Напрямок 2.2.
Державне регулювання економіки
28.6%
34 /
119
0.0%
Проблема 2.2.1.
Не здійснено цифрову трансформацію реалізації повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування як основу для забезпечення прозорості та мінімізації корупційних ризиків у їх діяльності
37.5%
3 /
8
0.0%
1.1
ОСР
2.2.1.1.
Розроблено та введено в промислову експлуатацію офіційний інструмент підготовки та проведення публічних закупівель у сфері інформатизації, який передбачає візуалізацію закупівель, наявність електронних комунікаційних мереж, автоматизацію розрахунків очікуваної вартості
2.2.1.1.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження, предметом якого, зокрема, є:
1) визначення реальних інформаційних, аналітичних та інших потреб замовників у сфері інформатизації, зокрема потреби в:
інструменті підготовки публічних закупівель у сфері інформатизації, його функціоналу;
інструменті проведення публічних закупівель у сфері інформатизації, його функціоналу;
2) питання визнання правочинів недійсними у разі невикористання зазначених у цьому підпункті інструментів;
3) визначення необхідності / відсутності необхідності внесення змін до відповідних актів законодавства з метою врегулювання питання впровадження інструментів підготовки та/або проведення публічних закупівель у сфері інформатизації
Міністерство цифрової трансформації України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
42.9%
3 /
7
0.0%
1.2
2.2.1.1.2 Проведення презентації результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.2.1.1.1, його експертне обговорення
Міністерство цифрової трансформації України
Не розпочато
1.3
2.2.1.1.3 Розроблення та оприлюднення концепції інструменту підготовки публічних закупівель у сфері інформатизації та/або інструменту проведення публічних закупівель у сфері інформатизації з урахуванням результатів дослідження, зазначеного у підпункті 2.2.1.1.1
Міністерство цифрової трансформації України
Не розпочато
1.5
2.2.1.1.5 Розроблення інструменту підготовки та/або інструменту проведення публічних закупівель у сфері інформатизації, який забезпечує:
1) автоматизацію розрахунків очікуваної вартості товару, роботи чи послуги;
2) візуалізацію статистики закупівель;
3) інший функціонал, який відповідає потребам користувачів відповідно до результатів дослідження, зазначеного у підпункті 2.2.1.1.1
Міністерство цифрової трансформації України
Не розпочато
1.9
2.2.1.1.9 Проведення аналізу Закону України “Про Національну програму інформатизації” та внесення за результатами аналізу змін до нормативно-правових актів (у разі потреби)
Міністерство цифрової трансформації України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.10
2.2.1.1.10 Створення інформаційно-комунікаційної системи “Єдина інформаційна система обліку Національної програми інформатизації”
Міністерство цифрової трансформації України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.11
2.2.1.1.11 Введення інформаційно-комунікаційної системи “Єдина інформаційна система обліку Національної програми інформатизації” в експлуатацію
Міністерство цифрової трансформації України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.5
ОСР
2.2.1.2.
Утворено єдину інтероперабельну систему державних баз даних на основі єдиного державного центру обробки даних та національної інфраструктури просторових даних, усунуто дублювання процесів збору даних
2.2.1.2.5 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України, яким затверджується план підвищення інтероперабельності інформаційних систем, передбачається моніторинг його виконання, а також обов’язок оприлюднення кожного півріччя результатів виконання зазначеного плану
Міністерство цифрової трансформації України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
1
0.0%
Проблема 2.2.2.
Вибіркове застосування обов’язкових правил для бізнесу, що супроводжується відповідними корупційними ризиками
27.6%
16 /
58
0.0%
1.1
ОСР
2.2.2.1.
Завершено впровадження ризик-орієнтованої системи державного нагляду (контролю)
2.2.2.1.1 Супроводження розгляду у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето) проекту Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю)” (реєстраційний номер 5837 від 5 серпня 2021 р.)
Міністерство економіки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
25%
1 /
4
0.0%
1.2
2.2.2.1.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту Методики оцінки ефективності державного нагляду (контролю)
Міністерство економіки України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
1.3
2.2.2.1.3 Розроблення Електронної системи управління ризиками, що є складовою Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю)
Державна регуляторна служба України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
1.4
2.2.2.1.4 Введення в експлуатацію Електронної системи управління ризиками, що є складовою Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю)
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
2.1
ОСР
2.2.2.2.
Проведено аудит поточного стану впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу; визначено основні способи обходу їх обмежень; завершено впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу з урахуванням результатів проведеного аудиту (Електронного кабінету надрокористувача, електронних аукціонів “Prozorro.Sale”)
2.2.2.2.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження нормативно-правових актів, якими впроваджені електронні аукціони та системи для доступу до обмеженого спільного ресурсу, щодо їх фактичного впровадження та функціональних можливостей, зокрема, у сфері доступу до природних ресурсів
Міністерство економіки України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
60%
12 /
20
0.0%
2.2
2.2.2.2.2 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.2.2.2.1, та його експертного обговорення
Міністерство економіки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.3
2.2.2.2.3 Забезпечення проведення аналітичного дослідження, проведених електронних аукціонів доступу до обмеженого спільного ресурсу, яким визначено, зокрема, поточний стан впровадження даних електронних аукціонів, систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу та способи обходу їх обмежень (продаж в Електронній торговій системі “Прозорро.Продажі”)
Міністерство економіки України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.4
2.2.2.2.4 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.2.2.2.3, та його експертного обговорення
Міністерство економіки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.5 (1)
2.2.2.2.5 (1) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів актів Кабінету Міністрів України щодо впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі з урахуванням проведених аналітичних досліджень
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.5 (2)
2.2.2.2.5 (2) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів актів Кабінету Міністрів України щодо впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі з урахуванням проведених аналітичних досліджень
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.5 (3)
2.2.2.2.5 (3) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів актів Кабінету Міністрів України щодо впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі з урахуванням проведених аналітичних досліджень
Державне агентство лісових ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.5 (4)
2.2.2.2.5 (4) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів актів Кабінету Міністрів України щодо впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі з урахуванням проведених аналітичних досліджень
Державна служба геології та надр України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.5 (5)
2.2.2.2.5 (5) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів актів Кабінету Міністрів України щодо впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі з урахуванням проведених аналітичних досліджень
Державне агентство України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.6 (1)
2.2.2.2.6 (1) Впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі та в повному обсязі
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.6 (2)
2.2.2.2.6 (2) Впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі та в повному обсязі
Державне агентство лісових ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.6 (3)
2.2.2.2.6 (3) Впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі та в повному обсязі
Державна служба геології та надр України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.6 (4)
2.2.2.2.6 (4) Впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі та в повному обсязі
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.6 (5)
2.2.2.2.6 (5) Впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі та в повному обсязі
Державне агентство України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.7 (1)
2.2.2.2.7 (1) Відкриття доступу до актуальної інформації про природні ресурси
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.7 (2)
2.2.2.2.7 (2) Відкриття доступу до актуальної інформації про природні ресурси
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
2.7 (3)
2.2.2.2.7 (3) Відкриття доступу до актуальної інформації про природні ресурси
Державне агентство лісових ресурсів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.7 (4)
2.2.2.2.7 (4) Відкриття доступу до актуальної інформації про природні ресурси
Державне агентство водних ресурсів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.7 (5)
2.2.2.2.7 (5) Відкриття доступу до актуальної інформації про природні ресурси
Державна служба геології та надр України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.7 (6)
2.2.2.2.7 (6) Відкриття доступу до актуальної інформації про природні ресурси
Державне агентство України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
3.1
ОСР
2.2.2.3.
Після внесення відповідних змін до законодавства забезпечено опублікування у форматі відкритих даних фінансової звітності, інформації про ризиковість платників податків згідно з Єдиним реєстром податкових накладних, ліцензійними реєстрами, а також інших ключових наборів даних, оприлюднення яких має значний антикорупційний ефект (з дотриманням вимог законодавства про доступ до публічної інформації та захист персональних даних)
2.2.2.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” щодо оприлюднення інформації у формі відкритих даних під час воєнного стану, який передбачає оприлюднення під час воєнного стану відомостей реєстрів Мінагрополітики, Міндовкілля і Мінекономіки
Міністерство цифрової трансформації України
Захід не виконано
Не виконано
0%
0 /
9
0.0%
3.2
2.2.2.3.2 Оприлюднення/оновлення даних у реєстрах Мінагрополітики під час воєнного стану (з урахуванням обмежень в інтересах національної безпеки, оборони, захисту життя громадян)
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Не розпочато
3.3
2.2.2.3.3 Оприлюднення/оновлення даних у реєстрах Міндовкілля під час воєнного стану (з урахуванням обмежень в інтересах національної безпеки, оборони, захисту життя громадян)
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.4
2.2.2.3.4 Оприлюднення/оновлення даних у реєстрах Мінекономіки під час воєнного стану (з урахуванням обмежень в інтересах національної безпеки, оборони, захисту життя громадян)
Міністерство економіки України
Не розпочато
3.5
2.2.2.3.5 Відновлення доступу до всіх наборів відкритих даних
Міністерство цифрової трансформації України
Не розпочато
3.6 (1)
2.2.2.3.6 (1) Оприлюднення у формі відкритих даних фінансової звітності юридичних осіб, що подана Державній податковій службі, щонайменше за останні три роки, та фінансової звітності компаній, що подана Державній службі статистики, починаючи з 11 лютого 2022 р.
Державна податкова служба України
Не розпочато
3.6 (2)
2.2.2.3.6 (2) Оприлюднення у формі відкритих даних фінансової звітності юридичних осіб, що подана Державній податковій службі, щонайменше за останні три роки, та фінансової звітності компаній, що подана Державній службі статистики, починаючи з 11 лютого 2022 р.
