ЗВЕДЕНА ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ В РОЗРІЗІ НАПРЯМКІВ, ПРОБЛЕМ ТА ОСР
Прогрес виконання заходів станом на
16.01.2025
заходи, виконання яких станом на
30.09.2024
2 |
11.8%
1 |
5.9%
8 |
47.1%
6 |
35.3%
17
ВиконаноВиконано частковоВиконуєтьсяНе розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) -
3 (
17.6%)
№
Назва ОСР
Назва заходу
Головний виконавець
Результати моніторингу (останні)
Статус
% виконання заходів (повністю та частково)
Оцінка досягнення ОСР
Середній рівень ОСР
Напрямок 2.1.
Справедливий суд, прокуратура та органи правопорядку
17.6%
3 /
17
0.0%
Проблема 2.1.1.
У суспільстві спостерігається тенденція щодо збільшення рівня недовіри до органів у системі правосуддя. Закон не визначає доброчесність як кваліфікаційну вимогу до членів Вищої ради правосуддя і Вищої кваліфікаційної комісії суддів України
0%
0 /
1
0.0%
1.1
ОСР
2.1.1.1.
Доброчесність визначена як обов’язкова законодавча вимога до членів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, дисциплінарних органів у системі правосуддя
Проблема 2.1.2.
Процедури кваліфікаційного оцінювання суддів та конкурсні процедури потребують удосконалення та розробки чітких і передбачуваних критеріїв (індикаторів) доброчесності та професійної етики. Доброчесність та професійна етика як стандартні вимоги до суддів недостатньо впроваджені на практиці, а оцінювання цих вимог не завжди є прозорим та передбачуваним
33.3%
2 /
6
0.0%
1.2
ОСР
2.1.2.1.
Вищою кваліфікаційною комісією суддів України, Вищою радою правосуддя разом з органами, залученими до оцінювання, органами суддівського самоврядування та громадськістю розроблено та впроваджено в практику чіткі і передбачувані критерії (індикатори) доброчесності та професійної етики для кваліфікаційного оцінювання суддів і добору нових суддів
ОСР
2.1.2.3.
Удосконалено механізм проведення Вищою кваліфікаційною комісією суддів України процедур кваліфікаційного оцінювання суддів та конкурсних процедур з метою уникнення невиправданих затримок
Проблема 2.1.3.
Відсутність дієвих механізмів підтримання доброчесності суддівського корпусу та реагування на встановлені факти впливу, тиску на суддів та втручання в їх діяльність
0%
0 /
3
0.0%
3.2
ОСР
2.1.3.3.
Дисциплінарна практика щодо суддів є послідовною, передбачуваною, сталою та відкритою; усі рішення дисциплінарного органу своєчасно оприлюднюються; дисциплінарний розгляд справ щодо суддів, за загальним правилом, є відкритим і транслюється в режимі реального часу
Проблема 2.1.4.
Наявність корупційних ризиків, обумовлених прогалинами та недосконалістю законодавства в системі правосуддя
14.3%
1 /
7
0.0%
2.8
ОСР
2.1.4.2.
Забезпечено здійснення електронного судочинства, зокрема шляхом запровадження можливості розгляду он-лайн певних категорій справ незалежно від місцезнаходження сторін і суду, що, зокрема, сприяє рівномірному розподілу справ між судами і суддями
ОСР
2.1.4.5.
Запроваджено регламенти прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв; забезпечено проведення аудиту діяльності ДСА, зокрема щодо фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери її управління
ОСР
2.1.4.6.
Переглянуто та створено мережу місцевих судів з урахуванням адміністративно-територіальної реформи, необхідності забезпечення прямого доступу до правосуддя, економічної обґрунтованості