Напрямок 2.1.
Справедливий суд, прокуратура та органи правопорядку
28.6%
28 /
98
0.0%
Проблема 2.1.1.
У суспільстві спостерігається тенденція щодо збільшення рівня недовіри до органів у системі правосуддя. Закон не визначає доброчесність як кваліфікаційну вимогу до членів Вищої ради правосуддя і Вищої кваліфікаційної комісії суддів України
50%
3 /
6
0.0%
1.1
ОСР
2.1.1.1.
Доброчесність визначена як обов’язкова законодавча вимога до членів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, дисциплінарних органів у системі правосуддя
2.1.1.1.1 Моніторинг проектів законів, які передбачають внесення змін до Законів України “Про судоустрій і статус суддів”, “Про Вищу раду правосуддя” щодо проведення оцінки відповідності критеріям доброчесності кандидатів посади на посаду члена Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та показників, за якими здійснюється оцінка відповідності критерію доброчесності, підготовка відповідних пропозицій
Вища рада правосуддя
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
1
0.0%
2.1
ОСР
2.1.1.2.
Оцінка щодо доброчесності нових членів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України проводиться незалежною комісією, чинний склад Вищої ради правосуддя перевірено щодо відповідності вимогам доброчесності та професійної етики; нові члени Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України відповідають цим вимогам; розглянуто питання про втрату посади членами, які не відповідали цим вимогам
2.1.1.2.1 Проведення оцінки відповідності кандидатів на вакантні посади члена Вищої ради правосуддя вимогам професійної етики та доброчесності
Етична рада
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
66.7%
2 /
3
0.0%
2.2
2.1.1.2.2 Проведення оцінки відповідності кандидатів на вакантні посади члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України критерію доброчесності
Конкурсна комісія для проведення конкурсу на зайняття посади члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.3
2.1.1.2.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) внесено зміни до статті 95-1 Закону України “Про судоустрій і статус суддів” щодо входження до складу конкурсної комісії (замість міжнародних експертів відповідно до пункту 50 розділу XII “Прикінцеві та перехідні положення” зазначеного Закону) представників громадянського суспільства;
2) внесено зміни до статті 9-1 Закону України “Про Вищу раду правосуддя” щодо входження до складу Етичної ради (замість міжнародних експертів відповідно до пункту 231 розділу ІІІ “Прикінцеві та перехідні положення” зазначеного Закону) представників громадянського суспільства
Національне агентство з питань запобігання корупції
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
3.1
ОСР
2.1.1.3.
Усунуто можливості прийняття членом Вищої ради правосуддя і Вищої кваліфікаційної комісії суддів України рішень в умовах конфлікту інтересів.
2.1.1.3.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо механізму запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності Вищої ради правосуддя та Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, їх проблем з розробленням пропозицій щодо напрямів їх розв’язання, його презентація (зокрема щодо можливості повідомлення про потенційний конфлікт інтересів або подання добровільної декларації про приватні інтереси)
Національне агентство з питань запобігання корупції
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
50%
1 /
2
0.0%
3.2
2.1.1.3.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким усунуто наявні проблеми механізму запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності Вищої ради правосуддя та Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, з урахуванням результатів аналітичного дослідження, зазначеного у
підпункті 2.1.1.3.1
Національне агентство з питань запобігання корупції
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
Проблема 2.1.2.
Процедури кваліфікаційного оцінювання суддів та конкурсні процедури потребують удосконалення та розробки чітких і передбачуваних критеріїв (індикаторів) доброчесності та професійної етики. Доброчесність та професійна етика як стандартні вимоги до суддів недостатньо впроваджені на практиці, а оцінювання цих вимог не завжди є прозорим та передбачуваним
39.1%
9 /
23
0.0%
1.1
ОСР
2.1.2.1.
Вищою кваліфікаційною комісією суддів України, Вищою радою правосуддя разом з органами, залученими до оцінювання, органами суддівського самоврядування та громадськістю розроблено та впроваджено в практику чіткі і передбачувані критерії (індикатори) доброчесності та професійної етики для кваліфікаційного оцінювання суддів і добору нових суддів
2.1.2.1.1 Проведення та оприлюднення результатів аналітичного дослідження практики здійснення оцінки відповідності суддів критеріям доброчесності та професійної етики, а кандидатів — критерію доброчесності Вищою кваліфікаційною комісією суддів, а також Громадською радою доброчесності та Громадською радою міжнародних експертів
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
57.1%
4 /
7
0.0%
1.2
2.1.2.1.2 Проведення та оприлюднення результатів аналітичного дослідження практики здійснення оцінки відповідності суддів критеріям доброчесності та професійної етики, а кандидатів — критерію доброчесності Вищою радою правосуддя
Вища рада правосуддя
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.3
2.1.2.1.3 Проведення та оприлюднення порівняльного аналізу звітів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Громадської ради доброчесності, Громадської ради міжнародних експертів про аналіз практики здійснення оцінки відповідності суддів критеріям доброчесності та професійної етики, а кандидатів — критерію доброчесності
Вища рада правосуддя
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.4
2.1.2.1.4 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким передбачено надання Вищій раді правосуддя повноважень із затвердження Єдиних показників для оцінки доброчесності та професійної етики судді (кандидата на посаду судді) під час усіх процедур добору та оцінювання суддів
Міністерство юстиції України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.5
2.1.2.1.5 Розроблення проекту Єдиних показників для оцінки доброчесності та професійної етики судді (кандидата на посаду судді) з урахуванням найкращих практик, визначених за результатами аналізу практики здійснення оцінки Вищою радою правосуддя, Вищою кваліфікаційною комісією суддів України, Громадською радою міжнародних експертів, Громадською радою доброчесності
Вища рада правосуддя
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.6
2.1.2.1.6 Проведення консультацій за участю Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Громадської ради доброчесності, Ради суддів, неурядових організацій, інших заінтересованих сторін щодо проекту Єдиних показників для оцінки доброчесності та професійної етики судді (кандидата на посаду судді), отримання експертних висновків та його доопрацювання
Вища рада правосуддя
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.7
2.1.2.1.7 Погодження доопрацьованого проекту Єдиних показників для оцінки доброчесності та професійної етики судді (кандидата на посаду судді), його затвердження та оприлюднення
Вища рада правосуддя
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.1
ОСР
2.1.2.2.