Державна служба статистики України
Не розпочато
3.7
2.2.2.3.7 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” щодо оприлюднення даних стосовно ризиковості платників податків
Міністерство цифрової трансформації України
Не розпочато
3.8
2.2.2.3.8 Оприлюднення даних стосовно ризикованості платників податків
Державна податкова служба України
Не розпочато
4.1
ОСР
2.2.2.4.
Впроваджено інформаційно-аналітичну систему управління природними ресурсами, яка надає відкритий доступ до актуальної інформації про природні ресурси, містить функціонал надання електронних послуг, електронної звітності, простежуваності, екологічного моніторингу та інспектування, а також відкритий програмний інтерфейс для створення на основі даних такої інформаційно-аналітичної системи (без права їх зміни) аналітичного та візуального (геоінформаційного) програмного забезпечення
2.2.2.4.1 Здійснення заходів щодо проведення національної інвентаризації лісів (аерофотозйомка, оцифровування інформації, обробка даних)
Державне агентство лісових ресурсів України
Не розпочато
27.3%
3 /
11
0.0%
4.2
2.2.2.4.2 Відцифрування інформації про природні ресурси (геологічної інформації, інформації про водні та лісові ресурси) та наявні зрошувальні системи, гідротехнічні споруди, насосні станції
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
4.3
2.2.2.4.3 Створення інтерактивних віртуальних кімнат даних за всіма об’єктами, які можна отримати у користування
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
4.4 (1)
2.2.2.4.4 (1) Розміщення інформації про проведення електронних аукціонів з датами їх проведення
Державна служба геології та надр України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.4 (2)
2.2.2.4.4 (2) Розміщення інформації про проведення електронних аукціонів з датами їх проведення
Державне агентство лісових ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.4 (3)
2.2.2.4.4 (3) Розміщення інформації про проведення електронних аукціонів з датами їх проведення
Державне агентство України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.5
2.2.2.4.5 Створення та розвиток вже створених ІТ-систем, у яких будуть подаватися заяви про отримання документів дозвільного характеру, здійснюватися погодження, видаватися документи дозвільного характеру, забезпечення їх інтеграції з Єдиною екологічною платформою “ЕкоСистема”
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
4.6
2.2.2.4.6 Створення функції електронного звітування за усіма необхідними формами, надання обов’язкової інформації та повідомлень для суб’єктів господарювання
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.7
2.2.2.4.7 Створення функції обліку та простежуваності природних ресурсів
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
4.8
2.2.2.4.8 Запровадження компонентів Єдиної державної електронної системи управління галуззю рибного господарства, у яких будуть подаватися заяви про отримання документів дозвільного характеру, здійснюватися погодження, видаватися документи дозвільного характеру, реалізовуватиметься функція електронного звітування
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Не розпочато
4.9
2.2.2.4.9 Створення функції простежуваності водних біоресурсів та/або продукції, виробленої з водних біоресурсів
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Не розпочато
5.1
ОСР
2.2.2.5.
Впроваджено дворівневу інформаційно-комунікаційну систему, що забезпечує можливість створення, розміщення, оприлюднення та обміну інформацією і документами в електронній формі, проведення концесійного конкурсу та конкурентного діалогу, а також публікацію документів у процедурі прямих переговорів з орендарем державного майна, що передається в концесію
2.2.2.5.1 Розроблення модулів планування та доступу на базі державного підприємства “PROZZORO”
Міністерство економіки України
Не розпочато
0%
0 /
14
0.0%
5.2
2.2.2.5.2 Розроблення модуля аутентифікації
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.3
2.2.2.5.3 Розроблення модулів аукціону та визначення переможця
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.4
2.2.2.5.4 Розроблення модуля оцінки пропозицій
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.5
2.2.2.5.5 Розроблення модуля укладення договору
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.7
2.2.2.5.7 Розроблення модулів сповіщень, реєстрації та подання пропозицій
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.8
2.2.2.5.8 Упровадження шифрування пропозицій, зазначених у підпункті 2.2.2.5.7
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.9
2.2.2.5.9 Забезпечення проведення тестування Електронної торгової системи
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.10
2.2.2.5.10 Забезпечення переговорів з операторами щодо розроблення майданчика для учасників
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.11
2.2.2.5.11 Тестування розробленого оператором майданчика, зазначеного у підпункті 2.2.2.5.10
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.12
2.2.2.5.12 Забезпечення інтеграції системи підготовки та управління проектами з Електронною торговою системою
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.13
2.2.2.5.13 Забезпечення тестування взаємодії системи підготовки та управління проектами з Електронною торговою системою
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.14
2.2.2.5.14 Проведення підготовки та реалізація пілотних проектів у системі підготовки та управління проектами та Електронній торговій системі
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.15
2.2.2.5.15 Забезпечення проведення конкурсів з визначення приватного партнера в Електронній торговій системі
Міністерство економіки України
Не розпочато
Проблема 2.2.3.
