Очікуваний стратегічний результат 3.3.3.1. Мінімізовано ризики дискреції, непрогнозованості та неефективності дій АРМА щодо арештованих активів шляхом запровадження чіткого нормативного регулювання здійснення управління корпоративними правами, цілісними майновими комплексами, житловими об’єктами та іншими видами активів
Заходи — 2
3.3.3.1.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) деталізовано порядок визначення управителя активом, на який накладено арешт, зокрема, визначено особливості застосування законодавства про публічні закупівлі у зазначеній процедурі;
2) регламентовано порядок дій АРМА у разі встановлення під час перевірки ефективності управління арештованими активами фактів неналежного управління активами або спроб відчуження активів управителем
Головний виконавець: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
3.3.3.1.2. Приведення нормативно-правових актів у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 3.3.3.1.1
Головний виконавець: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Індикатори — 3
набрав чинності закон, яким:
а) деталізовано порядок визначення управителя активом, на який накладено арешт, зокрема, визначено особливості застосування законодавства про публічні закупівлі у зазначеній процедурі (25 відсотків)
б) регламентовано порядок дій АРМА у разі встановлення під час перевірки ефективності управління арештованими активами фактів неналежного управління активами або спроб відчуження активів управителем (25 відсотків)
методичні рекомендації щодо управління активами, на які накладено арешт та які передані в управління АРМА, визначають, зокрема, особливості передачі в управління та здійснення управління корпоративними правами, цілісними майновими комплексами, цінними паперами, нерухомим майном
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють, що:
а) законодавче регулювання порядку визначення управителя та порядку дій АРМА у разі встановлення фактів неналежного управління активами або спроб відчуження активів управителем є дієвим та не допускає необґрунтованої дискреції АРМА (10 відсотків);
б) методичні рекомендації щодо управління активами, на які накладено арешт та які передані в управління АРМА, є повними та всеохопними
(10 відсотків);
в) методичні рекомендації щодо управління активами, на які накладено арешт та які передані в управління АРМА, систематично належно застосовуються в практичній діяльності (10 відсотків)