ЗВЕДЕНА ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ В РОЗРІЗІ НАПРЯМКІВ, ПРОБЛЕМ ТА ОСР

Прогрес виконання заходів станом на 04.05.2025

Chart

Bar chart with 3 data series.
The chart has 1 X axis displaying categories.
The chart has 1 Y axis displaying Values. Data ranges from 0 to 17.
31.12.2024Highcharts.com
End of interactive chart.
заходи, виконання яких станом на 31.12.2024
6 6 5
17
Виконано Виконується Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 6 ( 35.3%)
Якісний рівень досягнення ОСР
19 49 18.1%
Високий
51 18.8%
Середній
171 63.1%
Низький
 
Середня оцінка досягнення ОСР, %
30.4
%
Обрані фільтри:
Вища рада правосуддя
Всі статуси заходів
  • Всі статуси заходів
  • Не розпочато
  • Виконується
  • Виконано
  • Виконано частково
  • Не виконано
  • Виконано + Виконано частково
Вища рада правосуддя
  • Всі виконавці
  • Міністерство внутрішніх справ України
  • Міністерство закордонних справ України
  • Міністерство культури та стратегічних комунікацій України
  • Міністерство оборони України
  • Міністерство освіти і науки України
  • Міністерство охорони здоров’я України
  • Міністерство аграрної політики та продовольства України
  • Міністерство соціальної політики України
  • Міністерство цифрової трансформації України
  • Міністерство фінансів України
  • Міністерство юстиції України
  • Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
  • Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості України
  • Адміністрація Державної прикордонної служби України
  • Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
  • Державна міграційна служба України
  • Державна митна служба України
  • Державна податкова служба України
  • Державна регуляторна служба України
  • Державна служба геології та надр України
  • Державна служба статистики України
  • Державна служба України з безпеки на транспорті
  • Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру
  • Державна служба фінансового моніторингу України
  • Державна служба якості освіти України
  • Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
  • Державне агентство водних ресурсів України
  • Державне агентство лісових ресурсів України
  • Державне агентство України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм
  • Державне космічне агентство України
  • Антимонопольний комітет України
  • Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
  • Національне агентство з питань державної служби України
  • Національна поліція України
  • Національна служба здоров’я України
  • Фонд державного майна України
  • Пенсійний фонд України
  • Верховний Суд
  • Вищий антикорупційний суд
  • Вища кваліфікаційна комісія суддів України
  • Вища рада правосуддя
  • Державна судова адміністрація України
  • Офіс Генерального прокурора
  • Державне бюро розслідувань
  • Національне антикорупційне бюро
  • Національна гвардія України
  • Служба безпеки України
  • Офіс Президента України
  • Національний банк України
  • Центральна виборча комісія
  • Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку
  • Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
  • Рахункова палата
  • Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти
  • Національне агентство з питань запобігання корупції
  • Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю
  • Вінницька обласна державна адміністрація
  • Волинська обласна державна адміністрація
  • Дніпропетровська обласна державна адміністрація
  • Донецька обласна державна адміністрація
  • Житомирська обласна державна адміністрація
  • Закарпатська обласна державна адміністрація
  • Запорізька обласна державна адміністрація
  • Івано-Франківська обласна державна адміністрація
  • Київська обласна державна адміністрація
  • Кіровоградська обласна державна адміністрація
  • Львівська обласна державна адміністрація
  • Луганська обласна державна адміністрація
  • Миколаївська обласна державна адміністрація
  • Одеська обласна державна адміністрація
  • Полтавська обласна державна адміністрація
  • Рівненська обласна державна адміністрація
  • Сумська обласна державна адміністрація
  • Тернопільська обласна державна адміністрація
  • Харківська обласна державна адміністрація
  • Херсонська обласна державна адміністрація
  • Хмельницька обласна державна адміністрація
  • Черкаська обласна державна адміністрація
  • Чернівецька обласна державна адміністрація
  • Чернігівська обласна державна адміністрація
  • Міністерство розвитку громад та територій України
  • Міністерство економіки України
  • Рада бізнес-омбудсмена
  • Конкурсна комісія для проведення конкурсу на зайняття посади члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України
