Напрямок 2.7.
Охорона здоров’я, освіта і наука та соціальний захист
36.7%
40 /
109
0.0%
Проблема 2.7.1.
Пацієнти та лікарі не отримують лікарські засоби і медичні вироби вчасно та у повному обсязі, зокрема через незавершений перехід до нової системи організації та контролю медичних закупівель, не повністю врегульовані процеси визначення потреб та обліку лікарських засобів
61.9%
13 /
21
0.0%
1.1
ОСР
2.7.1.1.
Закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за кошти державного та місцевих бюджетів здійснюються на професійній основі централізованими закупівельними організаціями за прозорими та детальними процедурами відповідно до об’єктивних потреб на основі якості та доказовості ефективності таких засобів і виробів. У разі потреби до централізованих закупівель також залучаються спеціалізовані міжнародні організації
2.7.1.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про впровадження та функціонування електронної системи управління запасами лікарських засобів і медичних виробів”, яка передбачає:
1) планування потреби, закупівель і здійснення контролю за поставкою товарів на всіх етапах;
2) здійснення розподілу та перерозподілу товарів;
3) облік та інвентаризацію товарів із зазначенням їх характеристик;
4) моніторинг за товарами (автоматизація оперативної звітності для контролю за наявністю їх на складах зберігання), управління запасами із урахуванням належної практики дистрибуції;
5) формування звітності щодо обігу та наявності товарів на складах зберігання та в закладах охорони здоров’я, у фізичних осіб — підприємців, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
6) управління запасами товарів із урахуванням вимог, встановлених законодавством;
7) ведення електронного документообігу щодо обліку та розподілу товарів;
8) електронний облік цільового списання товарів;
9) автоматизовану публікацію інформації, що міститься в ній, у форматі відкритих даних
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
40%
2 /
5
0.0%
1.2
2.7.1.1.2 Розроблення та затвердження технічного завдання для функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів і медичних виробів, яка забезпечить:
1) планування потреби, закупівель і здійснення контролю за поставкою товарів на всіх етапах;
2) здійснення розподілу та перерозподілу товарів;
3) облік та інвентаризацію товарів із зазначенням їх характеристик;
4) моніторинг товарів (автоматизація оперативної звітності для контролю за наявністю їх на складах зберігання), управління запасами із урахуванням належної практики дистрибуції;
5) формування звітності щодо обігу та наявності товарів на складах зберігання та в закладах охорони здоров’я, у фізичних осіб — підприємців, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
6) управління запасами товарів із урахуванням вимог, встановлених законодавством;
7) ведення електронного документообігу щодо обліку та розподілу товарів;
8) електронний облік цільового списання товарів;
9) автоматизовану публікацію інформації, що міститься в ній, у форматі відкритих даних
Міністерство охорони здоров’я України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.3
2.7.1.1.3 Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів згідно з підпунктами 2.7.1.1.2, 2.7.1.2.2
Міністерство охорони здоров’я України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.4
2.7.1.1.4 Введення в експлуатацію функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів згідно з підпунктами 2.7.1.1.2, 2.7.1.2.2
Міністерство охорони здоров’я України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
1.5
2.7.1.1.5 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України, відповідно до якого місцеві замовники у сфері охорони здоров’я (заклади охорони здоров’я, структурні підрозділи з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних адміністрацій) проводять закупівлі визначеного переліку лікарських засобів та медичних виробів з використанням електронного каталогу
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.1
ОСР
2.7.1.3.
Особливості закупівель лікарських засобів та медичних виробів, що зумовлені пандемією або здійснюються під час пандемії, встановлені таким чином, щоб запобігти корупційним ризикам
2.7.1.3.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо оцінки корупційних ризиків під час закупівель лікарських засобів та медичних виробів, що зумовлені пандемією або здійснюються під час пандемії, з наведенням статистичних, економічних та інших даних, а також відповідних пропозицій щодо запобігання ідентифікованим корупційним ризикам, а також щодо підвищення прозорості та ефективності процедур зазначених закупівель
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
100%
5 /
5
0.0%
3.2
2.7.1.3.2 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.1.3.1, та його обговорення за участю заінтересованих осіб
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
3.3
2.7.1.3.3 Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів з урахуванням результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.1.3.1 (у разі потреби)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.4
2.7.1.3.4 Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.1.3.3 (у разі потреби)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.5
2.7.1.3.5 Остаточне доопрацювання (у разі потреби) та затвердження проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.1.3.3 (у разі потреби)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
4.1
ОСР
2.7.1.4.
Українські закупівельні організації, що здійснюють закупівлю лікарських засобів та медичних виробів, мають незалежні наглядові ради
2.7.1.4.1 Формування наглядової ради у державному підприємстві “Медичні закупівлі України” за об’єктивною та прозорою процедурою
Міністерство охорони здоров’я України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
1
0.0%
5.1
ОСР
2.7.1.5.
Під час здійснення закупівель використовуються стандартні каталоги та вимоги до продукції, яка закуповується у сфері охорони здоров’я
2.7.1.5.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо недопущення дискримінації учасників на етапі кваліфікації до електронного каталогу (включення до переліку кваліфікованих постачальників)
Міністерство економіки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
50%
1 /
2
0.0%
5.2
2.7.1.5.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р.