Удосконалено механізм перевірки відповідності критеріям (індикаторам) доброчесності кандидатів у межах процедур добору та призначення нових суддів із залученням Громадської ради доброчесності
2.1.2.2.1 Підготовка та оприлюднення аналітичного звіту про доцільність утворення секретаріату Громадської ради доброчесності, про шляхи врахування рекомендації ХV GRECO, його презентація
Національне агентство з питань запобігання корупції
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
2
0.0%
2.2
2.1.2.2.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) передбачено оцінку відповідності кандидатів на посаду судді критерію доброчесності в усіх процедурах добору суддів;
2) передбачено участь Громадської ради доброчесності у сприянні Вищій кваліфікаційній комісії суддів України встановленню відповідності кандидатів на посаду судді критерію доброчесності на всі процедури добору суддів;
3) визначено новий механізм врахування висновків Громадської ради доброчесності про те, що суддя (кандидат на посаду судді) не відповідає критеріям професійної етики та доброчесності або підтвердження здатності такого судді (кандидата на посаду судді) здійснювати правосуддя у разі наявності такого висновку;
4) передбачено доступ членів Громадської ради доброчесності та уповноважених працівників секретаріату Громадської ради доброчесності до суддівських досьє (досьє кандидатів на посаду судді) у повному обсязі;
5) передбачено утворення секретаріату Громадської ради доброчесності, який сприяє членам Громадської ради доброчесності під час здійснення визначених законом повноважень, з визначенням джерела фінансування діяльності (у разі визначення доцільності його утворення відповідно до результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.2.2.1);
6) передбачено участь Громадської ради доброчесності у визначенні графіків, строків та черговості проведення оцінювання суддів і кандидатів на посаду судді
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
3.1
ОСР
2.1.2.3.
Удосконалено механізм проведення Вищою кваліфікаційною комісією суддів України процедур кваліфікаційного оцінювання суддів та конкурсних процедур з метою уникнення невиправданих затримок
2.1.2.3.1 Розроблення проекту акта, відповідно до якого спрощено порядок проведення іспитів та тестувань, зокрема щодо можливості оцінювання практичних завдань фахівцями, залученими Вищою кваліфікаційною комісією суддів України, спрощення виставлення балів за результатами психологічних тестувань тощо
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
42.9%
3 /
7
0.0%
3.2
2.1.2.3.2 Проведення громадського обговорення проекту акта, зазначеного у підпункті 2.1.2.3.1, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.3
2.1.2.3.3 Затвердження проекту акта, зазначеного у підпункті 2.1.2.3.1, та його оприлюднення
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.4
2.1.2.3.4 Підготовка та оприлюднення аналітичного звіту про доцільність подальшого удосконалення та спрощення процедур добору суддів, кваліфікаційного оцінювання суддів (кандидатів на посаду судді) з метою уникнення невиправданих затримок
Міністерство юстиції України
Захід не виконано
Не виконано
3.5
2.1.2.3.5 Проведення обговорення висновків та рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, зазначеному у підпункті 2.1.2.3.4, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Міністерство юстиції України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
3.6
2.1.2.3.6 Розроблення програмного забезпечення та запровадження технічного устаткування, необхідних для забезпечення формування і ведення суддівського досьє (досьє кандидата на посаду судді) в електронній формі у Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі
Державна судова адміністрація України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.7
2.1.2.3.7 Підготовка та затвердження положення, що визначає порядок функціонування підсистеми, у якій забезпечується формування і ведення суддівського досьє (досьє кандидата на посаду судді) в електронній формі у Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі
Вища рада правосуддя
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
4.1
ОСР
2.1.2.4.
