підприємств комунальної форми власності з урахуванням Керівних принципів ОЕСР щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності;
7) передбачено оприлюднення інформації про отриману державну допомогу підприємствами державної форми власності та підприємствами комунальної форми власності;
8) запроваджено ефективні, пропорційні та стримувальні санкції за недотримання вимог щодо подання та оприлюднення визначеної законом інформації про діяльність підприємств державної та комунальної форми власності, неповноту, недостовірність такої інформації, недотримання вимог щодо формату її подання та оприлюднення
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.2 (2). Розроблення проектів нормативно-правових актів (змін до нормативно-правових актів), спрямованих на реалізацію положень закону, зазначеного у підпункті 2.4.3.1.1
Головний виконавець: Міністерство економіки України
2.4.3.1.2 (1). Розроблення проектів нормативно-правових актів (змін до нормативно-правових актів), спрямованих на реалізацію положень закону, зазначеного у підпункті 2.4.3.1.1
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.3 (1). Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.4.3.1.2, та їх доопрацювання (у разі потреби)
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.3 (2). Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.4.3.1.2, та їх доопрацювання (у разі потреби)
Головний виконавець: Міністерство економіки України
2.4.3.1.4 (1). Прийняття нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.4.3.1.2, у разі потреби проведення їх державної реєстрації або подання Кабінетові Міністрів України
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.4 (2). Прийняття нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.4.3.1.2, у разі потреби проведення їх державної реєстрації або подання Кабінетові Міністрів України
Головний виконавець: Міністерство економіки України
2.4.3.1.5. Проведення тренінгів щодо застосування положень, запроваджених із набранням чинності законом, зазначеним у підпункті 2.4.3.1.1
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.6. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту нормативно-правового акта про затвердження нової редакції Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності, а також інформаційного ресурсу для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності як складової відповідного реєстру
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.7. Розробка програмного забезпечення та налаштування технічного устаткування, необхідних для забезпечення оновлення Єдиного реєстру об’єктів державної власності, включно з інформаційним ресурсом для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.8. Забезпечення інтеграції або обміну даними і технічної можливості взаємодії між Єдиним реєстром об’єктів державної власності, включно з інформаційним ресурсом для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності, та аналітичним порталом “Prozvit”
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.9. Забезпечення інтеграції або обміну даними і технічної можливості взаємодії між Єдиним реєстром об’єктів державної власності, включно з інформаційним ресурсом для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності, та автоматизованою системою електронного документообігу “Бест Звіт Oracle”
Головний виконавець: Фонд державного майна України
2.4.3.1.10. Забезпечення обміну даними і технічної можливості взаємодії між Єдиним реєстром об’єктів державної власності, включно з інформаційним ресурсом для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності, та реєстром державної допомоги суб’єктам господарювання
Головний виконавець: Фонд державного майна України
Індикатори — 3
набрав чинності закон, яким удосконалено функціонування Єдиного реєстру об’єктів державної власності та передбачено створення на основі відповідного реєстру інформаційного ресурсу для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності, зокрема:
а) визначено механізм взаємодії між учасниками формування Єдиного реєстру об’єктів державної власності (6 відсотків);
б) визначено чіткий порядок періодичного подання інформації суб’єктами управління до Єдиного реєстру об’єктів державної власності, а також порядок подання ними інформації у разі змін щодо об’єктів державної власності (6 відсотків);
в) передбачено обов’язкове щорічне оприлюднення агрегованих звітів принаймні щодо 100 найбільших підприємств державної форми власності
(6 відсотків);
г) визначено обсяг оприлюднення інформації про діяльність підприємств державної форми власності відповідно до Керівних принципів Організації економічного співробітництва та розвитку щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності (6 відсотків);
ґ) визначено критерії, за якими централізоване подання інформації до інформаційного ресурсу для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності є обов’язковим для підприємств комунальної форми власності (6 відсотків);
д) визначено обсяг оприлюднення інформації про діяльність підприємств комунальної форми власності з урахуванням Керівних принципів Організації економічного співробітництва та розвитку щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності (6 відсотків);
е) передбачено оприлюднення інформації про отриману державну допомогу підприємствами державної форми власності та підприємствами комунальної форми власності (6 відсотків);
є) запроваджено ефективні, пропорційні та стримувальні санкції за недотримання вимог щодо подання та оприлюднення визначеної законом інформації про діяльність підприємств державної та комунальної форми власності, неповноту, недостовірність такої інформації, недотримання вимог щодо формату її подання та оприлюднення (8 відсотків)
реєстр державних та комунальних унітарних підприємств, а також господарських товариств, у статутному капіталі яких понад 50 відсотків акцій (часток) належать державі або територіальній громаді:
а) введено у промислову експлуатацію як інформаційний ресурс для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності на основі Єдиного реєстру об’єктів державної власності
(4 відсотки);
б) містить функціонал, необхідний для подання та оприлюднення відомостей фінансової та нефінансової звітності підприємств державної та комунальної форми власності (або його інтегровано з іншими інформаційно-телекомунікаційними системами чи програмним забезпеченням, що передбачає збір, оприлюднення та аналіз відповідної інформації) (4 відсотки);
в) містить функціонал, необхідний для подання та оприлюднення інформації про діяльність підприємств державної форми власності відповідно до Керівних принципів Організації економічного співробітництва та розвитку щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності (4 відсотки);
г) містить функціонал для оприлюднення відомостей у вигляді набору відкритих даних, що забезпечує його автоматизовану обробку електронними засобами (машинозчитування) з метою повторного використання (4 відсотки);
ґ) інтегровано з рєстром державної допомоги (щодо надання відповідної допомоги підприємствам державної форми власності та підприємствам комунальної форми власності, відомості про які підлягають внесенню до Єдиного реєстру об’єктів державної власності) (4 відсотки)
щонайменше 80 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють, що:
а) критерії для визначення підприємств комунальної форми власності, які повинні обов’язково подавати інформацію до інформаційного ресурсу, є повністю або здебільшого обґрунтованими та збалансованими
(5 відсотків);
б) своєчасно та належно оприлюднюються повні та достовірні агреговані звіти про діяльність принаймні 100 найбільших підприємств державної форми власності (5 відсотків);
в) інформація про діяльність підприємств державної форми власності оприлюднюється в обсязі, що повністю відповідає Керівним принципам Організації економічного співробітництва та розвитку щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності (5 відсотків);
г) формат оприлюднення інформації про діяльність підприємств державної форми власності повністю або здебільшого забезпечує прозорість, відкритість та зручність доступу до інформації про діяльність підприємств державної форми власності (5 відсотків);
ґ) неупереджено та безсторонньо застосовуються ефективні, пропорційні та стримувальні санкції за недотримання вимог щодо подання та оприлюднення визначеної законом інформації про діяльність підприємств державної та комунальної форми власності, неповноту, недостовірність такої інформації, недотримання вимог щодо формату її подання та оприлюднення (5 відсотків);
д) запроваджено дієвий, ефективний та в необхідному обсязі обмін даними про діяльність підприємств державної та комунальної форми власності
(5 відсотків)