№ 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” щодо недопущення дискримінації учасників на етапі кваліфікації до електронного каталогу (включення до переліку кваліфікованих постачальників)
Міністерство економіки України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
6.1
ОСР
2.7.1.6.
Встановлено чіткі правила та процедури щодо визначення наявності та врегулювання конфлікту інтересів учасників робочих та експертних груп (передусім тих, що супроводжують закупівлі медичної продукції за кошти державного бюджету та визначають переліки продукції, яка закуповується), забезпечується їх неухильне дотримання на практиці
2.7.1.6.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження випадків конфлікту інтересів членів консультативних, допоміжних та інших дорадчих органів при МОЗ (у тому числі тих, що супроводжують закупівлі медичної продукції за кошти державного бюджету та визначають переліки продукції, яка закуповується), що міститиме пропозиції вдосконалення чинного законодавства у цій частині
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
80%
4 /
5
0.0%
6.2
2.7.1.6.2 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.1.6.1, та його експертного обговорення
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
6.3
2.7.1.6.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким з урахуванням висновків аналітичного звіту, зазначеного у підпункті 2.7.1.6.1:
1) вдосконалено нормативно-правове регулювання виявлення та врегулювання конфлікту інтересів членів консультативних, допоміжних та інших дорадчих органів при МОЗ (у тому числі тих, що супроводжують закупівлі медичної продукції за кошти державного бюджету та визначають переліки продукції, яка закуповується);
2) передбачено підстави та порядок притягнення до юридичної відповідальності за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
3) передбачено порядок розгляду повідомлень фізичних та юридичних осіб про ознаки конфлікту інтересів членів консультативних, допоміжних та інших дорадчих органів
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
6.4
2.7.1.6.4 Створення на офіційному веб-сайті МОЗ розділу з повною інформацією про консультативні, допоміжні та інші дорадчі органи, які створені та функціонують при ньому, з рубриками:
1) персональний та посадовий склад таких органів;
2) порядок денний засідань, в яких вони беруть участь;
3) прийняті рішення
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
6.5
2.7.1.6.5 Створення каналу повідомлень про випадки конфлікту інтересів у членів консультативних, допоміжних та інших дорадчих органів при МОЗ з боку громадськості та бізнесу
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
7.1
ОСР
2.7.1.7.
Визначено чіткі етичні правила взаємодії між фармацевтичними компаніями та медичними працівниками, дотримання яких унеможливлює зловживання під час призначення пацієнтам лікарських засобів; встановлено юридичну відповідальність за порушення зазначених правил
2.7.1.7.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я, яким визначено:
1) перелік заборонених форм взаємодії медичних працівників, закладів охорони здоров’я з суб’єктами господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію лікарських засобів, медичних виробів (виробів медичного призначення), допоміжних засобів реабілітації, їх представників (зокрема: заборона отримання медичними працівниками та закладами охорони здоров’я з метою просування зразків лікарських засобів, медичних виробів, сувенірної та брендованої продукції фармацевтичних компаній; заборона запровадження програм лояльності для лікарів з боку фармацевтичних компаній);
2) етичні засади, яких необхідно дотримуватися медичним працівникам під час призначення пацієнтам лікарських засобів, медичних виробів;
3) що за порушення обмежень щодо форм взаємодії медичних працівників з суб’єктами господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію лікарських засобів, медичних виробів (виробів медичного призначення), допоміжних засобів реабілітації, медичні працівники несуть дисциплінарну та адміністративну відповідальність (за статтею 44-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
33.3%
1 /
3
0.0%
7.2
2.7.1.7.2 Розроблення настанови з правил промоції, якою встановлені вимоги до взаємодії між особами, які провадять медичну чи фармацевтичну діяльність, і фармацевтичними компаніями
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
7.3
2.7.1.7.3 Розроблення та організація проведення онлайн-курсу для осіб, які провадять медичну чи фармацевтичну діяльність, щодо взаємодії між фармацевтичними компаніями та медичними працівниками відповідно до затвердженої настанови з правил промоції, зазначеної у підпункті 2.7.1.7.2
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
Проблема 2.7.2.
Пацієнти не отримують необхідне лікування за кордоном, а також під час надання медичної допомоги із застосуванням трансплантації через корупційні практики, обумовлені недостатньою врегульованістю відповідних процедур та непрозорістю обліку
36.4%
4 /
11
0.0%
1.1
ОСР
2.7.2.1.
