ОСР
3.3.3.9.
Управління активами, на які накладено арешт у кримінальних провадженнях, розшук незаконно одержаних активів за межами України та їх повернення здійснюються ефективно, серед іншого, завдяки:
посиленню інституційної спроможності АРМА;
удосконаленню законодавства щодо передачі активів в управління; забезпеченню ефективного міжнародного співробітництва
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Національне агентство з питань запобігання корупції
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3.3.3.9.1 (1) Забезпечення приєднання АРМА та Національного агентства до захищеної системи обміну інформацією “SIENA” | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | АРМА та Національне агентство мають можливість здійснювати обмін інформацією з використанням захищеної системи обміну інформацією “SIENA” |
Захід виконано невчасно та повністю
|
||
2 | 3.3.3.9.1 (2) Забезпечення приєднання АРМА та Національного агентства до захищеної системи обміну інформацією “SIENA” | Національне агентство з питань запобігання корупції | АРМА та Національне агентство мають можливість здійснювати обмін інформацією з використанням захищеної системи обміну інформацією “SIENA” |
Захід виконано невчасно та повністю
|
||
3 | 3.3.3.9.2 Формування міжвідомчої робочої групи, відповідальної за координацію діяльності органів державної влади із повернення активів та реалізацію Стратегії із повернення активів | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | міжвідомча робоча група, відповідальна за координацію діяльності органів державної влади із повернення активів та реалізацію Стратегії із повернення активів, розпочала діяльність |
Захід не виконано
|
||
4 | 3.3.3.9.3 Розроблення та затвердження плану дій з реалізації Стратегії із повернення активів | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | план дій з реалізації Стратегії із повернення активів затверджено Кабінетом Міністрів України |
Захід виконано невчасно та повністю
|
||
5 | 3.3.3.9.4 Підготовка щорічного звіту про стан реалізації Стратегії із повернення активів та плану дій з її реалізації, який у разі потреби містить рекомендації щодо перегляду Стратегії із повернення активів та плану дій з її реалізації | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | звіт про стан реалізації Стратегії із повернення активів та плану дій з її реалізації підготовлено та оприлюднено |
Виконання заходу не розпочато
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 3
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
забезпечено можливість ефективного міжнародного співробітництва АРМА з компетентними органами іноземних держав відповідно до Угоди між Україною та Європейським поліцейським офісом про оперативне та стратегічне співробітництво шляхом: а) визначення АРМА як компетентного органу в Україні для цілей зазначеної Угоди (15 відсотків); б) приєднання АРМА до захищеної системи обміну інформацією SIENA (15 відсотків) |
30% |
2 |
належно втілюється Стратегія із повернення активів: а) Стратегія із повернення активів актуалізована та затверджена (10 відсотків); б) план дій з реалізації Стратегії із повернення активів підготовлено та затверджено (10 відсотків); в) координацію діяльності органів державної влади із повернення активів та реалізації Стратегії із повернення активів здійснює міжвідомча робоча група з цих питань, до якої включено представників усіх заінтересованих органів державної влади (10 відсотків); г) заходи, передбачені Стратегією із повернення активів та планом дій з її реалізації, втілено принаймні на 90 відсотків (10 відсотків) |
40% |
3 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють: а) наявні для АРМА механізми міжнародного співробітництва як такі, що повністю або загалом достатні для ефективного виконання завдань, визначених для АРМА (7,5 відсотка); б) інституційну спроможність АРМА як таку, що повністю або загалом достатня для ефективного виконання завдань, визначених для АРМА (7,5 відсотка); в) затверджені Стратегія із повернення активів та план дій з її реалізації як такі, що повністю або загалом дають змогу забезпечити ефективність повернення до України активів, одержаних корупційним шляхом (7,5 відсотка); г) Стратегія із повернення активів та план дій з її реалізації як такі, що повністю або загалом належно втілюються на практиці (7,5 відсотка) |
30% |