Запроваджено об’єктивну та прозору методику виставлення балів, визначення результатів членами Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та Вищої ради правосуддя під час прийняття рішень у процедурах добору, оцінювання та просування суддів, а також оприлюднення інформації про проведення іспитів
2.1.2.4.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) встановлено обов’язкове оприлюднення Вищою кваліфікаційною комісією суддів України результатів іспитів під час кваліфікаційного оцінювання суддів (із забезпеченням захисту персональних даних)
Міністерство юстиції України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
28.6%
2 /
7
0.0%
4.2
2.1.2.4.2 Розроблення проекту професіограми судді
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
4.3
2.1.2.4.3 Проведення консультацій за участю Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Громадської ради доброчесності, Ради суддів, неурядових організацій, інших заінтересованих сторін щодо проекту професіограми судді, отримання експертних висновків та його доопрацювання
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
4.4
2.1.2.4.4 Затвердження доопрацьованої професіограми судді, її оприлюднення
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
4.5
2.1.2.4.5 Розроблення проекту детальних методик Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо виставлення балів суддям (кандидатам на посаду судді) на кожному відповідному етапі у процедурах добору суддів та кваліфікаційного оцінювання
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.6
2.1.2.4.6 Проведення консультацій за участю Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Громадської ради доброчесності, Ради суддів, неурядових організацій, інших заінтересованих сторін стосовно проекту детальних методик Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо виставлення балів суддям (кандидатам на посаду судді) на кожному відповідному етапі у процедурах добору суддів та кваліфікаційного оцінювання, отримання експертних висновків та його доопрацювання
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.7
2.1.2.4.7 Затвердження доопрацьованих детальних методик Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо виставлення балів суддям (кандидатам на посаду судді) на кожному відповідному етапі у процедурах добору суддів та кваліфікаційного оцінювання, їх оприлюднення
Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
Проблема 2.1.3.
Відсутність дієвих механізмів підтримання доброчесності суддівського корпусу та реагування на встановлені факти впливу, тиску на суддів та втручання в їх діяльність
9.1%
1 /
11
0.0%
1.1
ОСР
2.1.3.1.
Дисциплінарний орган у системі правосуддя, сформований за результатами конкурсу, проведеного незалежною комісією, здійснює оперативний і справедливий розгляд дисциплінарних справ щодо суддів
2.1.3.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) передбачено право оскаржувати до Вищої ради правосуддя рішення Дисциплінарної палати без отримання дозволу Дисциплінарної палати на таке оскарження;
2) визначено обґрунтовані та збалансовані вимоги до кандидатів на посади у секретаріаті Вищої ради правосуддя, які дають змогу забезпечити їх відповідність критеріям компетентності, доброчесності та професійної етики;
3) визначено порядок участі Громадської ради доброчесності у розгляді дисциплінарних скарг, зокрема тих, що стосуються допущення суддею недоброчесної поведінки, допущення суддею поведінки, що порочить звання судді або підриває авторитет правосуддя, використання статусу судді з метою незаконного отримання ним або третіми особами матеріальних благ або іншої вигоди, декларування завідомо недостовірних (у тому числі неповних) тверджень у декларації доброчесності судді
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
0%
0 /
1
0.0%
2.1
ОСР
2.1.3.2.
Уточнено перелік та підстави для притягнення до дисциплінарної відповідальності судді та її види у спосіб, що дає можливість суддям прогнозувати свою поведінку, зокрема більш чітко визначено ознаки дисциплінарних правопорушень, які порочать звання судді або підривають авторитет правосуддя, а також вдосконалено та спрощено механізми дисциплінарного розслідування та розгляду дисциплінарних справ
2.1.3.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким уточнено перелік підстав для притягнення судді до дисциплінарної відповідальності з дотриманням принципу правової визначеності та відповідно до рекомендацій GRECO
Національне агентство з питань запобігання корупції
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
0%
0 /
3
0.0%
2.2
2.1.3.2.2 Розроблення та оприлюднення аналітичного звіту про доцільність подальшого удосконалення та спрощення процедур здійснення дисциплінарного провадження щодо суддів
Міністерство юстиції України
Захід не виконано
Не виконано
2.3
2.1.3.2.3 Проведення обговорення висновків та рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, зазначеного у підпункті 2.1.3.2.2, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Міністерство юстиції України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
3.1
ОСР
2.1.3.3.
Дисциплінарна практика щодо суддів є послідовною, передбачуваною, сталою та відкритою; усі рішення дисциплінарного органу своєчасно оприлюднюються; дисциплінарний розгляд справ щодо суддів, за загальним правилом, є відкритим і транслюється в режимі реального часу
2.1.3.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) визначено, що засідання Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя є відкритими із забезпеченням відеотрансляції в режимі реального часу;
2) встановлено, що засідання Вищої ради правосуддя із розгляду скарг на рішення Дисциплінарних палат за результатами розгляду дисциплінарних проваджень щодо судді є відкритими із забезпеченням відеотрансляції в режимі реального часу;
3) визначено вичерпний перелік підстав для проведення закритого розгляду на засіданні Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя без забезпечення відеотрансляції в режимі реального часу;
4) встановлено вичерпний перелік підстав для проведення закритого розгляду на засіданні Вищої ради правосуддя із розгляду скарг на рішення Дисциплінарних палат за результатами розгляду дисциплінарних проваджень щодо судді без забезпечення відеотрансляції в режимі реального часу;
5) визначено, що проведення закритого розгляду на засіданні Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя без забезпечення відеотрансляції в режимі реального часу є можливим лише за вмотивованого рішення Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя з обґрунтуванням наявності відповідних підстав, визначених законом;
6) встановлено, що проведення закритого розгляду на засіданні Вищої ради правосуддя із розгляду скарг на рішення Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя без забезпечення відеотрансляції в режимі реального часу є можливим лише за вмотивованого рішення Вищої ради правосуддя з обґрунтуванням наявності відповідних підстав, визначених законом;
7) визначено чіткі строки для кожного етапу дисциплінарного провадження, які унеможливлять безпідставне затягування розгляду дисциплінарних скарг;
8) передбачено відкрите та поіменне голосування членами Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя та Вищої ради правосуддя щодо рішень у дисциплінарних справах
Міністерство юстиції України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
25%
1 /
4
0.0%
3.2
2.1.3.3.2 Підготовка та оприлюднення щороку узагальнень дисциплінарної практики Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя за попередній календарний рік
Вища рада правосуддя
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.3
2.1.3.3.3 Підготовка та оприлюднення щороку узагальнень дисциплінарної практики Вищої ради правосуддя із перегляду рішень Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя за попередній календарний рік
Вища рада правосуддя
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.4
2.1.3.3.4 Проведення щороку обговорень узагальнень дисциплінарної практики, підготовлених Дисциплінарними палатами Вищої ради правосуддя та Вищою радою правосуддя, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Вища рада правосуддя
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.1
ОСР
2.1.3.4.