  • Національна школа суддів України
  • ДП «Національні інформаційні системи»
  • Бюро економічної безпеки України
  • Приватне акціонерне товариство "Експортно-кредитне агентство"
  • Робоча група, утворена відповідно до Указу Президента України від 28.07.2022 р. № 539/2022
  • Державне підприємство "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості"
  • Акціонерне товариство "Українська оборонна промисловість"
  • ДП "Медзакупівлі України"
  • Етична рада
  • Тренінговий центр прокурорів України
  • Рада з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
  • Центральні органи виконавчої влади, які формують чи реалізують державну політику у найбільш уражених корупцією сферах
  • Уповноважені органи управління
  • Органи державної влади — суб’єкти управління об’єктами державної власності
  • центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою, яка зазначена у підпункті 2.6.2.1.4
Очистити фільтр
Назва ОСР Назва заходу Головний виконавець Результати моніторингу (останні) Статус % виконання заходів (повністю та частково) Оцінка досягнення ОСР Середній рівень ОСР
Напрямок 2.1. Справедливий суд, прокуратура та органи правопорядку
35.3% 6 / 17
24.4%
Проблема 2.1.1. У суспільстві спостерігається тенденція щодо збільшення рівня недовіри до органів у системі правосуддя. Закон не визначає доброчесність як кваліфікаційну вимогу до членів Вищої ради правосуддя і Вищої кваліфікаційної комісії суддів України
0% 0 / 1
40.0%
1.1 ОСР 2.1.1.1. Доброчесність визначена як обов’язкова законодавча вимога до членів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, дисциплінарних органів у системі правосуддя 2.1.1.1.1 Моніторинг проектів законів, які передбачають внесення змін до Законів України “Про судоустрій і статус суддів”, “Про Вищу раду правосуддя” щодо проведення оцінки відповідності критеріям доброчесності кандидатів посади на посаду члена Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та показників, за якими здійснюється оцінка відповідності критерію доброчесності, підготовка відповідних пропозицій Вища рада правосуддя Прогрес виконання заходу наявний Виконується
0% 0 / 1
70.0%
високий рівень
Проблема 2.1.2. Процедури кваліфікаційного оцінювання суддів та конкурсні процедури потребують удосконалення та розробки чітких і передбачуваних критеріїв (індикаторів) доброчесності та професійної етики. Доброчесність та професійна етика як стандартні вимоги до суддів недостатньо впроваджені на практиці, а оцінювання цих вимог не завжди є прозорим та передбачуваним
83.3% 5 / 6
44.5%
1.2 ОСР 2.1.2.1. Вищою кваліфікаційною комісією суддів України, Вищою радою правосуддя разом з органами, залученими до оцінювання, органами суддівського самоврядування та громадськістю розроблено та впроваджено в практику чіткі і передбачувані критерії (індикатори) доброчесності та професійної етики для кваліфікаційного оцінювання суддів і добору нових суддів 2.1.2.1.2 Проведення та оприлюднення результатів аналітичного дослідження практики здійснення оцінки відповідності суддів критеріям доброчесності та професійної етики, а кандидатів — критерію доброчесності Вищою радою правосуддя Вища рада правосуддя Захід виконано вчасно і повністю Виконано
100% 5 / 5
76.0%
високий рівень
1.3 2.1.2.1.3 Проведення та оприлюднення порівняльного аналізу звітів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Громадської ради доброчесності, Громадської ради міжнародних експертів про аналіз практики здійснення оцінки відповідності суддів критеріям доброчесності та професійної етики, а кандидатів — критерію доброчесності Вища рада правосуддя Захід виконано вчасно і повністю Виконано
1.5 2.1.2.1.5 Розроблення проекту Єдиних показників для оцінки доброчесності та професійної етики судді (кандидата на посаду судді) з урахуванням найкращих практик, визначених за результатами аналізу практики здійснення оцінки Вищою радою правосуддя, Вищою кваліфікаційною комісією суддів України, Громадською радою міжнародних експертів, Громадською радою доброчесності Вища рада правосуддя Захід виконано невчасно та повністю Виконано
1.6 2.1.2.1.6 Проведення консультацій за участю Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Громадської ради доброчесності, Ради суддів, неурядових організацій, інших заінтересованих сторін щодо проекту Єдиних показників для оцінки доброчесності та професійної етики судді (кандидата на посаду судді), отримання експертних висновків та його доопрацювання Вища рада правосуддя Захід виконано невчасно та повністю Виконано
1.7 2.1.2.1.7 Погодження доопрацьованого проекту Єдиних показників для оцінки доброчесності та професійної етики судді (кандидата на посаду судді), його затвердження та оприлюднення Вища рада правосуддя Захід виконано невчасно та повністю Виконано
3.7 ОСР 2.1.2.3. Удосконалено механізм проведення Вищою кваліфікаційною комісією суддів України процедур кваліфікаційного оцінювання суддів та конкурсних процедур з метою уникнення невиправданих затримок 2.1.2.3.7 Підготовка та затвердження положення, що визначає порядок функціонування підсистеми, у якій забезпечується формування і ведення суддівського досьє (досьє кандидата на посаду судді) в електронній формі у Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі Вища рада правосуддя Виконання заходу не розпочато Не розпочато
0% 0 / 1
20.0%
низький рівень
Проблема 2.1.3. Відсутність дієвих механізмів підтримання доброчесності суддівського корпусу та реагування на встановлені факти впливу, тиску на суддів та втручання в їх діяльність
0% 0 / 3
16.0%
3.2 ОСР 2.1.3.3. Дисциплінарна практика щодо суддів є послідовною, передбачуваною, сталою та відкритою; усі рішення дисциплінарного органу своєчасно оприлюднюються; дисциплінарний розгляд справ щодо суддів, за загальним правилом, є відкритим і транслюється в режимі реального часу 2.1.3.3.2 Підготовка та оприлюднення щороку узагальнень дисциплінарної практики Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя за попередній календарний рік Вища рада правосуддя Прогресу виконання заходу немає Виконується
0% 0 / 3
70.0%
високий рівень
3.3 2.1.3.3.3 Підготовка та оприлюднення щороку узагальнень дисциплінарної практики Вищої ради правосуддя із перегляду рішень Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя за попередній календарний рік Вища рада правосуддя Прогресу виконання заходу немає Виконується
3.4 2.1.3.3.4 Проведення щороку обговорень узагальнень дисциплінарної практики, підготовлених Дисциплінарними палатами Вищої ради правосуддя та Вищою радою правосуддя, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти Вища рада правосуддя Прогрес виконання заходу наявний Виконується
Проблема 2.1.4. Наявність корупційних ризиків, обумовлених прогалинами та недосконалістю законодавства в системі правосуддя
14.3% 1 / 7
18.1%
2.8 ОСР 2.1.4.2. Забезпечено здійснення електронного судочинства, зокрема шляхом запровадження можливості розгляду он-лайн певних категорій справ незалежно від місцезнаходження сторін і суду, що, зокрема, сприяє рівномірному розподілу справ між судами і суддями 2.1.4.2.8 Розроблення та затвердження Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему, яке визначає порядок функціонування та застосування усіх підсистем (модулів) Вища рада правосуддя Не розпочато
0% 0 / 1
10.0%
низький рівень
5.3 ОСР 2.1.4.5. Запроваджено регламенти прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв; забезпечено проведення аудиту діяльності ДСА, зокрема щодо фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери її управління 2.1.4.5.3 Проведення консультацій щодо проектів нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів за участю Вищої ради правосуддя, ДСА, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Ради суддів, суддів, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги; отримання експертних висновків Вища рада правосуддя Захід виконано вчасно і повністю Виконано
25% 1 / 4
10.0%
низький рівень
5.4 2.1.4.5.4 Доопрацювання, затвердження нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів, їх оприлюднення Вища рада правосуддя Прогрес виконання заходу наявний Виконується
5.6 2.1.4.5.6 Проведення консультацій щодо проекту регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв за участю Вищої ради правосуддя, ДСА, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Ради суддів, суддів, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги; отримання експертних висновків Вища рада правосуддя Не розпочато
5.7 2.1.4.5.7 Доопрацювання, затвердження регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв, його оприлюднення Вища рада правосуддя Не розпочато
6.1 ОСР 2.1.4.6. Переглянуто та створено мережу місцевих судів з урахуванням адміністративно-територіальної реформи, необхідності забезпечення прямого доступу до правосуддя, економічної обґрунтованості 2.1.4.6.1 Підготовка та оприлюднення аналітичного звіту про потреби утворення, реорганізації та ліквідації місцевих судів з урахуванням змін адміністративно-територіального устрою, необхідність забезпечення доступності правосуддя, оптимізацію видатків державного бюджету Вища рада правосуддя Прогресу виконання заходу немає Виконується
0% 0 / 2
0.0%
низький рівень
6.2 2.1.4.6.2 Проведення обговорення висновків та рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти Вища рада правосуддя Не розпочато