ОСР
3.3.3.11. Заходи із запобігання легалізації коштів, одержаних корупційним шляхом, визначаються на підставі результатів оцінки ризиків, належно здійснюються; рекомендації FATF послідовно втілюються
Вирішення Проблеми:
3.3.3. Законодавство, яке регулює діяльність Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), містить значну кількість прогалин та корупційних ризиків. Низька результативність процесів передачі в управління АРМА активів для збереження їх економічної вартості, а також процесів запобігання та протидії легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Державна служба фінансового моніторингу України
Міністерство фінансів України
Міністерство юстиції України
Державна податкова служба України
Національне агентство з питань запобігання корупції
Рада з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 2
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрав чинності закон, яким: а) передбачено створення Єдиного реєстру рахунків фізичних і юридичних осіб та індивідуальних банківських сейфів відповідно до Директиви (ЄС) 2015/849 про запобігання використанню фінансової системи для цілей відмивання грошей або фінансування тероризму та про внесення змін до Директив 2009/138/ЄС і 2013/36/ЄС (10 відсотків); б) чітко встановлено, що визнання майна таким, що одержане злочинним шляхом, для цілей статті 209 Кримінального кодексу України здійснюється виходячи з фактичних обставин і не потребує рішення суду, винесеного в Україні чи за її межами, яким встановлено факт вчинення злочину, внаслідок якого одержане таке майно, або притягнуто особу до кримінальної відповідальності за вчинення такого злочину (5 відсотків); в) уточнено положення Кримінального процесуального кодексу України щодо міжнародного співробітництва у кримінальному провадженні з урахуванням зауважень, наведених у звітах MONEYVAL (5 відсотків); г) удосконалено регулювання та нагляд за спеціально визначеними суб’єктами первинного фінансового моніторингу з урахуванням зауважень, наведених у звітах MONEYVAL (5 відсотків) |
25% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 3.3.3.11 не досягнуто з огляду на те, що відповідний закон не набрав чинності. Відтак зазначеному індикатору присвоєно 0%.... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
2 |
за результатами національної оцінки ризиків: а) підготовлено звіти, принаймні кожні три роки, та оприлюднено висновки такої оцінки (5 відсотків); б) визначено перелік заходів, спрямованих на запобігання виникненню та/або зменшення негативних наслідків виявлених ризиків за результатами кожної проведеної національної оцінки ризиків (5 відсотків); в) здійснено не менше ніж 90 відсотків визначених заходів, спрямованих на запобігання виникненню та/або зменшення негативних наслідків виявлених ризиків (5 відсотків) |
15% | 5% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 3.3.3.11 досягнуто частково з огляду на те, що звіт, передбачений субіндикатором а) не підготовлений. Відтак, субіндикатору присвоєно 0%. Водночас, ... -> | Держфінмоніторинг | |
3 | забезпечено функціонування Єдиного реєстру рахунків фізичних і юридичних осіб та індивідуальних банківських сейфів відповідно до Директиви (ЄС) 2015/849 про запобігання використанню фінансової системи для цілей відмивання грошей або фінансування тероризму та про внесення змін до Директив 2009/138/ЄС і 2013/36/ЄС | 10% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 3.3.3.11 не досягнуто з огляду на те, що за наявною інформацією відповідний реєстр не функціонує. Відтак зазначеному індикатору присвоєно 0%.... -> | ДПС | |
4 | згідно із звітами MONEYVAL, Україна відповідає або переважно відповідає всім рекомендаціям FATF | 50% | 25% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 4 очікуваного стратегічного результату 3.3.3.11 досягнуто частково з огляду на те, що Україна відповідає або переважно відповідає 33 рекомендаціям FATF (з 40 наявних). Часткове досягнення ... -> | звіти MONEYVAL за результатами оцінки України |