Удосконалено підстави та механізми завершення дисциплінарного провадження, зокрема запроваджено механізм завершення розгляду дисциплінарної справи щодо судді у разі подання ним заяви про відставку після відкриття дисциплінарної справи щодо нього
2.1.3.4.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) передбачено заборону на звільнення судді з посади за його заявою про відставку до завершення дисциплінарних проваджень щодо судді;
2) визначено підстави для припинення відставки та позбавлення статусу судді у разі допущення суддею у відставці поведінки, яка є несумісною із званням судді;
3) встановлено порядок розгляду питання про припинення відставки та позбавлення статусу судді у разі допущення суддею у відставці поведінки, яка є несумісною із званням судді
Міністерство юстиції України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
0%
0 /
1
0.0%
5.1
ОСР
2.1.3.5.
Запроваджено ефективний механізм перевірки законності походження майна судді; судді, які порушили обов’язок щодо підтвердження законності джерела походження майна, звільнені згідно із статтею 126 Конституції України
2.1.3.5.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) запроваджено окрему процедуру перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження), яку здійснює Національне агентство;
2) встановлено окремий порядок розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку підтвердити законність джерела походження майна;
3) встановлено окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку підтвердити законність джерела походження майна
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
0%
0 /
1
0.0%
6.1
ОСР
2.1.3.6.
Механізми кримінального переслідування не використовуються для здійснення тиску на суддів; запроваджено інститут кримінальної відповідальності суддів за свавільне зловживання своїми повноваженнями
2.1.3.6.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) встановлено кримінальну відповідальність за зловживання суддями своїми повноваженнями, з дотриманням принципу юридичної визначеності та урахуванням правової позиції, висловленої в Рішенні Конституційного Суду України від 11 червня 2020 р. № 7-р/2020;
2) визначено особливості відкриття кримінального провадження та здійснення досудового розслідування кримінальних проваджень щодо зловживання суддями своїми повноваженнями, які унеможливлюють використання таких проваджень для здійснення тиску на суддів
Національне агентство з питань запобігання корупції
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
1
0.0%
Проблема 2.1.4.
Наявність корупційних ризиків, обумовлених прогалинами та недосконалістю законодавства в системі правосуддя
18.5%
5 /
27
0.0%
1.1
ОСР
2.1.4.1.
Запроваджено механізми унеможливлення обіймання адміністративної посади в суді однією і тією самою особою протягом тривалого часу
2.1.4.1.1 Підготовка та оприлюднення аналітичного звіту за результатами дослідження випадків обіймання адміністративних посад у суді понад два строки підряд з рекомендаціями щодо їх унеможливлення та подолання
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
0%
0 /
2
0.0%
1.2
2.1.4.1.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким удосконалено порядок обрання суддів на адміністративні посади та звільнення з цих посад з метою унеможливлення обіймання адміністративної посади в суді однією і тією самою особою протягом тривалого часу відповідно до рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, зазначеному у підпункті 2.1.4.1.1
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
2.1
ОСР
2.1.4.2.
