Відгук громадськості

Захід

2.5.10.4.2. Розроблення проекту наказу Мінінфраструктури про внесення змін до Методики визначення обсягу фінансування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Мінінфраструктури, Мінфіну від 21 вересня 2012 р. № 573/1019, в якому передбачено, що:
1) одним із критеріїв черговості фінансування реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг визначити показники транспортно- експлуатаційного стану (коефіцієнти інтенсивності руху, міцності дорожнього одягу, рівності, зчеплення) та технічний рівень автомобільних доріг загального користування;
2) транспортно- експлуатаційний стан та технічний рівень автомобільних доріг загального користування
необхідно встановлювати відповідно до будівельних норм та норм нормативних документів

Статус заходу:

Виконано

Фактична дата виконання:

31.12.2024

Захід спрямований на досягнення ОСР:

2.5.10.4. Запроваджено вимоги, згідно з якими всі дорожньо-будівельні роботи плануються з урахуванням результатів інструментальних обстежень

Вирішення Проблеми:

2.5.10. Недосконалість діючих інструментів контролю та недостатня прозорість процесів будівництва, ремонту та експлуатації доріг

Строки виконання:

01.10.2023 - 31.12.2024

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
співвиконавці:
Міністерство розвитку громад та територій України

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

проект наказу розроблено

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

На виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.4.2 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України повідомлено, що: "Агентство відновлення листом від 24.05.2024 № 2095/1/13-01/04 ініціювало перед Міністерством розвитку громад та територій України (Мінрозвитку) внесення змін до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства фінансів України від 21.09.2012 № 573/1019, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 за № 1734/22046 (далі – Методика).

Листом від 04.06.2024 № 10050/29/10-24 Мінрозвитку надало свої зауваження та пропозиції щодо вказаних змін до Методики.

Також, Агентство відновлення листом від 25.07.2024 № 2658/5/13-01/01 звернулось до ДРС щодо наявності у вказаному проєкті наказу норм регуляторного характеру, та отримало відповідь від 08.08.2024 № 3168/20-24 про наявність у вищезазначеному проєкті норм регуляторного характеру та потребу в реалізації передбачених Законом процедур.

Листом від 23.08.2024 № 2925/5/13-01/04 проєкт наказу з доопрацьованими змінами до Методики надіслано на погодження в установленому порядку до Мінрозвитку. Мінрозвитку погодило проєкт наказу листом від 03.09.2024 № 16333/29/10-24.

Листом від 06.09.2024 № 3022/5/13-01/01 Агентство відновлення надіслало вищезазначений проєкт наказу на погодження до Мінфіну. Мінфін листом від 29.10.2024 № 06040-05-5/31226 повідомив про потребу доопрацювання проєкту наказу та надав свої зауваження. Виходячи із наданих пропозицій та зауважень Агентства відновлення листом від 13.01.2025 № 1/1/13-01/05 направило до Мінфіну відповідні роз’яснення та розрахунки.

На сьогодні Агентство відновлення очікує відповіді Мінфіну".

З аналізу розробленого проекту наказу Мінінфраструктури про внесення змін до Методики визначення обсягу фінансування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Мінінфраструктури, Мінфіну від 21 вересня 2012 р. № 573/1019 можемо констатувати, що положення останнього корелюються із відповідними вимогами Державної антикорупційної програми. Відтак, по-перше, проект наказу визначає, алгоритм вибору першочергових ділянок автомобільних доріг загального користування, що включає у себе оцінку транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг; по-друге, визначення фактичного транспортно експлуатаційного стану об’єктів, які потребують виконання капітального або поточного ремонту або реконструкції, зі сформованого переліку за результатами поточних, цільових, сезонних оглядів, спеціальних обстежень та діагностики має здійснюватися відповідно до ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану». Таким чином, можемо констатувати, що у межах звітного періоду Агентством відновлення забезпечено предметне виконання вказаного заходу ДАП. Відтак, захід є виконаним вчасно та повністю.

Результати моніторингу (щоквартально):

23.01.2025:
Захід виконано вчасно і повністю

Ключові джерела оцінки:

5. Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України: Додаток до листа Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України