Забезпечено функціонування державних інформаційних систем трансплантації та автоматизований порядок обліку громадян України, які потребують направлення для лікування за кордоном
2.7.2.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Положення про Державну інформаційну систему трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин, відповідно до якого, зокрема, визначено перелік реєстрів, що входять до складу зазначеної системи, порядок і умови їх наповнення, функціонування та доступу до них
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
33.3%
2 /
6
0.0%
1.2
2.7.2.1.2 Введення в експлуатацію Державної інформаційної системи трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.3
2.7.2.1.3 Розроблення проекту наказу про затвердження Положення про автоматизовану систему обліку громадян України, які потребують направлення для лікування за кордон, відповідно до якого запроваджено чітку та прозору процедуру формування обліку та черговості
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
1.4
2.7.2.1.4 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.7.2.1.3, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
1.5
2.7.2.1.5 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.7.2.1.3, та його офіційного опублікування
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
1.6
2.7.2.1.6 Введення в експлуатацію Автоматизованої системи обліку громадян України, які потребують направлення для лікування за кордон
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
2.1
ОСР
2.7.2.2.
Порядок ввезення, вивезення та перевезення анатомічних матеріалів людини в межах території України, правила компенсації витрат донорів та інші процедури нормативно врегульовані і не містять корупційних ризиків
2.7.2.2.1 Проведення аналітичного дослідження положень статей 19 і 20 Закону України “Про безпеку та якість донорської крові та компонентів крові”, Порядку перевезення анатомічних матеріалів людини в межах України, ввезення таких матеріалів на митну територію України та вивезення їх за межі митної території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 р. № 720, інших положень законодавства, що стосуються порядку ввезення, вивезення та перевезення анатомічних матеріалів людини в межах території України, правил компенсації витрат донорів та інших процедур, на предмет повноти, конкретності, системності та наявності корупціогенних факторів
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
100%
2 /
2
0.0%
2.2
2.7.2.2.2 Проведення обговорення аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.2.2.1, за участю представників органів державної влади, громадськості, наукової спільноти
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.1
ОСР
2.7.2.3.
Оприлюднено перелік рекомендованих Міністерством охорони здоров’я України закладів охорони здоров’я зарубіжних країн для лікування за кордоном
2.7.2.3.1 Розроблення проекту наказу про затвердження Переліку рекомендованих закладів охорони здоров’я зарубіжних країн для лікування громадян України за кордоном
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
0%
0 /
3
0.0%
3.2
2.7.2.3.2 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.7.2.3.1, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
3.3
2.7.2.3.3 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.7.2.3.1, та його офіційного опублікування
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
Проблема 2.7.3.
Електронна система охорони здоров’я є недостатньо інтегрованою з іншими базами даних, що створює можливості для зловживань під час реалізації окремих функцій (зокрема надання виплат унаслідок непрацездатності, проведення профілактичних та обов’язкових медичних оглядів, встановлення групи інвалідності)
30.8%
8 /
26
0.0%
1.1
ОСР
2.7.3.1.
Електронна система охорони здоров’я інтегрована з іншими державними базами даних поза сферою охорони здоров’я, що забезпечує повноту, узгодженість та додаткову верифікацію даних, функціонал для автоматизації процесів; відомості з електронної системи охорони здоров’я є основним джерелом інформації про надані медичні послуги в Україні, на основі яких приймаються рішення щодо розрахунку програми медичних гарантій, управлінські рішення, формується необхідна статистика
2.7.3.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення зміни до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я про те, що:
1) відомості з електронної системи охорони здоров’я є основним джерелом інформації про надані медичні послуги в Україні, на основі яких приймаються рішення щодо розрахунку програми медичних гарантій, управлінські рішення, формується необхідна статистика;
2) на базі електронної системи охорони здоров’я здійснюється електронний документообіг у сфері медичного обслуговування населення;
3) медичні картки пацієнтів ведуться через електронну систему охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
50%
1 /
2
0.0%
1.2
2.7.3.1.2 Забезпечення взаємодії та сумісності електронної системи охорони здоров’я із:
1) Єдиним державним демографічним реєстром;
2) Державним реєстром актів цивільного стану громадян;
3) Державним реєстром фізичних осіб — платників податків;
4) Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
5) інформаційними системами Мінсоцполітики;
6) Інформаційно-аналітичною платформою електронної верифікації та моніторингу;
7) Державним реєстром лікарських засобів України
Міністерство охорони здоров’я України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.1
ОСР
2.7.3.2.
Електронна система охорони здоров’я містить результати профілактичних та обов’язкових медичних оглядів
2.7.3.2.1 Розроблення проекту наказу МОЗ щодо внесення змін до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, відповідно до яких результати всіх обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів вносяться до електронної системи охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
66.7%
4 /
6
0.0%
2.2
2.7.3.2.2 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.7.3.2.1, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.3
2.7.3.2.3 Видання доопрацьованого наказу, зазначеного у підпункті 2.7.3.2.1, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.4
2.7.3.2.4 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я про внесення даних про результати обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів до електронної системи охорони здоров’я.
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.5
2.7.3.2.5 Розроблення правил кодування виконаних попередніх і періодичних профілактичних медичних оглядів в електронній системі охорони здоров’я для коректного обліку медичних послуг, наданих пацієнтам, зокрема із використанням національних класифікаторів та довідників
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
2.6
2.7.3.2.6 Підготовка та оприлюднення двох щорічних аналітичних звітів про актуальний стан фіксації в електронній системі охорони здоров’я результатів попередніх і періодичних профілактичних медичних оглядів
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
3.1
ОСР
2.7.3.3.
В електронну систему охорони здоров’я впроваджено інструменти оцінки стану функціональності особи на основі Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я
2.7.3.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я про те, що:
1) до електронної системи охорони здоров’я вносяться електронні медичні записи про стан функціонування особи із використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”;
2) дані із електронної системи охорони здоров’я використовуються для отримання особою відповідних послуг на основі індивідуального реабілітаційного плану із використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”.
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
75%
3 /
4
0.0%
3.4
2.7.3.3.4 Затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я щодо:
1) впровадження Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”;
2) внесення електронних медичних записів про стан функціонування особи із використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”;
3) можливості використання даних із електронної системи охорони здоров’я для отримання особою відповідних послуг на основі індивідуального реабілітаційного плану із використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
3.5
2.7.3.3.5 Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я згідно з підпунктом 2.7.3.3.4
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
3.6
2.7.3.3.6 Введення в експлуатацію розширеного функціоналу електронної системи охорони здоров’я згідно з підпунктом 2.7.3.3.4
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
4.1
ОСР
2.7.3.4.
Функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку розмежовані між державними органами з метою зниження корупційних ризиків
2.7.3.4.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України законопроекту про внесення змін до законів України із урахуванням пропозицій , поданих Мінсоцполітики, яким визначено:
1) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус визначається на підставі оцінки стану функціонування та індивідуальних потреб, проведеної із використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”;
2) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус встановлюється на період, визначений законодавством, а в разі його зміни через визначену процедуру відбувається перегляд відповідних прав на соціальну підтримку;
3) що функції з оцінки та прийняття відповідного рішення про стан особи та її функціональні обмеження, визначення її потреб та встановлення обсягу соціальної підтримки розмежовані між суб’єктами, які проводять оцінку та визначення потреб, з метою зниження корупційних ризиків;
4) що результати оцінки стану осіб, які є підставою для визначення потреб та обсягу соціальної підтримки, зберігаються в електронній формі із використанням функціональних можливостей необхідних програмних продуктів;
5) обов’язок ведення документації в електронній формі під час встановлення ступеня обмеження життєдіяльності, визначення потреб та обсягу допомоги відповідно до індивідуальних потреб;
6) обов’язок щодо проведення відповідної оцінки та суб’єктів її проведення;
7) обовʼязок щодо оприлюднення в знеособленому вигляді підстав для прийняття рішень про встановлення обсягу допомоги та статистично-аналітичної інформації про прийняті рішення;
8) вимоги до суб’єктів, що здійснюють функції із проведення оцінки функціонального стану та індивідуальних потреб, на підставі яких встановлюється обсяг допомоги;
9) право особи, щодо якої проводиться оцінка стану функціонування та індивідуальних потреб, на оскарження прийнятого рішення щодо встановлення статусу особи з інвалідністю або аналогічного статусу і встановлення обсягу відповідної допомоги.
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
0%
0 /
13
0.0%
4.2 (1)
2.7.3.4.2 (1) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
4.2 (2)
2.7.3.4.2 (2) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.3 (1)
2.7.3.4.3 (1) Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Мінсоцполітики та МОЗ для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
4.3 (2)
2.7.3.4.3 (2) Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Мінсоцполітики та МОЗ для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у
підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.4 (1)
2.7.3.4.4 (1) Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
4.4 (2)
2.7.3.4.4 (2) Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.5 (1)
2.7.3.4.5 (1) Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, та їх офіційного опублікування
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
4.5 (2)
2.7.3.4.5 (2) Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, та їх офіційного опублікування
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.6
2.7.3.4.6 Розроблення та прийняття нормативно-правового акта щодо функціонування електронної системи у системі встановлення інвалідності та підтримки людей із обмеженням повсякденного функціонування як складової Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, яка:
1) має функціонал додаткової верифікації особи;
2) має функціонал визначення та призначення особі необхідної соціальної підтримки;
3) відтворює унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
4) має функціонал деактивації даних про осіб, які вибули, померли тощо;
5) здійснює взаємодію з іншими державними реєстрами і базами даних
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.7
2.7.3.4.7 Розроблення та затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.8
2.7.3.4.8 Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.9
2.7.3.4.9 Введення в тестову експлуатацію розширеного функціоналу електронної системи, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
5.1
ОСР
2.7.3.5.
У промислову експлуатацію введено електронний реєстр листків непрацездатності
2.7.3.5.1 Проведення кожного півріччя моніторингу належного функціонування електронного реєстру листків непрацездатності, який обов’язково включає вивчення стану дотримання вимог щодо:
1) оформлення листків непрацездатності застрахованих осіб в електронній формі;
2) видачі витягу з електронного реєстру листків непрацездатності як документа на підтвердження непрацездатності застрахованої особи
Пенсійний фонд України
Не розпочато
0%
0 /
1
0.0%
Проблема 2.7.4.
Недостатньо прозорі процедури добору кадрів у закладах охорони здоров’я знижують конкуренцію та створюють можливості для проявів корупції при призначенні на такі посади
100%
5 /
5
0.0%
1.1
ОСР
2.7.4.1.
Функціонує єдиний веб-портал вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я з відкритим доступом
2.7.4.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Положення про єдиний веб-сайт вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я, в якому, зокрема, передбачено, що:
1) надається відкритий доступ до веб-сайту з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних;
2) на веб-сайті повинна міститися повна інформація про всі наявні вакантні посади із вказівкою назв та адрес відповідних закладів охорони здоров’я;
3) на веб-сайті повинна міститися інформація про дати конкурсу, строки та адресу подання документів на зайняття посади;
4) проведення добору на вакантні посади (у тому числі керівні) у державних та комунальних закладах охорони здоров’я здійснюється виключно із застосуванням веб-сайту
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
100%
4 /
4
0.0%
1.2
2.7.4.1.2 Розроблення та затвердження технічного завдання для створення єдиного веб-сайту вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.3
2.7.4.1.3 Розроблення проекту єдиного веб-сайту вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.4
2.7.4.1.4 Введення в експлуатацію єдиного веб-сайту вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.1
ОСР
2.7.4.2.
Добір на керівні посади у державних та комунальних закладах охорони здоров’я здійснюють конкурсні комісії з обов’язковим представництвом громадськості та згідно із встановленим переліком необхідних навичок, компетенцій і критеріїв оцінки; розширено коло громадських об’єднань, що можуть делегувати своїх представників до складу конкурсних комісій, а також забезпечено дотримання принципів прозорості та відкритості у їх роботі
2.7.4.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, яким визначено:
1) що половину складу конкурсних комісій повинні складати представники громадських об’єднань у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції та антикорупційної діяльності;
2) що кваліфікаційні вимоги на керівні посади у державних та комунальних закладах охорони здоров’я визначаються зазначеним Порядком;
3) чіткий перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників конкурсів на керівні посади у державних та комунальних закладах охорони здоров’я, серед яких є професійна компетентність, управлінські навички та доброчесність;
4) обов’язкове оцінювання професійної компетентності та управлінських навичок за бальною системою кожним членом конкурсної комісії;
5) що відповідність критерію доброчесності визначається за стандартом “обґрунтованого сумніву”;
6) що рішення конкурсної комісії про відповідність учасника конкурсу критерію доброчесності вважається ухваленим, якщо за це проголосувала більшість членів комісії від громадськості, а у разі рівного розподілу голосів перевагу мають голоси членів комісії від громадськості
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
100%
1 /
1
0.0%
Проблема 2.7.5.
Доступ до закладів освіти та перебіг освітнього процесу містять корупційні ризики. Присудження наукових ступенів та присвоєння вчених звань нерідко відбуваються із значним використанням корупційних практик та інших проявів недоброчесності
20.7%
6 /
29
0.0%
1.1
ОСР
2.7.5.1.
Зарахування осіб до закладів освіти, процес здобуття освіти та оцінювання результатів навчання здійснюються прозоро та на підставі об’єктивних критеріїв
2.7.5.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про вищу освіту”, яким передбачено, що заміна зовнішнього незалежного оцінювання на іспити в закладі вищої освіти не дозволяється, крім обмеженого переліку вступників за безумовними медичними підставами, які визначаються разом МОН та МОЗ, а також для осіб, яких законом визнано учасниками бойових дій та які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також військовослужбовців військової служби за контрактом –– під час вступу до військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
20%
5 /
25
0.0%
1.2
2.7.5.1.2 Розроблення проекту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2024 році, у якому передбачено:
1) розширення сфери застосування електронних кабінетів і скорочення частки випадків обов’язкового подання документів у паперовій формі;
2) відмову від пільг із заміни зовнішнього незалежного оцінювання на іспити в закладі вищої освіти, крім обмеженого переліку вступників за безумовними медичними підставами та осіб, яких законом визнано учасниками бойових дій та які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також військовослужбовців військової служби за контрактом –– під час вступу до військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
1.3
2.7.5.1.3 Проведення громадського обговорення проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.4
2.7.5.1.4 Погодження проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.2, із заінтересованими органами
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.5
2.7.5.1.5 Видання акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.2, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.6
2.7.5.1.6 Розроблення проекту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2025 році, у якому передбачено:
1) розширення сфери застосування електронних кабінетів і скорочення кількості випадків обов’язкового подання документів у паперовій формі;
2) розширення сфери застосування зовнішнього незалежного оцінювання;
3) відмову від пільг із заміни зовнішнього незалежного оцінювання на іспити в закладі вищої освіти, крім обмеженого переліку вступників за безумовними медичними підставами та осіб, яких законом визнано учасниками бойових дій та які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також військовослужбовців військової служби за контрактом –– під час вступу до військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.7
2.7.5.1.7 Проведення громадського обговорення проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.6, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.8
2.7.5.1.8 Погодження проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.6, із заінтересованими органами
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.9
2.7.5.1.9 Видання акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.6, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.10
2.7.5.1.10 Розроблення проекту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2026 році, у якому передбачено:
1) розширення сфери застосування електронних кабінетів і скорочення кількості випадків обов’язкового подання документів у паперовій формі;
2) розширення сфери застосування зовнішнього незалежного оцінювання;
3) відмову від пільг із заміни зовнішнього незалежного оцінювання на іспити в закладі вищої освіти, крім обмеженого переліку вступників за безумовними медичними підставами та осіб, яких законом визнано учасниками бойових дій та які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також військовослужбовців військової служби за контрактом –– під час вступу до військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.11
2.7.5.1.11 Проведення громадського обговорення проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.10, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.12
2.7.5.1.12 Погодження проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.10, із заінтересованими органами
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.13
2.7.5.1.13 Видання акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.10, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.14
2.7.5.1.14 Розроблення проекту наказу про затвердження вичерпного переліку безумовних медичних підстав, за наявності яких особі дозволяється складати вступні іспити в закладі вищої освіти замість зовнішнього незалежного оцінювання
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.15
2.7.5.1.15 Громадське обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.14, погодження із заінтересованими органами (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.16
2.7.5.1.16 Видання наказу, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.14, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.17
2.7.5.1.17 Проведення щороку Єдиного державного кваліфікаційного іспиту із спеціальностей галузей знань:
1) 08 Право;
2) 12 Інформаційні технології;
3) 14 Електрична інженерія;
4) 21 Ветеринарія;
5) 22 Охорона здоров’я;
6) 25 Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону;
7) 26 Цивільна безпека;
8) 27 Транспорт;
9) 28 Публічне управління та адміністрування;
10) 29 Міжнародні відносини
Міністерство освіти і науки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.18
2.7.5.1.18 Підготовка аналітичного дослідження (дорожньої карти) щодо пілотного Єдиного державного кваліфікаційного іспиту та поступового застосування для інших спеціальностей, ніж передбачено у підпункті 2.7.5.1.17
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.19
2.7.5.1.19 Проведення щороку Єдиного фахового вступного випробування для вступу для здобуття ступеня вищої освіти магістра на основі ступеня вищої освіти бакалавр
Міністерство освіти і науки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.20
2.7.5.1.20 Підготовка аналітичного дослідження (дорожньої карти) щодо застосування Єдиного фахового вступного випробування та поступового поширення на інші спеціальності, ніж передбачено у підпункті 2.7.5.1.19
Міністерство освіти і науки України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
1.21
2.7.5.1.21 Опублікування та подання Кабінетові Міністрів України звіту про результати реалізації експериментального проекту щодо організації набору до закладів вищої освіти і навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства з використанням Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти з пропозиціями щодо внесення змін до законів України, а також щодо:
1) можливості інтеграції інформаційної системи до Єдиної державної електронної бази з питань освіти чи Автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту;
2) розширення функціоналу щодо розміщення кількості вільних місць для іноземних вступників у закладах вищої освіти, автоматизованого отримання інформації про оформлення віз, перетин державного кордону, оформлення посвідки на тимчасове проживання, подання документів для отримання візи чи посвідки іноземним вступникам через Єдину міжвідомчу інформаційну систему щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.23
2.7.5.1.23 Удосконалення та введення в постійну (промислову) експлуатацію Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.24
2.7.5.1.24 Розроблення Концепції інформаційної системи управління вищою освітою (HEMIS) включно з розділом щодо впровадження сторонніх електронних освітніх інформаційних систем (електронних систем управління освітнім процесом (у тому числі контрольними заходами та практичною підготовкою) у сфері вищої освіти та їх верифікації МОН
Міністерство освіти і науки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.25
2.7.5.1.25 Проведення презентації Концепції інформаційної системи управління вищою освітою (HEMIS) включно з розділом щодо впровадження сторонніх електронних освітніх інформаційних систем (електронних систем управління освітнім процесом (у тому числі контрольними заходами та практичною підготовкою) у сфері вищої освіти та їх верифікації МОН
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.26
2.7.5.1.26 Реалізація Концепції інформаційної системи управління вищою освітою (HEMIS) включно з розділом щодо впровадження сторонніх електронних освітніх інформаційних систем (електронних систем управління освітнім процесом (у тому числі контрольними заходами та практичною підготовкою) у сфері вищої освіти та їх верифікації МОН
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
2.1
ОСР
2.7.5.2.
Підготовка кваліфікаційних робіт, зокрема дисертацій, відбувається самостійно та відповідально, прояви академічної недоброчесності не толеруються, напрацьовано ефективні способи їх запобіганню та припиненню
2.7.5.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким передбачено:
1) вичерпні підстави та види юридичної відповідальності за прояви академічної недоброчесності;
2) вичерпні критерії наявності у діях особи проявів академічної недоброчесності, у тому числі академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації;
3) порядок здійснення провадження про притягнення до юридичної відповідальності за прояви академічної недоброчесності, у тому числі перевірки дисертації на наявність у ній академічного плагіату, фабрикації чи фальсифікації;
4) засади (принципи) провадження про притягнення до юридичної відповідальності за прояви академічної недоброчесності: поваги до честі та гідності, рівності, гласності та відкритості провадження (зокрема, шляхом забезпечення права кожної особи на участь у процесі прийняття рішення щодо неї, відкритості засідань, здійснення відеофіксації та онлайн-трансляції засідань із оприлюдненням відеозаписів; прийняття рішень шляхом відкритого поіменного голосування, зафіксованого протоколом засідання, який підлягає оприлюдненню);
5) право будь-якої особи бути заявником як самостійним учасником провадження про притягнення до відповідальності за прояви академічної недоброчесності за будь-якою особою;
6) права та обов’язки всіх учасників провадження про притягнення до юридичної відповідальності за прояви академічної недоброчесності;
7) строки давності притягнення до відповідальності за прояви академічної недоброчесності;
8) заборону встановлювати доплати, надбавки за науковий ступінь чи вчене звання (крім як для працівників наукових, науково-дослідних і закладів вищої та фахової передвищої освіти)
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
25%
1 /
4
0.0%
2.2
2.7.5.2.2 Забезпечення інтероперабельності Національного репозитарію академічних текстів із ключовими системами запобігання та виявлення академічного плагіату
Міністерство освіти і науки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.3
2.7.5.2.3 Розроблення та затвердження змін до Порядку функціонування інформаційної системи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти “NAQA.Svr” для вдосконалення інформаційної системи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти “NAQA.Svr”, зокрема щодо розширення переліку відомостей, які вносяться до інформаційної системи, її користувачів
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти
Не розпочато
2.4
2.7.5.2.4 Удосконалення інформаційної системи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти “NAQA.Svr”, зокрема щодо розширення переліку відомостей, які вносяться до інформаційної системи, її користувачів
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти
Не розпочато
Проблема 2.7.6.
У сфері освіти і науки наявні конфлікти інтересів під час формування та реалізації державної політики
33.3%
3 /
9
0.0%
1.1
ОСР
2.7.6.1.
Функції з формування та реалізації державної політики у сфері освіти і науки, зокрема щодо управління об’єктами державної власності, інспекційно-наглядової діяльності та надання адміністративних послуг, розподілені між різними інституціями
2.7.6.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Законів України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про вищу освіту”, “Про професійну (професійно-технічну) освіту”, “Про фахову передвищу освіту”, яким:
1) передбачено, що повноваження з ліцензування освітньої діяльності у сфері вищої освіти та державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог ліцензійних умов передано від МОН до Державної служби якості освіти;
2) визначено, що ліцензуванню підлягає лише освітня діяльність за освітніми програмами, що передбачають присвоєння професійної кваліфікації з професій, для яких запроваджено додаткове регулювання згідно із затвердженим МОН переліком
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
50%
2 /
4
0.0%
1.2
2.7.6.1.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який передбачає виключення частини другої статті 75 Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо погодження навчальних планів та програм підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації МОЗ
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.3
2.7.6.1.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який передбачає виключення розділу VI Закону України “Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві” щодо наукового і кадрового забезпечення
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.4
2.7.6.1.4 Проведення аналітичного дослідження щодо виявлення випадків дублювання органами влади одних і тих самих функцій у сфері освіти згідно із Законом України “Про повну загальну середню освіту”, у тому числі повноважень Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, його територіальних органів, місцевих держадміністрацій щодо аналізу роботи органів місцевого самоврядування у сфері освіти, та внесення змін до законодавства (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.1
ОСР
2.7.6.2.
Розподіл публічних коштів між закладами вищої освіти і науки відбувається прозоро, ефективно за об’єктивними, заздалегідь визначеними процедурами та показниками результативності їх діяльності
2.7.6.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України, а саме:
1) внесення змін до підпункту “в” пункту 7 частини першої статті 87 Бюджетного кодексу України про те, що до видатків, які здійснюються з державного бюджету, належать видатки на здобуття вищої освіти особам, які на конкурсних засадах отримали право на її здобуття за кошти державного бюджету, у тому числі на умовах державного замовлення; їх розподіл між закладами вищої освіти здійснюється на основі формули, яка розробляється МОН та затверджується Кабінетом Міністрів України;
2) внесення змін до пункту 46 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України щодо переліку параметрів формули розподілу обсягу видатків державного бюджету на вищу освіту між закладами вищої освіти;
3) передбачення вичерпного переліку випадків розподілу видатків державного та місцевих бюджетів на фінансування наукових і науково-технічних досліджень та проектів без застосування конкурсних процедур
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
20%
1 /
5
0.0%
2.2
2.7.6.2.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Закону України “Про вищу освіту”, яким передбачено, що:
1) з державного бюджету здійснюються видатки на здобуття вищої освіти у закладах вищої освіти, вартість освітніх послуг в яких встановлюється з урахуванням законодавства про індикативну собівартість;
2) обсяг видатків державного бюджету на вищу освіту розподіляється між закладами вищої освіти на основі формули, яку розробляє МОН та затверджує Кабінет Міністрів України
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
2.3
2.7.6.2.3 Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо уточнення конкретних показників результативності, які використовуються у формулі розподілу обсягу видатків державного бюджету на вищу освіту між закладами вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
2.4
2.7.6.2.4 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.6.2.3, та його експертного обговорення
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
2.5
2.7.6.2.5 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Формули розподілу видатків державного бюджету на вищу освіту між закладами вищої освіти в частині уточнення конкретних показників результативності, які використовуються у ній, з урахуванням результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.6.2.3
Міністерство освіти і науки України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
Проблема 2.7.7.
Відсутній належний облік та прозорість у використанні коштів, передбачених у бюджетах усіх рівнів на соціальний захист для всіх категорій отримувачів соціальної допомоги
12.5%
1 /
8
0.0%
1.1
ОСР
2.7.7.1.
Впроваджено єдину інформаційну систему соціальної сфери та забезпечено спрощення надання послуг у соціальній сфері
2.7.7.1.1 Розроблення проекту Соціального кодексу України
Міністерство соціальної політики України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
4
0.0%
1.2
2.7.7.1.2 Супроводження розгляду проекту Кодексу, зазначеного у підпункті 2.7.7.1.1, у Верховній Раді України
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
1.3
2.7.7.1.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів на виконання Соціального кодексу України
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
1.4
2.7.7.1.4 Введення в промислову експлуатацію Єдиної інформаційної системи соціальної сфери
Міністерство соціальної політики України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.1
ОСР
2.7.7.2.
Впроваджено справедливий конкурс на підтримку громадських об’єднань осіб з інвалідністю
2.7.7.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який:
1) визначає термін “громадське об’єднання осіб з інвалідністю”;
2) впроваджує інституційну підтримку для громадських об’єднань осіб з інвалідністю на державному та місцевому (у разі здійснення таких видатків) рівні;
3) встановлює вимогу про отримання громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів виключно за результатами відкритих та прозорих конкурсів — як для виконання програм (реалізації проектів, заходів), так і в рамках інституційної підтримки;
4) не передбачає жодних привілеїв для всеукраїнських або інших громадських об’єднань осіб з інвалідністю
Міністерство соціальної політики України
Виконання заходу розпочато невчасно
Виконується
25%
1 /
4
0.0%
2.2
2.7.7.2.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Порядку проведення конкурсу з інституційної підтримки громадських об’єднань осіб з інвалідністю, який:
1) впроваджує інституційну підтримку для громадських об’єднань осіб з інвалідністю виключно на конкурсних засадах;
2) не передбачає жодних привілеїв для окремих громадських об’єднань осіб з інвалідністю;
3) встановлює недискримінаційні критерії допуску громадських об’єднань осіб з інвалідністю до конкурсу, зокрема щодо мінімальної кількості членів організації (щонайбільше десятки осіб,
оптимально — без вимог щодо членства), мінімального представництва в регіонах (щонайбільше, в одній чверті регіонів), мінімальної тривалості статутної діяльності (щонайбільше три роки);
4) встановлює обґрунтовані, чіткі, вимірювані та досяжні критерії оцінки конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу;
5) забезпечує повну прозорість конкурсу інституційної підтримки та публічність всієї конкурсної документації, прийнятих рішень та документації щодо виконання бюджетної програми та моніторингу використання коштів інституційної підтримки;
6) встановлено ефективні, обґрунтовані, чіткі, вимірювані та досяжні показники ефективності (КРІ) використання коштів інституційної підтримки громадських об’єднань осіб з інвалідністю
Міністерство соціальної політики України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
2.3
2.7.7.2.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських об’єднань для надання соціальних послуг особам з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2023 р. № 70, і Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
12 жовтня 2011 р. № 1049, у якому, зокрема:
1) визначено вимогу про бюджетну фінансову підтримку виконання програм (реалізації проектів, заходів) громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю виключно на конкурсних засадах;
2) не передбачено жодних привілеїв для окремих громадських об’єднань осіб з інвалідністю;
3) передбачено оприлюднення всіх матеріалів конкурсних пропозицій, зокрема кошторисів витрат;
4) встановлено додаткові стандарти до прозорості конкурсу, зокрема право присутності на засіданнях конкурсної комісії представників медіа та громадськості, здійснення відео-, аудіозапису та трансляції засідань конкурсної комісії;
5) встановлено вимогу про оприлюднення щонайменше знеособлених результатів голосування членів конкурсної комісії щодо кожного питання;
6) встановлено вимогу про оприлюднення рішень конкурсної комісії щодо результатів оцінки конкурсних пропозицій і балів, виставлених кожним членом конкурсної комісії (у знеособленому вигляді);
7) визначено деталізовану процедуру оскарження рішень конкурсної комісії про недопуск до конкурсу, результати оцінки конкурсних пропозицій і визначення переможців конкурсу
Міністерство соціальної політики України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.4
2.7.7.2.4 Забезпечення технічної можливості для подання через електронну систему проведення конкурсу на онлайн-платформі взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства всіх складових конкурсної пропозиції, передбачених Порядком проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 р. № 1049, із урахуванням вимог, встановлених іншими нормативно-правовими актами, на підставі яких проводяться відповідні конкурси
Міністерство цифрової трансформації України
Не розпочато