Забезпечено здійснення електронного судочинства, зокрема шляхом запровадження можливості розгляду он-лайн певних категорій справ незалежно від місцезнаходження сторін і суду, що, зокрема, сприяє рівномірному розподілу справ між судами і суддями
2.1.4.2.1 Підготовка та оприлюднення аналітичного звіту з рекомендаціями щодо визначення категорій справ, які можуть розглядатись он-лайн незалежно від місцезнаходження сторін і суду
Міністерство юстиції України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
37.5%
3 /
8
0.0%
2.2
2.1.4.2.2 Проведення обговорення висновків та рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Міністерство юстиції України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.3
2.1.4.2.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким передбачено здійснення судового розгляду он-лайн незалежно від місцезнаходження сторін і суду для окремих категорій справ відповідно до рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, зазначеному у підпункті 2.1.4.2.1
Міністерство юстиції України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.4
2.1.4.2.4 Проведення аудиту поточного стану інформаційних технологій в судах, а також оцінка їх відповідності поточним завданням судочинства. У результаті аудиту повинна бути визначена оцінка поточних рішень відповідно до найкращої міжнародної практики та економічної ефективності діючої інфраструктури, а також надані рекомендації щодо подальшого розвитку та трансформації архітектури ІТ-систем судової влади
Державна судова адміністрація України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.5
2.1.4.2.5 Оцінка незалежною експертною організацією результатів використання коштів для створення та вдосконалення сервісів та модулів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи
Державна судова адміністрація України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
2.6
2.1.4.2.6 Розроблення та затвердження функціональних вимог для забезпечення реалізації повного функціоналу Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (подальшого вдосконалення сервісів і модулів)
Державна судова адміністрація України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.7
2.1.4.2.7 Розроблення програмного забезпечення та запровадження технічного устаткування, необхідних для забезпечення реалізації повного функціоналу Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, за участю визначених за результатами конкурентних та прозорих публічних закупівель постачальників / виконавців (у тому числі щодо розширення функціоналу Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з урахуванням положень процесуального законодавства та щодо забезпечення судів засобами інформатизації (серверним, мережевим та комп’ютерним обладнанням, зокрема сканерами)
Державна судова адміністрація України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.8
2.1.4.2.8 Розроблення та затвердження Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему, яке визначає порядок функціонування та застосування усіх підсистем (модулів)
Вища рада правосуддя
Не розпочато
3.1
ОСР
2.1.4.3.
Розширено сферу застосування альтернативних способів вирішення спорів та досудового врегулювання спорів
2.1.4.3.1 Супроводження розгляду проекту Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення порядку утворення та діяльності третейських судів з метою відновлення довіри до третейського розгляду” (реєстраційний номер 3411 від 29 квітня 2020 р.) (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето)
Міністерство юстиції України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
0%
0 /
2
0.0%
3.2
2.1.4.3.2 Супроводження розгляду проекту Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення діяльності арбітражів” (реєстраційний номер 5347 від 8 квітня 2021 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето)
Міністерство юстиції України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
4.1
ОСР
2.1.4.4.
Удосконалено систему виконання судових рішень
2.1.4.4.1 Супроводження розгляду проекту Закону України “Про примусове виконання рішень” (реєстраційний номер 5660 від 14 червня 2021 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето)
Міністерство юстиції України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
0%
0 /
5
0.0%
4.2
2.1.4.4.2 Забезпечення підключення банків за допомогою автоматизованої системи виконавчого провадження до інформаційної взаємодії для забезпечення автоматизованого арешту коштів на рахунках боржників
ДП «Національні інформаційні системи»
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.3
2.1.4.4.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) запроваджено здійснення дієвого та ефективного судового контролю за виконанням судових рішень;
2) запроваджено ефективні процедури встановлення чи зміни способу або порядку виконання рішень немайнового характеру;
3) удосконалено порядок виконання рішень, за якими боржник зобов’язаний вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення;
4) переглянуто та скасовано необґрунтовані мораторії щодо примусового виконання рішень, боржниками за якими є державні підприємства;
5) удосконалено порядок виконання в Україні рішень міжнародних арбітражів
Міністерство юстиції України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
4.4
2.1.4.4.4 Впровадження Єдиного державного реєстру виконавчих документів з урахуванням архітектурних вимог для подальшого застосування технологій масивів даних
Державна судова адміністрація України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4.5
2.1.4.4.5 Забезпечення обміну даними та технічної можливості взаємодії між Автоматизованою системою виконавчого провадження та Єдиним державним реєстром виконавчих документів
Державна судова адміністрація України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
5.1
ОСР
2.1.4.5.
Запроваджено регламенти прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв; забезпечено проведення аудиту діяльності ДСА, зокрема щодо фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери її управління
2.1.4.5.1 Здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту) щодо використання коштів державного бюджету на забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ систем правосуддя, у тому числі щодо фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління ДСА, забезпечення створення і функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи
Рахункова палата
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
28.6%
2 /
7
0.0%
5.2
2.1.4.5.2 Розроблення проектів нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів
Державна судова адміністрація України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
5.3
2.1.4.5.3 Проведення консультацій щодо проектів нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів за участю Вищої ради правосуддя, ДСА, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Ради суддів, суддів, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги; отримання експертних висновків
Вища рада правосуддя
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
5.4
2.1.4.5.4 Доопрацювання, затвердження нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів, їх оприлюднення
Вища рада правосуддя
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
5.5
2.1.4.5.5 Розроблення проекту регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв, зокрема, з урахуванням нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів
Державна судова адміністрація України
Не розпочато
5.6
2.1.4.5.6 Проведення консультацій щодо проекту регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв за участю Вищої ради правосуддя, ДСА, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Ради суддів, суддів, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги; отримання експертних висновків
Вища рада правосуддя
Не розпочато
5.7
2.1.4.5.7 Доопрацювання, затвердження регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв, його оприлюднення
Вища рада правосуддя
Не розпочато
6.1
ОСР
2.1.4.6.
