Очікуваний стратегічний результат
3.3.3.9.
Управління активами, на які накладено арешт у кримінальних провадженнях, розшук незаконно одержаних активів за межами України та їх повернення здійснюються ефективно, серед іншого, завдяки:
посиленню інституційної спроможності АРМА;
удосконаленню законодавства щодо передачі активів в управління; забезпеченню ефективного міжнародного співробітництва
Заходи — 5
3.3.3.9.1 (1). Забезпечення приєднання АРМА та Національного агентства до захищеної системи обміну інформацією “SIENA”
Головний виконавець: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
3.3.3.9.1 (2). Забезпечення приєднання АРМА та Національного агентства до захищеної системи обміну інформацією “SIENA”
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
3.3.3.9.2. Формування міжвідомчої робочої групи, відповідальної за координацію діяльності органів державної влади із повернення активів та реалізацію Стратегії із повернення активів
Головний виконавець: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
3.3.3.9.3. Розроблення та затвердження плану дій з реалізації Стратегії із повернення активів
Головний виконавець: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
3.3.3.9.4. Підготовка щорічного звіту про стан реалізації Стратегії із повернення активів та плану дій з її реалізації, який у разі потреби містить рекомендації щодо перегляду Стратегії із повернення активів та плану дій з її реалізації
Головний виконавець: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Індикатори — 3
забезпечено можливість ефективного міжнародного співробітництва АРМА з компетентними органами іноземних держав відповідно до Угоди між Україною та Європейським поліцейським офісом про оперативне та стратегічне співробітництво шляхом:
а) визначення АРМА як компетентного органу в Україні для цілей зазначеної Угоди (15 відсотків);
б) приєднання АРМА до захищеної системи обміну інформацією SIENA
(15 відсотків)
належно втілюється Стратегія із повернення активів:
а) Стратегія із повернення активів актуалізована та затверджена (10 відсотків);
б) план дій з реалізації Стратегії із повернення активів підготовлено та затверджено (10 відсотків);
в) координацію діяльності органів державної влади із повернення активів та реалізації Стратегії із повернення активів здійснює міжвідомча робоча група з цих питань, до якої включено представників усіх заінтересованих органів державної влади (10 відсотків);
г) заходи, передбачені Стратегією із повернення активів та планом дій з її реалізації, втілено принаймні на 90 відсотків (10 відсотків)
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють:
а) наявні для АРМА механізми міжнародного співробітництва як такі, що повністю або загалом достатні для ефективного виконання завдань, визначених для АРМА (7,5 відсотка);
б) інституційну спроможність АРМА як таку, що повністю або загалом достатня для ефективного виконання завдань, визначених для АРМА
(7,5 відсотка);
в) затверджені Стратегія із повернення активів та план дій з її реалізації як такі, що повністю або загалом дають змогу забезпечити ефективність повернення до України активів, одержаних корупційним шляхом
(7,5 відсотка);
г) Стратегія із повернення активів та план дій з її реалізації як такі, що повністю або загалом належно втілюються на практиці (7,5 відсотка)