Надмірне та необґрунтоване регуляторне навантаження на бізнес, що обумовлює високий рівень корупції у цій сфері
28%
7 /
25
0.0%
1.1
ОСР
2.2.3.1.
Впроваджено аналітичний модуль оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу та результативності регуляторних актів у відповідних сферах як інструмент для зменшення обсягу витрат на дотримання вимог законодавства під час провадження господарської діяльності; визначено належні підходи до контролю за загальною кількістю регулювань
2.2.3.1.1 Розроблення модуля оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
0%
0 /
4
0.0%
1.2
2.2.3.1.2 Введення в експлуатацію модуля оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
1.3
2.2.3.1.3 Розроблення ІТ-інструмента “Регуляторний дашборд”
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
1.4
2.2.3.1.4 Оприлюднення ІТ-інструмента “Регуляторний дашборд”
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
2.1
ОСР
2.2.3.2.
Забезпечено публічний діалог з бізнес-середовищем щодо дерегуляції
2.2.3.2.1 Розроблення модуля Регуляторного порталу, який забезпечує взаємодію між бізнес-середовищем, громадськістю та ДРС, іншими органами влади щодо проектів нормативно-правових актів та дерегуляції
Державна регуляторна служба України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
4
0.0%
2.2
2.2.3.2.2 Введення в експлуатацію модуля Регуляторного порталу, який забезпечує взаємодію між бізнес-середовищем, громадськістю та ДРС, іншими органами влади щодо проектів нормативно-правових актів та дерегуляції
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
2.3
2.2.3.2.3 Проведення аналізу та узагальнення пропозицій від бізнес-середовища та громадськості до плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності через модуль взаємодії на ІКС “Регуляторний портал”
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
2.4
2.2.3.2.4 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
3.1
ОСР
2.2.3.3.
Спрощено та забезпечено можливість відкриття поширених видів бізнесу онлайн згідно з принципом життєвих ситуацій
2.2.3.3.1 Визначення переліку найпоширеніших видів бізнесу для подальшого створення можливості їх відкриття он-лайн на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг
Міністерство цифрової трансформації України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
60%
3 /
5
0.0%
3.2
2.2.3.3.2 Реалізація першого етапу розроблення комплексної послуги з відкриття бізнесу на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг
Міністерство цифрової трансформації України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.3
2.2.3.3.3 Реалізація другого етапу розроблення комплексної послуги з відкриття бізнесу на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг
Міністерство цифрової трансформації України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.4
2.2.3.3.4 Реалізація третього етапу розроблення комплексної послуги з відкриття бізнесу на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг
Міністерство цифрової трансформації України
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
3.5
2.2.3.3.5 Введення в експлуатацію комплексної послуги з відкриття бізнесу на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг
Міністерство цифрової трансформації України
Не розпочато
4.1
ОСР
2.2.3.4.
Впроваджено нову єдину інтегровану дозвільну систему доступу до ринків, що замінить існуючі різноманітні процедури, встановить спрощені правила та цифровізує всі випадки оформлення діяльності
2.2.3.4.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України щодо реалізації першого етапу експериментального проекту щодо запровадження Єдиної державної електронної системи дозвільних документів
Міністерство економіки України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
33.3%
1 /
3
0.0%
4.2
2.2.3.4.2 Розроблення концепції Єдиної інтегрованої дозвільної системи доступу до ринків
Міністерство економіки України
Не розпочато
4.4
2.2.3.4.4 Проведення громадського обговорення концепції Єдиної інтегрованої дозвільної системи доступу до ринків та забезпечення її доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство економіки України
Не розпочато
5.2
ОСР
2.2.3.5.
Скасовано зайву звітність: підприємці не подають декілька разів одну інформацію в різні органи влади; кабінет платника податків інтегровано у зручний єдиний державний веб-портал електронних послуг
2.2.3.5.2 Інтеграція кабінету платника податків у Єдиний державний вебпортал електронних послуг
Міністерство цифрової трансформації України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
20%
1 /
5
0.0%
5.3
2.2.3.5.3 Забезпечення проведення аналізу актів законодавства, за результатами якого визначено можливість внесення до них змін з метою оптимізації кількості та змісту звітності, яку подають суб’єкти господарювання
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
5.4
2.2.3.5.4 Оприлюднення звіту за результатами аналізу, зазначеного у підпункті 2.2.3.5.3, його громадське обговорення, доопрацювання (в разі потреби) та надсилання органам, які прийняли чи затвердили відповідні акти, для розгляду
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
5.5
2.2.3.5.5 Забезпечення проведення моніторингу внесення змін до актів законодавства, інших актів органів державної влади щодо оптимізації кількості та змісту звітності, яку подають суб’єкти господарювання
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
5.6
2.2.3.5.6 Оприлюднення результатів проведення моніторингу внесення змін до актів законодавства, інших актів органів державної влади щодо оптимізації кількості та змісту звітності, яку подають суб’єкти господарювання
Державна регуляторна служба України
Не розпочато
6.1
ОСР
2.2.3.6.
Здійснено перегляд регуляторних актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування щодо їх результативності; подано пропозиції щодо внесення змін до актів, які не відповідають вимогам чинного законодавства, містять корупціогенні фактори чи спотворюють конкуренцію
2.2.3.6.1 Забезпечення підготовки Міжвідомчою робочою групою з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання господарської діяльності пропозицій центральним органам виконавчої влади
Міністерство економіки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
50%
1 /
2
0.0%
6.2
2.2.3.6.2 Щопіврічний моніторинг розроблення та набрання чинності нормативно-правовими актами, спрямованими на виконання пропозицій Міжвідомчої робочої групи з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання господарської діяльності
Міністерство економіки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
7.1
ОСР
2.2.3.7.
Забезпечено функціонування каналів співробітництва з Радою бізнес-омбудсмена, спрямованих на імплементацію її системних рекомендацій та усунення перешкод для ведення бізнесу
2.2.3.7.1 Укладення Меморандумів про співпрацю та партнерство між Радою бізнес-омбудсмена та заінтересованими органами державної влади
Рада бізнес-омбудсмена
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
50%
1 /
2
0.0%
7.2
2.2.3.7.2 Моніторинг та щорічне оприлюднення інформації про результати впровадження державними органами індивідуальних та системних рекомендацій Ради бізнес-омбудсмена
Рада бізнес-омбудсмена
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
Проблема 2.2.4.
Неефективне державне регулювання, що заважає доброчесному бізнесу розвиватися та обумовлює корупційні практики
33.3%
7 /
21
0.0%
1.1
ОСР
2.2.4.1.
У процедурах прийняття рішень у сфері формування державної політики у законодавчій та виконавчій гілках влади впроваджено структурований ефективний процес аналізу політики, продовжено системний аналіз регулювання ринків та впровадження рекомендацій за його результатами
2.2.4.1.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження з наданням висновків та рекомендацій органам державної влади, предметом якого є вивчення, аналіз та узагальнення:
1) номенклатури та вимог до структури та змісту аналітичних і консультаційних документів інституцій Європейського Союзу щодо перспективи узгодження з ними номенклатури та вимог до структури і змісту аналітичних і консультаційних документів, що використовуються суб’єктами, відповідальними за формування державної політики у відповідній сфері в Україні;
2) реальних інформаційних потреб суб’єктів, відповідальних за формування державної політики у відповідній сфері в Україні, та перспектив їх задоволення, у тому числі за рахунок удосконалення системи збору, аналізу, узагальнення та доступу до статистичної інформації;
3) практики інституцій Європейського Союзу щодо проведення консультацій із стейкхолдерами
Національне агентство з питань державної служби України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
33.3%
2 /
6
0.0%
1.2
2.2.4.1.2 Оприлюднення висновків та рекомендацій органам державної влади за результатами проведеного аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.2.4.1.1, для їх громадського та експертного обговорення; розгляд зауважень і пропозицій учасників обговорення та доопрацювання (в разі потреби) зазначених висновків та рекомендацій
Національне агентство з питань державної служби України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.4
2.2.4.1.4 Забезпечення розроблення загальної професійної (сертифікатної) програми, загальної короткострокової програми з питань аналізу політики
Національне агентство з питань державної служби України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.5
2.2.4.1.5 Забезпечення проведення підвищення кваліфікації з питань аналізу політики державних службовців міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
Національне агентство з питань державної служби України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.6
2.2.4.1.6 Підготовка нових та щорічний перегляд наявних методик проведення аналізу політики, консультацій із стейкхолдерами та підготовки обґрунтованих рекомендацій щодо формування політики
Національне агентство з питань державної служби України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.7
2.2.4.1.7 Супроводження розгляду проекту Закону України “Про публічні консультації” (реєстраційний номер 4254 від 23 жовтня 2020 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето)
Міністерство юстиції України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.1
ОСР
2.2.4.2.
В органах державної влади та органах місцевого самоврядування запроваджено систему оплати праці на основі класифікації посад та преміювання залежно від особистого внеску в загальний результат роботи органу; оплата праці є гідною та прогнозованою, що дає змогу залучати та утримувати доброчесний, професійний та мотивований штат
2.2.4.2.1 Супроводження розгляду у Верховній Раді України проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про державну службу” щодо впровадження єдиних підходів в оплаті праці державних службовців на основі класифікації посад (реєстраційний номер 8222 від 23 листопада 2022 р.), яким передбачено:
1) залежність варіативної заробітної плати від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу, її застосування як винагороди за ініціативну роботу, своєчасне і якісне виконання завдань, виконання додаткового обсягу завдань;
2) встановлення розмірів посадових окладів на основі класифікації посад державної служби з урахуванням зіставлення рівня оплати праці типових посад державної служби з приватним сектором
Національне агентство з питань державної служби України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
62.5%
5 /
8
0.0%
2.2
2.2.4.2.2 Прийняття Каталогу типових посад державної служби і критеріїв належності до таких посад
Національне агентство з питань державної служби України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.3
2.2.4.2.3 Проведення класифікації посад державної служби
Національне агентство з питань державної служби України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.4
2.2.4.2.4 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження умов оплати праці державних службовців на основі класифікації посад
Національне агентство з питань державної служби України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.5
2.2.4.2.5 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту Порядку формування фонду оплати праці державних службовців у державному органі з урахуванням нової структури заробітної плати
Національне агентство з питань державної служби України
Не розпочато
2.6
2.2.4.2.6 Супроводження розгляду проекту Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” (реєстраційний номер 6504 від 5 січня 2022 р.), яким запроваджується система оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування, що враховує місцеві умови та можливості відповідних місцевих бюджетів, виходячи з необхідності забезпечення добору та збереження висококваліфікованого персоналу
Національне агентство з питань державної служби України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.7
2.2.4.2.7 Затвердження Методичних рекомендацій щодо умов оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування
Національне агентство з питань державної служби України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
2.8
2.2.4.2.8 Реалізація в 2023 році експериментального проекту щодо застосування Порядку формування фонду оплати праці державних службовців у державному органі
Національне агентство з питань державної служби України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.1
ОСР
2.2.4.3.
Впроваджено ефективні та прозорі облік та ринок деревини
2.2.4.3.1 Здійснення щорічного моніторингу щодо ефективності функціонування єдиної державної системи електронного обліку деревини у всіх постійних лісокористувачів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1142 “Про затвердження Порядку проведення моніторингу внутрішнього споживання вітчизняних лісоматеріалів необроблених і контролю за неперевищенням обсягу внутрішнього споживання вітчизняних лісоматеріалів необроблених”
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
5
0.0%
3.2
2.2.4.3.2 Оприлюднення щорічного звіту за результатами моніторингу, зазначеного у підпункті 2.2.4.3.1, не пізніше лютого року, наступного за роком, у якому здійснювався моніторинг
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.3
2.2.4.3.3 Здійснення щорічного моніторингу та систематизації даних щодо реалізації 100 відсотків необробленої деревини на аукціонах та виконання Закону України “Про ринки капіталу та організовані товарні ринки” у частині реалізації деревини на ліцензованих товарних біржах
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.4
2.2.4.3.4 Оприлюднення щорічного звіту за результатами моніторингу та систематизації даних, зазначених у підпункті 2.2.4.3.3, не пізніше лютого року, наступного за роком, у якому здійснювалися моніторинг та систематизація даних
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.5
2.2.4.3.5 Супроводження розгляду проекту Закону України “Про ринок деревини” (реєстраційний номер 4197-д від 10 вересня 2021 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето), яким, серед іншого:
1) установлено механізм продажу деревини та окремих виробів з деревини власниками лісів та постійними лісокористувачами виключно шляхом проведення електронних аукціонів або на умовах оферти, враховуючи попередній досвід провадження лісогосподарської діяльності щодо закупівлі деревини;
2) визначено відповідальність покупців за невиконання умов договору купівлі-продажу;
3) запроваджено декларування переробленої деревини, що допоможе виробникам, переробникам, продавцям та споживачам мати чітке підтвердження законності її заготівлі;
4) запроваджено обов’язковість подання та публічність інформації щодо обсягів, ціни продажу, покупців деревини та виробів з неї шляхом розміщення її у відкритому доступі
Державне агентство лісових ресурсів України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
4.1
ОСР
2.2.4.4.
Впроваджено реформу сектору телекомунікацій шляхом реформування регулятора та законодавства у сфері телекомунікацій у рамках виконання зобов’язань України, передбачених Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, та на основі Директиви 2018/1972 (ЄС)
2.2.4.4.1 Здійснення щорічного моніторингу стану розроблення та прийняття нормативно-правових актів, передбачених Законом України “Про електронні комунікації”, та оприлюднення його результатів
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
2
0.0%
4.2
2.2.4.4.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів Стратегії розвитку сфери електронних комунікацій і Правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг
Міністерство цифрової трансформації України
Не розпочато
Проблема 2.2.5.
Недостатній обсяг інформації щодо діяльності Антимонопольного комітету України і наділення його низкою дискреційних повноважень ускладнюють громадський контроль за його діяльністю та обумовлюють високий рівень корупційних ризиків. Відсутня дієва програма пом’якшення відповідальності учасників картелю, які повідомили про картель та надали докази
25%
1 /
4
0.0%
1.1
ОСР
2.2.5.1.
Антимонопольний комітет провадить свою діяльність на засадах прозорості, передбачуваності та правової визначеності, рівень корупційних ризиків у його діяльності суттєво знизився завдяки безперешкодному, але врегульованому доступу громадськості до обговорення на етапі оголошення рішення, проектів нормативно-правових актів та інформуванню про плани діяльності Антимонопольного комітету та результати його діяльності
2.2.5.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який визначає:
1) що засідання Антимонопольного комітету України, адміністративних колегій Антимонопольного комітету, адміністративних колегій територіальних відділень Антимонопольного комітету є відкритими, крім випадків, коли на таких засіданнях розглядаються питання, що містять інформацію з обмеженим доступом;
2) обов’язок Антимонопольного комітету щороку не пізніше 31 грудня затверджувати та оприлюднювати на своєму офіційному веб-порталі план діяльності на наступний рік;
3) обов’язок Антимонопольного комітету щороку не пізніше 15 березня затверджувати та оприлюднювати на своєму офіційному веб-порталі інформацію про результати виконання плану діяльності за попередній рік;
4) обов’язок Антимонопольного комітету вести єдиний відкритий Державний реєстр суб’єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення порушення у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, у порядку, визначеному Антимонопольним комітетом
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
0%
0 /
1
0.0%
2.1
ОСР
2.2.5.2.
На законодавчому рівні закріплено обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному веб-сайті:
рекомендації, що надаються органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, суб’єктам господарювання, об’єднанням;
вичерпний перелік справ, які перебувають на розгляді Антимонопольного комітету, із зазначенням за кожною справою про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції в динаміці інформації про суть справи, загальні стадії її розгляду
2.2.5.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким визначено:
1) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному веб-сайті в установлені таким законом строки рекомендації (крім інформації з обмеженим доступом), які надаються органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, суб’єктам господарювання, об’єднанням;
2) обов’язок Антимонопольного комітету та його територіальних відділень оприлюднювати на офіційному веб-сайті в установлені таким законом строки вичерпний перелік справ, які перебувають на розгляді Антимонопольного комітету, із зазначенням за кожною справою про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції в динаміці інформації, зокрема, про суть справи, відповідального державного уповноваженого, строк розгляду та загальні стадії її розгляду, підстави для продовження строку розгляду справи;
3) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному веб-сайті в установлені таким законом строки тексти роз’яснень, які приймає та надає Антимонопольний комітет;
4) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на своєму офіційному веб-сайті у встановлені таким законом строки інформацію стосовно заявлених концентрацій (найменування та організаційно-правова форма учасників концентрації, зміст заявлених дій);
5) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на своєму офіційному веб-сайті в установлені таким законом строки єдиний відкритий Державний реєстр суб’єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення порушення у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
0%
0 /
1
0.0%
3.1
ОСР
2.2.5.3.
Усунуто надмірний рівень дискреції у реалізації Антимонопольним комітетом своїх повноважень, зокрема щодо визначення Антимонопольним комітетом:
початку розгляду справи про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції, орієнтовного строку розгляду такої справи та, у разі необхідності, можливості перенесення зазначеного строку з відповідним обґрунтуванням;
строку проведення перевірки інформації про незаконну державну допомогу;
шляхів удосконалення механізму визначення та заміни державних уповноважених, відповідальних за розгляд справ про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції, враховуючи їх професійні якості, досвід, неупередженість, незалежність, законність та обґрунтованість прийнятих ними рішень;
шляхів удосконалення підходів до визначення розміру та порядку розрахунку штрафу, який накладається за порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції
2.2.5.3.1 2.2.5.3.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який усуває надмірний рівень дискреції у реалізації повноважень Антимонопольного комітету, зокрема шляхом:
1) установлення граничних строків розгляду справи про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції для кожного з видів порушень;
2) установлення вичерпного переліку підстав та порядку продовження строку розгляду справи про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції, а також граничного строку, на який може бути продовжено розгляд такої справи;
3) установлення прозорого та недискримінаційного порядку обмеження строків ознайомлення сторонами у справі з матеріалами справи, а також порядку визначення таких строків;
4) установлення можливості і визначення умов для зупинення провадження у справі на період розгляду порушень, передбачених пунктами 13-15 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, розпочатих в рамках розгляду відповідної справи, а також на період розгляду інших справ (щодо створення перешкод під час проведення перевірок, неявки на виклик органів Комітету для надання пояснень);
6) установлення порядку визначення та заміни державних уповноважених, відповідальних за розгляд справ про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції, справ про державну допомогу;
7) установлення права осіб, які беруть участь у справі, заявляти відводи державним уповноваженим, відповідальним за розслідування справ, та визначення переліку умов для задоволення таких відводів;
9) установлення, що порядок визначення розміру штрафів визначається на рівні підзаконного нормативно-правового акта
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
0%
0 /
1
0.0%
4.1
ОСР
2.2.5.4.
Для стимулювання розкриття картельних змов удосконалено механізм звільнення або пом’якшення відповідальності учасників картелю, які повідомили Антимонопольний комітет про нього та надали відповідні докази, що ґрунтується на найкращих практиках країн Європейського Союзу
2.2.5.4.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який удосконалює механізм звільнення або пом’якшення відповідальності та визначає, що:
1) для звільнення від відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій їх учасник повинен раніше за інших учасників таких дій добровільно повідомити Антимонопольному комітету про такі антиконкурентні узгоджені дії та звернутися до нього із заявою про звільнення від відповідальності, поданою до направлення попередніх висновків у справі;
2) особа, яка вчинила антиконкурентні узгоджені дії та раніше за інших учасників таких дій подала до Антимонопольного комітету заяву про звільнення від відповідальності, повністю звільняється від відповідальності за вчинення таких антиконкурентних узгоджених дій, якщо така особа: розкрила Антимонопольному комітету такі антиконкурентні узгоджені дії; припинила свою участь в антиконкурентних узгоджених діях не пізніше дня подання заяви про звільнення від відповідальності, крім випадку, якщо така участь в антиконкурентних діях є необхідною для забезпечення цілісності розгляду справи; співпрацювала з органами Антимонопольного комітету; надала відповідні докази, відсутні в Антимонопольного комітету;
3) інший учасник антиконкурентних узгоджених дій може звернутися до Антимонопольного комітету із заявою про пом’якшення відповідальності та наданням відповідних доказів вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що мають суттєве значення для прийняття рішення у справі та відсутні в Антимонопольного комітету, якщо такий учасник: розкрив Антимонопольному комітету такі антиконкурентні узгоджені дії; припинив свою участь в антиконкурентних узгоджених діях не пізніше дня подання заяви про звільнення від відповідальності; співпрацював з органами Антимонопольного комітету;
4) підстави та порядок звільнення від відповідальності або пом’якшення відповідальності встановлює Антимонопольний комітет;
7) посадовим та службовим особам Антимонопольного комітету заборонено розголошувати інформацію про особу заявника та повідомлену нею інформацію;
10) під час пом’якшення відповідальності розмір штрафу зменшується органом Антимонопольного комітету порівняно з попереднім розрахованим розміром штрафу залежно від черговості надання іншими учасниками антиконкурентних узгоджених дій інформації, що розкриває антиконкурентні узгоджені дії та має суттєве значення для прийняття рішення у справі (першій особі — до 50 відсотків, другій особі — до 30 відсотків, іншим особам — до
20 відсотків)
Антимонопольний комітет України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
100%
1 /
1
0.0%
Проблема 2.2.6.
Значна частина надавачів державної допомоги суб’єктам господарювання надає державну допомогу, яка є незаконною та визнана Антимонопольним комітетом України недопустимою для конкуренції, що спричиняє негативний вплив на конкуренцію та може бути наслідком реалізації попередніх корупційних домовленостей
0%
0 /
2
0.0%
1.1
ОСР
2.2.6.1.
На законодавчому рівні встановлено юридичну відповідальність уповноважених осіб - надавачів державної допомоги за недотримання вимог Закону України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання” щодо надання незаконної та недопустимої державної допомоги
2.2.6.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання”, який визначає:
1) види відповідальності керівників та інших посадових осіб надавачів державної допомоги за порушення вимог зазначеного Закону, в тому числі, вимог щодо обов’язку повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та за надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції
Антимонопольний комітет України
Не розпочато
0%
0 /
2
0.0%
1.2
2.2.6.1.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, який визначає:
1) склад порушень вимог законодавства про державну допомогу суб’єктам господарювання, в тому числі вимог щодо обов’язку повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції;
2) санкції за такі порушення
Антимонопольний комітет України
Не розпочато
Проблема 2.2.7.
Неефективний механізм здійснення попереднього контролю та оцінки впливу на конкуренцію при створенні та функціонування суб’єктів господарювання обумовлює негативний вплив на конкуренцію
0%
0 /
1
0.0%
1.1
ОСР
2.2.7.1.
На законодавчому рівні запроваджено досить дієві механізми контролю впливу на конкуренцію у зв’язку з можливими антиконкурентними діями у секторах економіки
2.2.7.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який встановлює, що:
1) порядок і строки погодження проектів нормативно-правових актів та інших рішень державних органів, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, які можуть вплинути на конкуренцію, зокрема щодо створення суб’єктів господарювання, встановлення і зміни правил їх поведінки на ринку, або таких, що можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції на відповідних ринках, установлюються Антимонопольним комітетом;
2) до переліку документів, що подаються заявником для державної реєстрації юридичної особи, входить також документ, що підтверджує погодження органом Антимонопольного комітету проекту рішення органу влади чи органу місцевого самоврядування щодо створення суб’єкта господарювання;
3) відсутність документа, що підтверджує погодження органом Антимонопольного комітету проекту рішення органу влади чи органу місцевого самоврядування щодо створення суб’єкта господарювання, є підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації юридичної особи
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
0%
0 /
1
0.0%