Переглянуто та створено мережу місцевих судів з урахуванням адміністративно-територіальної реформи, необхідності забезпечення прямого доступу до правосуддя, економічної обґрунтованості
2.1.4.6.1 Підготовка та оприлюднення аналітичного звіту про потреби утворення, реорганізації та ліквідації місцевих судів з урахуванням змін адміністративно-територіального устрою, необхідність забезпечення доступності правосуддя, оптимізацію видатків державного бюджету
Вища рада правосуддя
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
0%
0 /
3
0.0%
6.2
2.1.4.6.2 Проведення обговорення висновків та рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Вища рада правосуддя
Не розпочато
6.3
2.1.4.6.3 Розроблення проектів законів щодо утворення, реорганізації або ліквідації місцевих судів з урахуванням рекомендацій, наданих в аналітичному звіті, зазначеному у підпункті 2.1.4.6.1
Офіс Президента України
Не розпочато
Проблема 2.1.5.
Внутрішні управлінські процеси в органах прокуратури не завжди є прозорими та ефективними
25%
1 /
4
0.0%
1.1
ОСР
2.1.5.1.
Запроваджено електронну систему управління персоналом, прозору та дієву систему оцінки якості роботи прокурорів, спираючись на результати якої приймаються кадрові та управлінські рішення, а також рішення про преміювання
2.1.5.1.1 Розроблення та запровадження в органах прокуратури електронної системи управління персоналом органів прокуратури (e-HR), до якої інтегрована система оцінювання якості роботи прокурорів
Офіс Генерального прокурора
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
0%
0 /
2
0.0%
1.2
2.1.5.1.2 Запровадження системи оцінювання якості роботи прокурорів на базі (e-HR)
Офіс Генерального прокурора
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.1
ОСР
2.1.5.2.
Внесено зміни до Закону України “Про прокуратуру”, які визначають вичерпний перелік підстав для звільнення з посади та припинення повноважень прокурорів, у тому числі Генерального прокурора, що унеможливлює їх невмотивоване застосування
2.1.5.2.1 Проведення аналізу діяльності відповідного органу, що здійснює дисциплінарне провадження щодо прокурорів
Офіс Генерального прокурора
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
50%
1 /
2
0.0%
2.2
2.1.5.2.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про прокуратуру”, яким удосконалено дисциплінарну процедуру щодо:
1) оптимізації підстав для дисциплінарної відповідальності прокурорів;
2) надання чітких формулювань дисциплінарних проступків, які стосуються поведінки прокурорів та дотримання ними правил прокурорської етики;
3) визначення переліку конкретних відомостей, які повинна містити дисциплінарна скарга про вчинення прокурором дисциплінарного проступку, запровадження механізму повернення дисциплінарної скарги;
4) розширення переліку дисциплінарних стягнень з метою підвищення їх пропорційності та ефективності, а також передбачення загальних умов їх застосування, обставин, що пом’якшують та обтяжують відповідальність прокурора;
5) уточнення вичерпного переліку підстав для звільнення прокурорів, видів дисциплінарних стягнень, строків притягнення прокурорів до дисциплінарної відповідальності
Офіс Генерального прокурора
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
Проблема 2.1.6.
Відсутність ефективної моделі призначення на посади, оплати праці, просування по службі та розгляду дисциплінарних скарг у системі Національної поліції
34.8%
8 /
23
0.0%
1.1
ОСР
2.1.6.1.
Вивчено питання організації роботи постійно діючих поліцейських комісій, утворених у системі Національної поліції, напрацьовано та вжито комплекс організаційних та практичних заходів до удосконалення їх діяльності
2.1.6.1.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження, предметом якого є організація роботи постійно діючих поліцейських комісій за весь час їх існування (до лютого 2022 р.), і в якому, зокрема, наведено:
1) загальну кількість розглянутих комісіями кандидатур під час відбору (конкурсу) на службу в поліції;
2) кількість проведених конкурсів серед осіб, які призначалися на посади молодшого, середнього та вищого складу поліції (окремо за кожною категорією складу поліції);
3) результати соціологічного опитування поліцейських щодо якості роботи поліцейських комісій;
4) результати анонімного анкетування членів поліцейських комісій щодо шляхів поліпшення їх роботи;
5) вивчення ефективності та прозорості конкурсних процедур;
6) шляхи вирішення питання щодо бюджетного фінансування роботи членів комісії від громадськості;
7) рекомендації щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій та процедури відбору;
8) результати соціологічного опитування громадськості щодо якості роботи поліцейських комісій та ефективності конкурсних процедур (відповідно до вимог законодавства)
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
42.9%
3 /
7
0.0%
1.2
2.1.6.1.2 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.1, та його експертного обговорення
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.3
2.1.6.1.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) визначено, що призначення на вищу посаду в поліції, яка передбачає здійснення керівних функцій, здійснюється виключно на умовах конкурсу;
2) доброчесність визначено як один із критеріїв, яким повинен відповідати поліцейський, який претендує на зайняття вищої посади;
3) передбачено внесення змін з урахуванням рекомендацій щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій і процедури відбору, наданих за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.1
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
1.4
2.1.6.1.4 Розроблення проекту нормативно-правового акта щодо приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.1.6.1.3
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
1.5
2.1.6.1.5 Проведення громадського обговорення проекту нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.4, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
1.6
2.1.6.1.6 Затвердження проекту нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.4, подання його на державну реєстрацію
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
1.7
2.1.6.1.7 Супроводження державної реєстрації нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.4, та його офіційного опублікування
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
2.1
ОСР
2.1.6.2.
Проаналізовано практику застосування норм Дисциплінарного статуту Національної поліції України, підготовлено пропозиції щодо внесення змін до нього
2.1.6.2.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження, предметом якого є аналіз ефективності застосування норм Дисциплінарного статуту Національної поліції з 2018 року до лютого 2022 р., в якому, зокрема, зазначено (із виокремленням за кожним показником даних щодо молодшого, середнього, старшого та вищого складу поліції):
1) загальну кількість проведених службових розслідувань;
2) кількість зареєстрованих заяв, скарг та повідомлень громадян, посадових осіб, інших поліцейських, медіа, рапортів про вчинення поліцейським порушення, що має ознаки дисциплінарного проступку;
3) кількість службових розслідувань за відомостями про порушення поліцейським конституційних прав і свобод людини і громадянина;
4) кількість дисциплінарних комісій, до складу яких включалися представники громадськості;
5) кількість застосованих дисциплінарних стягнень (за видами);
6) опис та оцінку найбільш поширених проблем, пов’язаних із ефективністю та прозорістю процедури притягнення до дисциплінарної відповідальності поліцейських;
7) перспективи створення дисциплінарного органу із статусом міжрегіонального територіального органу Національної поліції;
8) рекомендації щодо підвищення ефективності та якості процедури службового розслідування і незалежності роботи дисциплінарної комісії
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
22.2%
2 /
9
0.0%
2.2
2.1.6.2.2 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.1, та його експертного обговорення
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.3
2.1.6.2.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким передбачено:
1) створення та функціонування двох типів дисциплінарних комісій:
для проведення службових розслідувань згідно з відомостями про порушення поліцейськими службової дисципліни;
з розгляду питань щодо порушення поліцейськими прав людини або громадянина;
2) включення до складу дисциплінарних комісій з розгляду питань щодо порушення поліцейськими прав людини або громадянина не менше половини членів, які є авторитетними і відомими представниками громадськості, правозахисних організацій;
3) що кількість та склад дисциплінарних комісій центрального органу управління поліції затверджує Міністр внутрішніх справ, а кількість та склад дисциплінарних комісій територіальних (зокрема міжрегіональних) органів поліції — Голова Національної поліції;
4) право дисциплінарної комісії для виконання своїх повноважень надсилати запити до органів (підрозділів) поліції, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб з метою збирання матеріалів, необхідних для проведення службового розслідування; строки, підстави і форми надання органами (підрозділами) поліції, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними особами інформації дисциплінарним комісіям, а також підстави для відмови у наданні інформації;
5) що висновок дисциплінарної комісії за результатами службового розслідування затверджується керівником, який призначив службове розслідування;
6) що уповноважений накладати дисциплінарне стягнення керівник поліцейського під час вирішення питання про накладення або ненакладення дисциплінарного стягнення керується висновком дисциплінарної комісії з розгляду питань щодо порушення поліцейськими прав людини або громадянина, а в разі незгоди з таким висновком долучає до нього висловлену в письмовій формі окрему думку з обґрунтуванням своєї правової позиції, а також має право застосувати дисциплінарне стягнення, що відрізняється від запропонованого дисциплінарною комісією з розгляду питань щодо порушення поліцейськими прав людини або громадянина, але не більш як на один ступінь;
7) ознаки та перелік дисциплінарних проступків поліцейських, якими порушуються права та свободи людини і громадянина і за які дисциплінарна комісія з розгляду питань щодо порушення поліцейськими прав людини або громадянина може, зокрема, рекомендувати застосувати дисциплінарне стягнення у вигляді звільнення з посади із залишенням на службі або звільнення із служби в поліції;
8) внесення змін з урахуванням рекомендацій щодо підвищення ефективності та якості роботи дисциплінарних комісій, наданих за результатами дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.1
Міністерство внутрішніх справ України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.4
2.1.6.2.4 Розроблення проекту нормативно-правового акта щодо приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.1.6.2.3.
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
2.5
2.1.6.2.5 Проведення громадського обговорення проекту нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.4, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
2.6
2.1.6.2.6 Затвердження проекту нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.4, подання його на державну реєстрацію
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
2.7
2.1.6.2.7 Супроводження державної реєстрації нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.4
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
2.8
2.1.6.2.8 Формування складу дисциплінарних комісій, передбачених законом, зазначеним у підпункті 2.1.6.2.3
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
2.9
2.1.6.2.9 Забезпечення початку роботи дисциплінарних комісій, передбачених законом, зазначеним у підпункті 2.1.6.2.3
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.1
ОСР
2.1.6.3.
Розроблено систему оцінки ефективності роботи працівників Національної поліції, а також електронну систему управління персоналом
2.1.6.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким визначено, що:
1) в рамках процедури атестування поліцейських передбачено обов’язкове оцінювання ефективності поліцейських та додатково до наявних визначено такі критерії оцінювання, як доброчесність (за методом обґрунтованого сумніву), управлінські компетенції (для керівників), а також результативність роботи;
2) встановлено, що оцінювання ефективності поліцейського в рамках атестування проводиться в електронній системі управління персоналом;
3) узагальнені результати оцінювання ефективності поліцейських у рамках атестування оприлюднюються на офіційному веб-сайті Національної поліції;
4) встановлено, що співбесіда як метод оцінювання управлінських компетенцій проводиться лише для поліцейських, які обіймають керівні посади, комісією, до складу якої входить не менше
25 відсотків представників громадськості;
5) рейтинг оцінювання поліцейських та рекомендації електронної системи оцінювання враховуються під час ухвалення управлінських, кадрових рішень у Національній поліції, у тому числі щодо встановлення щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, премій
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
42.9%
3 /
7
0.0%
3.2
2.1.6.3.2 Розроблення проектів нормативно-правових актів МВС, необхідних для реалізації закону, зазначеного у підпункті 2.1.6.3.1, якими, зокрема, встановлено, що:
1) методами оцінювання є: комп’ютерне тестування; оцінка “методом 360 градусів” (тобто анонімний збір інформації про поліцейського від інших поліцейських, державних службовців та працівників поліції, з якими він взаємодіє під час виконання службових обов’язків); співбесіда з комісією оцінювання (тільки для керівників);
2) оцінювання за критеріями доброчесності (за методом обгрунтованого сумніву), професійних, функціональних, управлінських (для керівників) компетенцій поліцейських здійснюється в рамках кожного із методів оцінювання, а критерій результативності роботи поліцейського оцінюється за допомогою комп’ютерного аналізу статистичних даних щодо кожного поліцейського;
3) під час співбесіди (для керівників) кожен член комісії виставляє бали за кожним критерієм оцінювання поліцейського; перебіг співбесіди фіксується за допомогою відео- та аудіозапису;
4) до складу кожної комісії з оцінювання входять не менше 25 відсотків представників громадськості, а решта складу формується із поліцейських, визначених випадковим чином електронною системою оцінки серед поліцейських, які мають найвищий рейтинг за результатами попереднього оцінювання;
5) за результатами оцінювання кожен поліцейський отримує в електронній системі оцінки свій рейтинг оцінювання, який складається із: а) загальної оцінки відповідності поліцейського займаній посаді; б) загального потенціалу професійного розвитку поліцейського;
6) рейтинг оцінювання поліцейських формується у балах за єдиним програмним алгоритмом, і виключно електронною системою оцінки на підставі внесених до неї отриманих поліцейським балів за кожним критеріюєм в результаті тестування, оцінки “методом 360 градусів”, співбесіди (тільки для керівного складу), а також даних щодо результативності;
7) під час формування рейтингу питома вага балів, отриманих поліцейським за кожним із критеріїв оцінки, є однаковою; узагальнені та неперсоніфіковані дані рейтингу публікуються на офіційному веб-сайті Національної поліції;
8) електронна система оцінки на підставі отриманих даних формує щодо кожного поліцейського рекомендації стосовно проходження певної програми навчання в закладах освіти, що здійснюють підготовку поліцейських, або за місцем проходження служби
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.3
2.1.6.3.3 Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів МВС, зазначених у підпункті 2.1.6.3.2, та забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.4
2.1.6.3.4 Затвердження проектів нормативно-правових актів МВС, зазначених у підпункті 2.1.6.3.2, подання їх на державну реєстрацію
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.5
2.1.6.3.5 Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів МВС, зазначених у підпункті 2.1.6.3.2, та їх офіційного опублікування
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.6
2.1.6.3.6 Забезпечення проведення аналітичного дослідження, предметом якого є перспективи удосконалення кадрової політики та зміни умов оплати праці поліцейських з метою підвищення конкурентоспроможності служби в поліції на ринку праці, яке, зокрема, містить пропозиції щодо обґрунтованих варіантів вирішення проблеми низької оплати праці поліцейських
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.7
2.1.6.3.7 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.3.6, його експертного обговорення, розгляд пропозицій та зауважень до нього
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
Проблема 2.1.7.
Необхідність удосконалення процесу проведення незалежного оцінювання роботи антикорупційних органів та розробки механізмів притягнення до відповідальності
25%
1 /
4
0.0%
2.1
ОСР
2.1.7.2.
Врегульовано питання щодо підстав для звільнення керівників правоохоронних органів у разі притягнення до адміністративної відповідальності за адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією
2.1.7.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, відповідно до якого звільнення працівників правоохоронних органів можливе у разі набрання законної сили рішенням суду про притягнення до адміністративної чи кримінальної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, яким на працівника накладено стягнення або покарання у виді позбавлення права обіймати посади або займатись діяльністю, що пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування
Національне агентство з питань запобігання корупції
Не розпочато
0%
0 /
1
0.0%
3.1
ОСР
2.1.7.3.
Запроваджено дієвий механізм здійснення незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Національного антикорупційного бюро та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури
2.1.7.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким запроваджено періодичне проведення зовнішньої незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, яку здійснюватимуть визнані міжнародні експерти, запропоновані міжнародними та іноземними організаціями, що надавали Україні міжнародну технічну допомогу у сфері запобігання і протидії корупції
Національне агентство з питань запобігання корупції
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
33.3%
1 /
3
0.0%
3.2
2.1.7.3.2 Забезпечення проведення та оприлюднення звіту за результатами зовнішньої незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Національного антикорупційного бюро з періодичністю, встановленою законом
Міністерство закордонних справ України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3.3
2.1.7.3.3 Забезпечення проведення та оприлюднення звіту за результатами зовнішньої незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури з періодичністю, встановленою законом
Офіс Генерального прокурора
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато