Відгук громадськості

ОСР

1.2.1.2. Загальний рівень толерування корупції в Україні знизився завдяки створенню сприятливих умов для підвищення кваліфікації педагогічних працівників та осіб, які працюють з населенням, зокрема з питань академічної доброчесності та формування у здобувачів освіти ставлення нетерпимості до корупції у всіх її проявах

Вирішення Проблеми:

1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 16
2 1 2 11
Виконано Виконується Не виконано Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство освіти і науки України

25%
8

Національне агентство з питань запобігання корупції

0%
4

Державна служба якості освіти України

0%
3

Територіальні управління освіти

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.2.1.2.1 Адаптація курсів, присвячених антикорупційній тематиці (запобігання корупції, суспільна та академічна доброчесність), та їх включення до доступних програм для підвищення кваліфікації педагогічними працівниками (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Міністерство освіти і науки України Національне агентство з питань запобігання корупції тематичні курси включено до програм, які проводяться інститутами післядипломної педагогічної освіти
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
2 1.2.1.2.2 Надання рекомендації педагогічним працівникам щодо регулярного проходження підвищення кваліфікації за антикорупційною тематикою (запобігання корупції, суспільна та академічна доброчесність) Міністерство освіти і науки України Національне агентство з питань запобігання корупції рекомендацію поширено серед педагогічних працівників через заклади освіти
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
3 1.2.1.2.3 Розроблення навчальної дисципліни “Доброчесність та антикорупція для педагогічних працівників”, яка розрахована на здобувачів за всіма спеціальностями галузі знань 01 “Освіта” (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції навчальну дисципліну розроблено
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
4 1.2.1.2.4 Внесення змін до стандартів вищої освіти всіх спеціальностей галузі знань 01 “Освіта/Педагогіка” ступеня вищої освіти бакалавр в частині нормативного змісту підготовки здобувачів вищої освіти: “Знати основи запобігання корупції, суспільної та академічної доброчесності на рівні, необхідному для формування нетерпимості до корупції та проявів недоброчесної поведінки серед здобувачів освіти та вміти застосовувати їх в професійній діяльності” Міністерство освіти і науки України Національне агентство з питань запобігання корупції зміни внесено Не розпочато
5 1.2.1.2.5 Розроблення рекомендацій щодо забезпечення прозорості та доброчесності у діяльності закладів загальної середньої освіти (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції рекомендації розроблено
Захід не виконано
Не виконано
6 1.2.1.2.6 Схвалення рекомендацій для закладів загальної середньої освіти розпорядчим документом МОН з визначенням граничного строку їх упровадження в діяльність закладів загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки України Національне агентство з питань запобігання корупції рекомендації схвалено розпорядчим актом МОН, яким, зокрема, визначено граничні строки їх втілення
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
7 1.2.1.2.7 Закріплення у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах рекомендацій, зазначених у підпункті 1.2.1.2.5 Територіальні управління освіти рекомендації, зазначені у підпункті 1.2.1.2.5, закріплено у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах Не розпочато
8 1.2.1.2.8 Збір та узагальнення даних щодо застосування рекомендацій закладами загальної середньої освіти раз на півріччя Державна служба якості освіти України дані зібрано та узагальнено, надіслано до Національного агентства

Не розпочато
9 1.2.1.2.9 Розроблення рекомендацій щодо підвищення рівня прозорості та доброчесності у діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції рекомендації розроблено Не розпочато
10 1.2.1.2.10 Схвалення рекомендацій для закладів професійної (професійно-технічної) освіти розпорядчим документом МОН з визначенням граничного строку їх впровадження в діяльність закладів професійної (професійно-технічної) освіти Міністерство освіти і науки України Національне агентство з питань запобігання корупції рекомендації схвалено розпорядчим документом МОН, яким, зокрема, визначено граничні строки впровадження Не розпочато
11 1.2.1.2.11 Закріплення у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах рекомендацій, зазначених у підпункті 1.2.1.2.9 Міністерство освіти і науки України рекомендації, зазначені у підпункті 1.2.1.2.9, закріплено у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах Не розпочато
12 1.2.1.2.12 Збір та узагальнення даних щодо виконання рекомендацій закладів професійної (професійно-технічної) освіти раз на півріччя Державна служба якості освіти України Міністерство освіти і науки України дані зібрано та узагальнено, надіслано до Національного агентства Не розпочато
13 1.2.1.2.13 Розроблення рекомендацій щодо підвищення рівня прозорості та доброчесності у діяльності закладів вищої освіти (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги) Національне агентство з питань запобігання корупції рекомендації розроблено
Захід не виконано
Не виконано
14 1.2.1.2.14 Схвалення рекомендацій для закладів вищої освіти розпорядчим документом МОН з визначенням граничного строку їх впровадження в діяльність закладів вищої освіти Міністерство освіти і науки України Національне агентство з питань запобігання корупції рекомендації схвалено розпорядчим документом МОН, яким, зокрема, визначено граничні строки їх впровадження
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
15 1.2.1.2.15 Закріплення у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах рекомендацій, зазначених у підпункті 1.2.1.2.13 Міністерство освіти і науки України рекомендації, зазначені у підпункті 1.2.1.2.13, закріплено у нормативних документах, статутах, інструкціях, наказах Не розпочато
16 1.2.1.2.16 Збір та узагальнення даних щодо виконання рекомендацій закладами вищої освіти раз на півріччя Державна служба якості освіти України Міністерство освіти і науки України дані зібрано та узагальнено, надіслано до Національного агентства Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 антикорупційна тематика є частиною підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що досягається шляхом розроблення та надання рекомендацій щодо регулярного проходження педагогічними працівниками курсів та програм підвищення кваліфікації, присвячених антикорупційній тематиці (запобігання корупції, суспільна та академічна доброчесність) 25%
2 антикорупційна тематика є частиною обов’язкової освітньої програми для здобувачів освіти за всіма спеціальностями галузі знань 01 “Освіта”:
а) розроблено та визначено як обов’язкову навчальну дисципліну “Доброчесність та антикорупція для педагогічних працівників” під час підготовки здобувачів освіти за всіма спеціальностями галузі знань 01 “Освіта” (15 відсотків);
б) навчальна дисципліна “Доброчесність та антикорупція для педагогічних працівників” включена до навчальних планів та освітніх програм під час підготовки здобувачів за всіма спеціальностями галузі знань 01 “Освіта”
(10 відсотків)
25%
3 заклади загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти та вищої освіти є середовищем, яке сприяє формуванню доброчесної молоді:
а) розроблено та запропоновано до застосування рекомендації щодо підвищення рівня прозорості та доброчесності у діяльності закладів загальної середньої освіти, які інтегровано в нормативні документи
(20 відсотків);
б) розроблено та запропоновано до застосування рекомендації щодо підвищення рівня прозорості та доброчесності у діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які інтегровано в нормативні документи (10 відсотків);
в) розроблено та запропоновано до застосування рекомендації щодо підвищення рівня прозорості та доброчесності у діяльності закладів вищої освіти, які інтегровано в нормативні документи (20 відсотків)
50%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: