Напрямок 2.7.
Охорона здоров’я, освіта і наука та соціальний захист
42.1%
48 /
114
0.0%
Проблема 2.7.1.
Пацієнти та лікарі не отримують лікарські засоби і медичні вироби вчасно та у повному обсязі, зокрема через незавершений перехід до нової системи організації та контролю медичних закупівель, не повністю врегульовані процеси визначення потреб та обліку лікарських засобів
61.9%
13 /
21
0.0%
1.1
ОСР
2.7.1.1.
Закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за кошти державного та місцевих бюджетів здійснюються на професійній основі централізованими закупівельними організаціями за прозорими та детальними процедурами відповідно до об’єктивних потреб на основі якості та доказовості ефективності таких засобів і виробів. У разі потреби до централізованих закупівель також залучаються спеціалізовані міжнародні організації
2.7.1.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про впровадження електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів “е-Stock”, яка:
1) в режимі реального часу містить упорядковані дані: про наявність лікарських засобів та медичних виробів в усіх закладах охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів; потребу в лікарських засобах та медичних виробах в усіх закладах охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів; про використання та утилізацію лікарських засобів та медичних виробів в усіх закладах охорони здоров’я тощо;
2) забезпечує оперативну, пряму та прозору процедуру визначення обсягів потреби в закупівлі лікарських засобів закладами і установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів;
3) інтегрована з процедурами централізованих закупівель лікарських засобів та медичних виробів за кошти державного та місцевих бюджетів, закупівель міжнародних організацій;
4) інтегрована з іншими електронними системами у сфері охорони здоров’я;
5) формує відомості про планування потреб та обліку товарів, на підставі яких здійснюються закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за кошти державного та місцевих бюджетів централізованими закупівельними організаціями;
6) забезпечує в режимі реального часу прозорий облік лікарських засобів та медичних виробів;
7) надає можливість здійснювати прозорі обрахунки потреб закупівель лікарських засобів та медичних виробів за всіма напрямами;
8) передбачає додаткові механізми верифікації даних, внесених до неї;
9) забезпечує автоматизовану публікацію інформації, що міститься в ній, у форматі відкритих даних
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
40%
2 /
5
0.0%
1.2
2.7.1.1.2 Розроблення та затвердження технічного завдання для функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів, яка:
1) в режимі реального часу містить упорядковані дані: про наявність лікарських засобів та медичних виробів в усіх закладах охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів; про потребу в лікарських засобах та медичних виробах в усіх закладах охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів; про використання та утилізацію лікарських засобів та медичних виробів в усіх закладах охорони здоров’я тощо;
2) забезпечує оперативну, пряму та прозору процедуру визначення обсягів потреби в закупівлі лікарських засобів закладами і установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів;
3) інтегрована з процедурами централізованих закупівель лікарських засобів та медичних виробів за кошти державного та місцевих бюджетів, закупівель міжнародних організацій;
4) інтегрована з іншими електронними системами у сфері охорони здоров’я;
5) формує відомості про планування потреб та обліку товарів, на підставі яких здійснюються закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за кошти державного та місцевих бюджетів централізованими закупівельними організаціям;
6) забезпечує в режимі реального часу прозорий облік лікарських засобів та медичних виробів;
7) надає можливість здійснювати прозорі розрахунки потреб закупівель лікарських засобів та медичних виробів за всіма напрямами;
8) передбачає додаткові механізми верифікації даних, внесених до неї;
9) передбачає публікацію інформації, що міститься в ній, у форматі відкритих даних
Міністерство охорони здоров’я України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.3
2.7.1.1.3 Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів згідно з підпунктами 2.7.1.1.2, 2.7.1.2.2
Міністерство охорони здоров’я України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.4
2.7.1.1.4 Введення в експлуатацію функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів згідно з підпунктами 2.7.1.1.2, 2.7.1.2.2
Міністерство охорони здоров’я України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
1.5
2.7.1.1.5 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України, відповідно до якого місцеві замовники у сфері охорони здоров’я (заклади охорони здоров’я, структурні підрозділи з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних адміністрацій) проводять закупівлі визначеного переліку лікарських засобів та медичних виробів з використанням електронного каталогу
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.1
ОСР
2.7.1.3.
Особливості закупівель лікарських засобів та медичних виробів, що зумовлені пандемією або здійснюються під час пандемії, встановлені таким чином, щоб запобігти корупційним ризикам
2.7.1.3.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо оцінки корупційних ризиків під час закупівель лікарських засобів та медичних виробів, що зумовлені пандемією або здійснюються під час пандемії, з наведенням статистичних, економічних та інших даних, а також відповідних пропозицій щодо запобігання ідентифікованим корупційним ризикам, а також щодо підвищення прозорості та ефективності процедур зазначених закупівель
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
100%
5 /
5
0.0%
3.2
2.7.1.3.2 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.1.3.1, та його обговорення за участю заінтересованих осіб
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
3.3
2.7.1.3.3 Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів з урахуванням результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.1.3.1 (у разі потреби)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.4
2.7.1.3.4 Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.1.3.3 (у разі потреби)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.5
2.7.1.3.5 Остаточне доопрацювання (у разі потреби) та затвердження проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.1.3.3 (у разі потреби)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
4.1
ОСР
2.7.1.4.
Українські закупівельні організації, що здійснюють закупівлю лікарських засобів та медичних виробів, мають незалежні наглядові ради
2.7.1.4.1 Формування наглядової ради у державному підприємстві “Медичні закупівлі України” за об’єктивною та прозорою процедурою
Міністерство охорони здоров’я України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
1
0.0%
5.1
ОСР
2.7.1.5.
Під час здійснення закупівель використовуються стандартні каталоги та вимоги до продукції, яка закуповується у сфері охорони здоров’я
2.7.1.5.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо недопущення дискримінації учасників на етапі кваліфікації до електронного каталогу (включення до переліку кваліфікованих постачальників)
Міністерство економіки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
50%
1 /
2
0.0%
5.2
2.7.1.5.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р.
№ 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” щодо недопущення дискримінації учасників на етапі кваліфікації до електронного каталогу (включення до переліку кваліфікованих постачальників)
Міністерство економіки України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
6.1
ОСР
2.7.1.6.
Встановлено чіткі правила та процедури щодо визначення наявності та врегулювання конфлікту інтересів учасників робочих та експертних груп (передусім тих, що супроводжують закупівлі медичної продукції за кошти державного бюджету та визначають переліки продукції, яка закуповується), забезпечується їх неухильне дотримання на практиці
2.7.1.6.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження випадків конфлікту інтересів членів консультативних, допоміжних та інших дорадчих органів при МОЗ (у тому числі тих, що супроводжують закупівлі медичної продукції за кошти державного бюджету та визначають переліки продукції, яка закуповується), що міститиме пропозиції вдосконалення чинного законодавства у цій частині
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
80%
4 /
5
0.0%
6.2
2.7.1.6.2 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.1.6.1, та його експертного обговорення
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
6.3
2.7.1.6.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким з урахуванням висновків аналітичного звіту, зазначеного у підпункті 2.7.1.6.1:
1) вдосконалено нормативно-правове регулювання виявлення та врегулювання конфлікту інтересів членів консультативних, допоміжних та інших дорадчих органів при МОЗ (у тому числі тих, що супроводжують закупівлі медичної продукції за кошти державного бюджету та визначають переліки продукції, яка закуповується);
2) передбачено підстави та порядок притягнення до юридичної відповідальності за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
3) передбачено порядок розгляду повідомлень фізичних та юридичних осіб про ознаки конфлікту інтересів членів консультативних, допоміжних та інших дорадчих органів
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
6.4
2.7.1.6.4 Створення на офіційному веб-сайті МОЗ розділу з повною інформацією про консультативні, допоміжні та інші дорадчі органи, які створені та функціонують при ньому, з рубриками:
1) персональний та посадовий склад таких органів;
2) порядок денний засідань, в яких вони беруть участь;
3) прийняті рішення
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
6.5
2.7.1.6.5 Створення каналу повідомлень про випадки конфлікту інтересів у членів консультативних, допоміжних та інших дорадчих органів при МОЗ з боку громадськості та бізнесу
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
7.1
ОСР
2.7.1.7.
Визначено чіткі етичні правила взаємодії між фармацевтичними компаніями та медичними працівниками, дотримання яких унеможливлює зловживання під час призначення пацієнтам лікарських засобів; встановлено юридичну відповідальність за порушення зазначених правил
2.7.1.7.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я, яким визначено:
1) перелік заборонених форм взаємодії медичних працівників, закладів охорони здоров’я з суб’єктами господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію лікарських засобів, медичних виробів (виробів медичного призначення), допоміжних засобів реабілітації, їх представників (зокрема: заборона отримання медичними працівниками та закладами охорони здоров’я з метою просування зразків лікарських засобів, медичних виробів, сувенірної та брендованої продукції фармацевтичних компаній; заборона запровадження програм лояльності для лікарів з боку фармацевтичних компаній);
2) етичні засади, яких необхідно дотримуватися медичним працівникам під час призначення пацієнтам лікарських засобів, медичних виробів;
3) що за порушення обмежень щодо форм взаємодії медичних працівників з суб’єктами господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію лікарських засобів, медичних виробів (виробів медичного призначення), допоміжних засобів реабілітації, медичні працівники несуть дисциплінарну та адміністративну відповідальність (за статтею 44-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
33.3%
1 /
3
0.0%
7.2
2.7.1.7.2 Розроблення онлайн-курсу для осіб, які провадять медичну чи фармацевтичну діяльність, щодо нових правил взаємодії між фармацевтичними компаніями та медичними працівниками
Міністерство охорони здоров’я України
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
7.3
2.7.1.7.3 Організація проведення щорічного проходження онлайн-курсу, зазначеного у підпункті 2.7.1.7.2
Міністерство охорони здоров’я України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
Проблема 2.7.2.
Пацієнти не отримують необхідне лікування за кордоном, а також під час надання медичної допомоги із застосуванням трансплантації через корупційні практики, обумовлені недостатньою врегульованістю відповідних процедур та непрозорістю обліку
61.5%
8 /
13
0.0%
1.1
ОСР
2.7.2.1.
Забезпечено функціонування державних інформаційних систем трансплантації та автоматизований порядок обліку громадян України, які потребують направлення для лікування за кордоном
2.7.2.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Положення про Державну інформаційну систему трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин, відповідно до якого, зокрема, визначено перелік реєстрів, що входять до складу зазначеної системи, порядок і умови їх наповнення, функціонування та доступу до них
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
50%
3 /
6
0.0%
1.2
2.7.2.1.2 Введення в експлуатацію Державної інформаційної системи трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.3
2.7.2.1.3 Розроблення проекту наказу про затвердження Положення про автоматизовану систему обліку громадян України, які потребують направлення для лікування за кордон, відповідно до якого запроваджено чітку та прозору процедуру формування обліку та черговості
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
1.4
2.7.2.1.4 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.7.2.1.3, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
1.5
2.7.2.1.5 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.7.2.1.3, та його офіційного опублікування
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
1.6
2.7.2.1.6 Введення в експлуатацію Автоматизованої системи обліку громадян України, які потребують направлення для лікування за кордон
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
2.1
ОСР
2.7.2.2.
Порядок ввезення, вивезення та перевезення анатомічних матеріалів людини в межах території України, правила компенсації витрат донорів та інші процедури нормативно врегульовані і не містять корупційних ризиків
2.7.2.2.1 Проведення аналітичного дослідження положень статей 19 і 20 Закону України “Про безпеку та якість донорської крові та компонентів крові”, Порядку перевезення анатомічних матеріалів людини в межах України, ввезення таких матеріалів на митну територію України та вивезення їх за межі митної території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 р. № 720, інших положень законодавства, що стосуються порядку ввезення, вивезення та перевезення анатомічних матеріалів людини в межах території України, правил компенсації витрат донорів та інших процедур, на предмет повноти, конкретності, системності та наявності корупціогенних факторів
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
50%
2 /
4
0.0%
2.2
2.7.2.2.2 Проведення обговорення аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.2.2.1, за участю представників органів державної влади, громадськості, наукової спільноти
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.3
2.7.2.2.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, спрямованого на удосконалення нормативно-правового регулювання компенсації витрат донорів та інших процедур, з урахуванням висновків аналітичного звіту, зазначеного у підпункті 2.7.2.2.1
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
2.4
2.7.2.2.4 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України, спрямованого на удосконалення нормативно-правового регулювання ввезення, вивезення та перевезення анатомічних матеріалів людини в межах території України та інших процедур, з урахуванням висновків аналітичного звіту, зазначеного у підпункті 2.7.2.2.1
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
3.1
ОСР
2.7.2.3.
Оприлюднено перелік рекомендованих Міністерством охорони здоров’я України закладів охорони здоров’я зарубіжних країн для лікування за кордоном
2.7.2.3.1 Розроблення проекту наказу про затвердження Переліку рекомендованих закладів охорони здоров’я зарубіжних країн для лікування громадян України за кордоном
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
100%
3 /
3
0.0%
3.2
2.7.2.3.2 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.7.2.3.1, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.3
2.7.2.3.3 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.7.2.3.1, та його офіційного опублікування
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
Проблема 2.7.3.
Електронна система охорони здоров’я є недостатньо інтегрованою з іншими базами даних, що створює можливості для зловживань під час реалізації окремих функцій (зокрема надання виплат унаслідок непрацездатності, проведення профілактичних та обов’язкових медичних оглядів, встановлення групи інвалідності)
37.9%
11 /
29
0.0%
1.1
ОСР
2.7.3.1.
Електронна система охорони здоров’я інтегрована з іншими державними базами даних поза сферою охорони здоров’я, що забезпечує повноту, узгодженість та додаткову верифікацію даних, функціонал для автоматизації процесів; відомості з електронної системи охорони здоров’я є основним джерелом інформації про надані медичні послуги в Україні, на основі яких приймаються рішення щодо розрахунку програми медичних гарантій, управлінські рішення, формується необхідна статистика
2.7.3.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення зміни до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я про те, що:
1) відомості з електронної системи охорони здоров’я є основним джерелом інформації про надані медичні послуги в Україні, на основі яких приймаються рішення щодо розрахунку програми медичних гарантій, управлінські рішення, формується необхідна статистика;
2) на базі електронної системи охорони здоров’я здійснюється електронний документообіг між закладами охорони здоров’я;
3) медичні картки пацієнтів ведуться виключно через електронну систему охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
50%
1 /
2
0.0%
1.2
2.7.3.1.2 Забезпечення взаємодії та сумісності електронної системи охорони здоров’я із:
1) Єдиним державним демографічним реєстром;
2) Державним реєстром актів цивільного стану громадян;
3) Державним реєстром фізичних осіб — платників податків;
4) інформаційними системами Мінсоцполітики та реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
5) Єдиною державною електронною базою з питань освіти;
6) Єдиним державним реєстром МВС;
7) Інформаційно-аналітичною платформою електронної верифікації та моніторингу;
8) Державним реєстром лікарських засобів України
Міністерство охорони здоров’я України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.1
ОСР
2.7.3.2.
Електронна система охорони здоров’я містить результати профілактичних та обов’язкових медичних оглядів
2.7.3.2.1 Розроблення проекту наказу МОЗ щодо внесення змін до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, відповідно до яких результати всіх обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів вносяться виключно до електронної системи охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
57.1%
4 /
7
0.0%
2.2
2.7.3.2.2 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.7.3.2.1, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.3
2.7.3.2.3 Видання доопрацьованого наказу, зазначеного у підпункті 2.7.3.2.1, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2.4
2.7.3.2.4 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я про інтеграцію даних і електронних документів про результати обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів до електронної системи охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2.5
2.7.3.2.5 Розроблення та затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я щодо:
1) збору, обробки та зберігання даних та електронних документів про результати обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів;
2) формування електронних витягів про результати обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
2.6
2.7.3.2.6 Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я згідно з підпунктом 2.7.3.2.5
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
2.7
2.7.3.2.7 Введення в експлуатацію розширеного функціоналу електронної системи охорони здоров’я згідно з підпунктом 2.7.3.2.5
Міністерство охорони здоров’я України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
3.1
ОСР
2.7.3.3.
В електронну систему охорони здоров’я впроваджено інструменти оцінки стану функціональності особи на основі Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я
2.7.3.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я про те, що:
1) до електронної системи охорони здоров’я вносяться відомості та медична документація (електронні медичні записи), необхідні для встановлення особі інвалідності, виключно з використанням адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я;
2) під час отримання особою послуг, для визначення яких застосовується адаптована Міжнародна класифікація функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я, використовуються затверджені МОЗ форми в електронній системі охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
100%
6 /
6
0.0%
3.2
2.7.3.3.2 Розроблення проекту наказу МОЗ про затвердження форм для заповнення надавачами послуг під час оцінки стану функціональності особи на основі адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.3
2.7.3.3.3 Видання наказу, зазначеного у
підпункті 2.7.3.3.2, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.4
2.7.3.3.4 Затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я щодо:
1) переліку усіх класифікаторів кожного з компонентів під час оцінки стану функціональності особи на основі адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я;
2) присвоєння кодів доменів всіх рівнів кожного з компонентів під час оцінки стану функціональності особи на основі адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я;
3) створення електронних форм для заповнення надавачами послуг під час оцінки стану функціональності особи на основі адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я;
4) автоматичного ініціювання питання, пов’язаного з встановленням інвалідності
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
3.5
2.7.3.3.5 Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я згідно з підпунктом 2.7.3.3.4
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
3.6
2.7.3.3.6 Введення в експлуатацію розширеного функціоналу електронної системи охорони здоров’я згідно з підпунктом 2.7.3.3.4
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
4.1
ОСР
2.7.3.4.
Функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку розмежовані між державними органами з метою зниження корупційних ризиків
2.7.3.4.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Законів України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”, яким визначено:
1) що інвалідність визначається виключно з використанням адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я;
2) що у разі необґрунтованого встановлення інвалідності особа втрачає цей статус, а також право на відповідну соціальну допомогу та виплати;
3) що функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку розмежовані між державними органами з метою зниження корупційних ризиків;
4) обов’язкове ведення в електронній формі документації в діяльності органів з надання медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги з використанням функціональних можливостей електронної системи охорони здоров’я та інших необхідних програмних продуктів;
5) порядок ведення в електронній формі документації під час реалізації функцій щодо виявлення ступеня обмеження життєдіяльності, причини, часу настання, групи інвалідності, встановлення компенсаторно-адаптаційних можливостей особи, складання (коригування) індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю, визначення потреб осіб з інвалідністю у забезпеченні їх технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення, в іншій соціальній допомозі;
6) обов’язок всіх закладів охорони здоров’я до
1 січня 2025 р. здійснити внесення в електронну систему охорони здоров’я архівних електронних медичних записів з приводу надання інвалідності на основі первинної медичної документації за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України, з подальшим оприлюдненням в знеособленому вигляді всіх матеріалів;
7) обов’язок оприлюднення в знеособленому вигляді всіх матеріалів медико-соціальних експертних комісій (структур, які виконують або виконуватимуть їх функції) про встановлення та продовження інвалідності;
8) вимоги до складу органів, які здійснюють функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку, уповноважених осіб таких органів, зокрема кваліфікаційні вимоги, порядок відбору, призначення, строк, на який обираються (призначаються) члени (уповноважені особи) органів, які здійснюють функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку;
9) заборону бути членом (уповноваженою особою) органів, які здійснюють функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку, понад два строки поспіль з дня призначення (обрання);
10) заборону бути одночасно членом (уповноваженою особою) органу, який здійснює функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності, та органу, який здійснює функції з надання соціальної допомоги на основі такого висновку;
11) заборону бути членом (уповноваженою особою) органів, які здійснюють функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку, особам, щодо яких набрав законної сили вирок суду про притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією кримінального правопорушення, ухвала суду про звільнення від кримінальної відповідальності чи постанова суду про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення пов’язаного з корупцією правопорушення, яким накладено стягнення у виді позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, що пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
12) заборону бути близьким особам у розумінні Закону членами (уповноваженими особами) одного і того ж органу, який здійснює функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності або соціальної допомоги на основі такого висновку;
13) випадки участі особи, щодо якої розглядається питання щодо встановлення інвалідності або яка має такий статус, у засіданні органу, який здійснює функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності, під час вирішення питання про надання медичного висновку щодо визначення групи інвалідності;
14) право особи з інвалідністю звернутися до органу, який здійснює функції з надання соціальної допомоги на основі медичного висновку щодо визначення групи інвалідності, незалежно від місця проживання або лікування та з можливістю дистанційного розгляду заяв;
15) засади прозорості і відкритості у сферах виявлення ступеня обмеження життєдіяльності та реабілітації осіб з інвалідністю, серед яких фіксація перебігу засідання органу, який здійснює функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності або соціальної допомоги на основі такого висновку, за допомогою відео та аудіо запису (у разі проведення такого засідання) та встановлення мінімального строку зберігання таких записів у захищеній від незаконного видалення системі протягом щонайменше 10 років
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
0%
0 /
13
0.0%
4.2 (1)
2.7.3.4.2 (1) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
4.2 (2)
2.7.3.4.2 (2) Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.3 (1)
2.7.3.4.3 (1) Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Мінсоцполітики та МОЗ для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
4.3 (2)
2.7.3.4.3 (2) Розроблення проектів нормативно-правових актів про внесення змін до нормативно-правових актів Мінсоцполітики та МОЗ для їх приведення у відповідність із законом, зазначеним у
підпункті 2.7.3.4.1
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.4 (1)
2.7.3.4.4 (1) Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
4.4 (2)
2.7.3.4.4 (2) Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.5 (1)
2.7.3.4.5 (1) Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, та їх офіційного опублікування
Міністерство охорони здоров’я України
Не розпочато
4.5 (2)
2.7.3.4.5 (2) Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів, зазначених у підпункті 2.7.3.4.3, та їх офіційного опублікування
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
4.6
2.7.3.4.6 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я про те, що:
1) до неї входить підсистема, пов’язана з встановленням інвалідності;
2) підсистема, пов’язана з встановленням інвалідності, передбачає формування та автоматичне оприлюднення в знеособленому вигляді документації органів, які здійснюють функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку, в електронній формі;
3) підсистема, пов’язана з встановленням інвалідності, здійснює повну взаємодію з центральною базою даних електронної системи охорони здоров’я та іншими державними реєстрами і базами даних у режимі реального часу у форматі “запит-відповідь”;
4) підсистема, пов’язана з встановленням інвалідності, передбачає автоматичне ініціювання процедур визначення групи інвалідності (після внесення до електронної системи медичного запису про компонент здоров’я, який надає особі право на інвалідність відповідно до адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я) та процедур встановлення компенсаторно-адаптаційних можливостей особи, складення (коригування) індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю, визначення потреб осіб з інвалідністю після складення електронної форми оцінки стану функціональності особи на основі адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я;
5) до неї входить електронний реєстр осіб з інвалідністю та реєстр органів та посадових осіб, що функціонують у системі встановлення інвалідності;
6) електронний реєстр осіб з інвалідністю та реєстр органів та посадових осіб, що функціонують у системі встановлення інвалідності, передбачають додаткову верифікацію особи через систему BankID та за допомогою фото
Міністерство охорони здоров’я України
Захід не виконано
Не виконано
4.7
2.7.3.4.7 Розроблення та затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6
Міністерство охорони здоров’я України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
4.8
2.7.3.4.8 Розроблення проекту програмного забезпечення для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6
Міністерство охорони здоров’я України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
4.9
2.7.3.4.9 Введення в експлуатацію розширеного функціоналу електронної системи охорони здоров’я, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6
Міністерство охорони здоров’я України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
5.1
ОСР
2.7.3.5.
У промислову експлуатацію введено електронний реєстр листків непрацездатності
2.7.3.5.1 Проведення кожного півріччя моніторингу належного функціонування електронного реєстру листків непрацездатності, який обов’язково включає вивчення стану дотримання вимог:
1) оформлення листків непрацездатності застрахованих осіб лише в електронній формі;
2) видачі витягу з електронного реєстру листків непрацездатності як єдиного документа на підтвердження непрацездатності застрахованої особи
Міністерство охорони здоров’я України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
0%
0 /
1
0.0%
Проблема 2.7.4.
Недостатньо прозорі процедури добору кадрів у закладах охорони здоров’я знижують конкуренцію та створюють можливості для проявів корупції при призначенні на такі посади
100%
5 /
5
0.0%
1.1
ОСР
2.7.4.1.
Функціонує єдиний веб-портал вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я з відкритим доступом
2.7.4.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Положення про єдиний веб-сайт вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я, в якому, зокрема, передбачено, що:
1) надається відкритий доступ до веб-сайту з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних;
2) на веб-сайті повинна міститися повна інформація про всі наявні вакантні посади із вказівкою назв та адрес відповідних закладів охорони здоров’я;
3) на веб-сайті повинна міститися інформація про дати конкурсу, строки та адресу подання документів на зайняття посади;
4) проведення добору на вакантні посади (у тому числі керівні) у державних та комунальних закладах охорони здоров’я здійснюється виключно із застосуванням веб-сайту
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
100%
4 /
4
0.0%
1.2
2.7.4.1.2 Розроблення та затвердження технічного завдання для створення єдиного веб-сайту вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.3
2.7.4.1.3 Розроблення проекту єдиного веб-сайту вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.4
2.7.4.1.4 Введення в експлуатацію єдиного веб-сайту вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
2.1
ОСР
2.7.4.2.
Добір на керівні посади у державних та комунальних закладах охорони здоров’я здійснюють конкурсні комісії з обов’язковим представництвом громадськості та згідно із встановленим переліком необхідних навичок, компетенцій і критеріїв оцінки; розширено коло громадських об’єднань, що можуть делегувати своїх представників до складу конкурсних комісій, а також забезпечено дотримання принципів прозорості та відкритості у їх роботі
2.7.4.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, яким визначено:
1) що половину складу конкурсних комісій повинні складати представники громадських об’єднань у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції та антикорупційної діяльності;
2) що кваліфікаційні вимоги на керівні посади у державних та комунальних закладах охорони здоров’я визначаються зазначеним Порядком;
3) чіткий перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників конкурсів на керівні посади у державних та комунальних закладах охорони здоров’я, серед яких є професійна компетентність, управлінські навички та доброчесність;
4) обов’язкове оцінювання професійної компетентності та управлінських навичок за бальною системою кожним членом конкурсної комісії;
5) що відповідність критерію доброчесності визначається за стандартом “обґрунтованого сумніву”;
6) що рішення конкурсної комісії про відповідність учасника конкурсу критерію доброчесності вважається ухваленим, якщо за це проголосувала більшість членів комісії від громадськості, а у разі рівного розподілу голосів перевагу мають голоси членів комісії від громадськості
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
100%
1 /
1
0.0%
Проблема 2.7.5.
Доступ до закладів освіти та перебіг освітнього процесу містять корупційні ризики. Присудження наукових ступенів та присвоєння вчених звань нерідко відбуваються із значним використанням корупційних практик та інших проявів недоброчесності
23.3%
7 /
30
0.0%
1.1
ОСР
2.7.5.1.
Зарахування осіб до закладів освіти, процес здобуття освіти та оцінювання результатів навчання здійснюються прозоро та на підставі об’єктивних критеріїв
2.7.5.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про вищу освіту”, яким передбачено, що заміна зовнішнього незалежного оцінювання на іспити в закладі вищої освіти не дозволяється, крім обмеженого переліку вступників за безумовними медичними підставами, які визначаються разом МОН та МОЗ, а також для осіб, яких законом визнано учасниками бойових дій та які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також військовослужбовців військової служби за контрактом –– під час вступу до військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
23.1%
6 /
26
0.0%
1.2
2.7.5.1.2 Розроблення проекту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2024 році, у якому передбачено:
1) розширення сфери застосування електронних кабінетів і скорочення частки випадків обов’язкового подання документів у паперовій формі;
2) відмову від пільг із заміни зовнішнього незалежного оцінювання на іспити в закладі вищої освіти, крім обмеженого переліку вступників за безумовними медичними підставами та осіб, яких законом визнано учасниками бойових дій та які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також військовослужбовців військової служби за контрактом –– під час вступу до військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
1.3
2.7.5.1.3 Проведення громадського обговорення проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.4
2.7.5.1.4 Погодження проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.2, із заінтересованими органами
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.5
2.7.5.1.5 Видання акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.2, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.6
2.7.5.1.6 Розроблення проекту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2025 році, у якому передбачено:
1) розширення сфери застосування електронних кабінетів і скорочення кількості випадків обов’язкового подання документів у паперовій формі;
2) розширення сфери застосування зовнішнього незалежного оцінювання;
3) відмову від пільг із заміни зовнішнього незалежного оцінювання на іспити в закладі вищої освіти, крім обмеженого переліку вступників за безумовними медичними підставами та осіб, яких законом визнано учасниками бойових дій та які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також військовослужбовців військової служби за контрактом –– під час вступу до військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.7
2.7.5.1.7 Проведення громадського обговорення проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.6, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.8
2.7.5.1.8 Погодження проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.6, із заінтересованими органами
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.9
2.7.5.1.9 Видання акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.6, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.10
2.7.5.1.10 Розроблення проекту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2026 році, у якому передбачено:
1) розширення сфери застосування електронних кабінетів і скорочення кількості випадків обов’язкового подання документів у паперовій формі;
2) розширення сфери застосування зовнішнього незалежного оцінювання;
3) відмову від пільг із заміни зовнішнього незалежного оцінювання на іспити в закладі вищої освіти, крім обмеженого переліку вступників за безумовними медичними підставами та осіб, яких законом визнано учасниками бойових дій та які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, брали участь в антитерористичній операції (операції об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також військовослужбовців військової служби за контрактом –– під час вступу до військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.11
2.7.5.1.11 Проведення громадського обговорення проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.10, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.12
2.7.5.1.12 Погодження проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.10, із заінтересованими органами
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.13
2.7.5.1.13 Видання акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.10, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство освіти і науки України
Не розпочато
1.14
2.7.5.1.14 Розроблення проекту наказу про затвердження вичерпного переліку безумовних медичних підстав, за наявності яких особі дозволяється складати вступні іспити в закладі вищої освіти замість зовнішнього незалежного оцінювання
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.15
2.7.5.1.15 Громадське обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.14, погодження із заінтересованими органами (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.16
2.7.5.1.16 Видання наказу, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.14, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.17
2.7.5.1.17 Проведення щороку Єдиного державного кваліфікаційного іспиту із спеціальностей галузей знань:
1) 08 Право;
2) 12 Інформаційні технології;
3) 14 Електрична інженерія;
4) 21 Ветеринарія;
5) 22 Охорона здоров’я;
6) 25 Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону;
7) 26 Цивільна безпека;
8) 27 Транспорт;
9) 28 Публічне управління та адміністрування;
10) 29 Міжнародні відносини
Міністерство освіти і науки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.18
2.7.5.1.18 Підготовка аналітичного дослідження (дорожньої карти) щодо пілотного Єдиного державного кваліфікаційного іспиту та поступового застосування для інших спеціальностей, ніж передбачено у підпункті 2.7.5.1.17
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.19
2.7.5.1.19 Проведення щороку Єдиного фахового вступного випробування для вступу для здобуття ступеня вищої освіти магістра на основі ступеня вищої освіти бакалавр
Міністерство освіти і науки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.20
2.7.5.1.20 Підготовка аналітичного дослідження (дорожньої карти) щодо застосування Єдиного фахового вступного випробування та поступового поширення на інші спеціальності, ніж передбачено у підпункті 2.7.5.1.19
Міністерство освіти і науки України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
1.21
2.7.5.1.21 Опублікування та подання Кабінетові Міністрів України звіту про результати реалізації експериментального проекту щодо організації набору до закладів вищої освіти і навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства з використанням Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти з пропозиціями щодо внесення змін до законів України, а також щодо:
1) можливості інтеграції інформаційної системи до Єдиної державної електронної бази з питань освіти чи Автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту;
2) розширення функціоналу щодо розміщення кількості вільних місць для іноземних вступників у закладах вищої освіти, автоматизованого отримання інформації про оформлення віз, перетин державного кордону, оформлення посвідки на тимчасове проживання, подання документів для отримання візи чи посвідки іноземним вступникам через Єдину міжвідомчу інформаційну систему щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
1.22
2.7.5.1.22 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Законів України “Про освіту”, “Про вищу освіту” та інших щодо:
1) статусу Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти;
2) завдань зазначеної Системи;
3) взаємодії зазначеної Системи з іншими інформаційними системами та реєстрами;
4) держателя зазначеної Системи
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
1.23
2.7.5.1.23 Удосконалення та введення в постійну (промислову) експлуатацію Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
1.24
2.7.5.1.24 Розроблення Концепції інформаційної системи управління вищою освітою (HEMIS) включно з розділом щодо впровадження сторонніх електронних освітніх інформаційних систем (електронних систем управління освітнім процесом (у тому числі контрольними заходами та практичною підготовкою) у сфері вищої освіти та їх верифікації МОН
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.25
2.7.5.1.25 Проведення презентації Концепції інформаційної системи управління вищою освітою (HEMIS) включно з розділом щодо впровадження сторонніх електронних освітніх інформаційних систем (електронних систем управління освітнім процесом (у тому числі контрольними заходами та практичною підготовкою) у сфері вищої освіти та їх верифікації МОН
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
1.26
2.7.5.1.26 Реалізація Концепції інформаційної системи управління вищою освітою (HEMIS) включно з розділом щодо впровадження сторонніх електронних освітніх інформаційних систем (електронних систем управління освітнім процесом (у тому числі контрольними заходами та практичною підготовкою) у сфері вищої освіти та їх верифікації МОН
Міністерство освіти і науки України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
2.1
ОСР
2.7.5.2.
Підготовка кваліфікаційних робіт, зокрема дисертацій, відбувається самостійно та відповідально, прояви академічної недоброчесності не толеруються, напрацьовано ефективні способи їх запобіганню та припиненню
2.7.5.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким передбачено:
1) вичерпні підстави та види юридичної відповідальності за прояви академічної недоброчесності;
2) вичерпні критерії наявності у діях особи проявів академічної недоброчесності, у тому числі академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації;
3) порядок здійснення провадження про притягнення до юридичної відповідальності за прояви академічної недоброчесності, у тому числі перевірки дисертації на наявність у ній академічного плагіату, фабрикації чи фальсифікації;
4) засади (принципи) провадження про притягнення до юридичної відповідальності за прояви академічної недоброчесності: поваги до честі та гідності, рівності, гласності та відкритості провадження (зокрема, шляхом забезпечення права кожної особи на участь у процесі прийняття рішення щодо неї, відкритості засідань, здійснення відеофіксації та онлайн-трансляції засідань із оприлюдненням відеозаписів; прийняття рішень шляхом відкритого поіменного голосування, зафіксованого протоколом засідання, який підлягає оприлюдненню);
5) право будь-якої особи бути заявником як самостійним учасником провадження про притягнення до відповідальності за прояви академічної недоброчесності за будь-якою особою;
6) права та обов’язки всіх учасників провадження про притягнення до юридичної відповідальності за прояви академічної недоброчесності;
7) строки давності притягнення до відповідальності за прояви академічної недоброчесності;
8) заборону встановлювати доплати, надбавки за науковий ступінь чи вчене звання (крім як для працівників наукових, науково-дослідних і закладів вищої та фахової передвищої освіти)
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
25%
1 /
4
0.0%
2.2
2.7.5.2.2 Забезпечення інтероперабельності Національного репозитарію академічних текстів із ключовими системами запобігання та виявлення академічного плагіату
Міністерство освіти і науки України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.3
2.7.5.2.3 Розроблення та прийняття підзаконних нормативно-правових актів для вдосконалення інформаційної системи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, зокрема щодо розширення переліку відомостей, що вносяться до інформаційної системи, її користувачів (у тому числі членами спеціалізованих вчених рад, здобувачами наукового ступеня, заявниками в сфері присудження та позбавлення наукових ступенів)
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
2.4
2.7.5.2.4 Удосконалення інформаційної системи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, зокрема щодо розширення переліку відомостей, що вносяться до інформаційної системи, її користувачів (у тому числі членами спеціалізованих вчених рад, здобувачами наукового ступеня, заявниками у сфері присудження та позбавлення наукових ступенів)
Міністерство освіти і науки України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
Проблема 2.7.6.
У сфері освіти і науки наявні конфлікти інтересів під час формування та реалізації державної політики
33.3%
3 /
9
0.0%
1.1
ОСР
2.7.6.1.
Функції з формування та реалізації державної політики у сфері освіти і науки, зокрема щодо управління об’єктами державної власності, інспекційно-наглядової діяльності та надання адміністративних послуг, розподілені між різними інституціями
2.7.6.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Законів України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про вищу освіту”, “Про професійну (професійно-технічну) освіту”, “Про фахову передвищу освіту”, яким:
1) передбачено, що повноваження з ліцензування освітньої діяльності у сфері вищої освіти та державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог ліцензійних умов передано від МОН до Державної служби якості освіти;
2) визначено, що ліцензуванню підлягає лише освітня діяльність за освітніми програмами, що передбачають присвоєння професійної кваліфікації з професій, для яких запроваджено додаткове регулювання згідно із затвердженим МОН переліком
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
50%
2 /
4
0.0%
1.2
2.7.6.1.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який передбачає виключення частини другої статті 75 Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо погодження навчальних планів та програм підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації медичних, фармацевтичних працівників та фахівців з реабілітації МОЗ
Міністерство охорони здоров’я України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
1.3
2.7.6.1.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який передбачає виключення розділу VI Закону України “Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві” щодо наукового і кадрового забезпечення
Міністерство розвитку громад та територій України
Захід не виконано
Не виконано
1.4
2.7.6.1.4 Проведення аналітичного дослідження щодо виявлення випадків дублювання органами влади одних і тих самих функцій у сфері освіти згідно із Законом України “Про повну загальну середню освіту”, у тому числі повноважень Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, його територіальних органів, місцевих держадміністрацій щодо аналізу роботи органів місцевого самоврядування у сфері освіти, та внесення змін до законодавства (у разі потреби)
Міністерство освіти і науки України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
2.1
ОСР
2.7.6.2.
Розподіл публічних коштів між закладами вищої освіти і науки відбувається прозоро, ефективно за об’єктивними, заздалегідь визначеними процедурами та показниками результативності їх діяльності
2.7.6.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України, а саме:
1) внесення змін до підпункту “в” пункту 7 частини першої статті 87 Бюджетного кодексу України про те, що до видатків, які здійснюються з державного бюджету, належать видатки на здобуття вищої освіти особам, які на конкурсних засадах отримали право на її здобуття за кошти державного бюджету, у тому числі на умовах державного замовлення; їх розподіл між закладами вищої освіти здійснюється на основі формули, яка розробляється МОН та затверджується Кабінетом Міністрів України;
2) внесення змін до пункту 46 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України щодо переліку параметрів формули розподілу обсягу видатків державного бюджету на вищу освіту між закладами вищої освіти;
3) передбачення вичерпного переліку випадків розподілу видатків державного та місцевих бюджетів на фінансування наукових і науково-технічних досліджень та проектів без застосування конкурсних процедур
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
20%
1 /
5
0.0%
2.2
2.7.6.2.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Закону України “Про вищу освіту”, яким передбачено, що:
1) з державного бюджету здійснюються видатки на здобуття вищої освіти у закладах вищої освіти, вартість освітніх послуг в яких встановлюється з урахуванням законодавства про індикативну собівартість;
2) обсяг видатків державного бюджету на вищу освіту розподіляється між закладами вищої освіти на основі формули, яку розробляє МОН та затверджує Кабінет Міністрів України
Міністерство освіти і науки України
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
2.3
2.7.6.2.3 Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо уточнення конкретних показників результативності, які використовуються у формулі розподілу обсягу видатків державного бюджету на вищу освіту між закладами вищої освіти
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
2.4
2.7.6.2.4 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.6.2.3, та його експертного обговорення
Міністерство освіти і науки України
Захід не виконано
Не виконано
2.5
2.7.6.2.5 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Формули розподілу видатків державного бюджету на вищу освіту між закладами вищої освіти в частині уточнення конкретних показників результативності, які використовуються у ній, з урахуванням результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.7.6.2.3
Міністерство освіти і науки України
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
Проблема 2.7.7.
Відсутній належний облік та прозорість у використанні коштів, передбачених у бюджетах усіх рівнів на соціальний захист для всіх категорій отримувачів соціальної допомоги
14.3%
1 /
7
0.0%
1.1
ОСР
2.7.7.1.
Впроваджено єдину інформаційну систему соціальної сфери та забезпечено спрощення надання послуг у соціальній сфері
2.7.7.1.1 Розроблення проекту Соціального кодексу України
Міністерство соціальної політики України
Захід не виконано
Не виконано
0%
0 /
4
0.0%
1.2
2.7.7.1.2 Супроводження розгляду проекту Кодексу, зазначеного у підпункті 2.7.7.1.1, у Верховній Раді України
Міністерство соціальної політики України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
1.3
2.7.7.1.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів на виконання Соціального кодексу України
Міністерство соціальної політики України
Не розпочато
1.4
2.7.7.1.4 Введення в промислову експлуатацію Єдиної інформаційної системи соціальної сфери
Міністерство соціальної політики України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2.1
ОСР
2.7.7.2.
Впроваджено справедливий конкурс на підтримку громадських об’єднань осіб з інвалідністю
2.7.7.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який:
1) визначає термін “громадське об’єднання осіб з інвалідністю”;
2) впроваджує інституційну підтримку для громадських об’єднань осіб з інвалідністю на державному та місцевому (у разі здійснення таких видатків) рівні;
3) встановлює вимогу про отримання громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів виключно за результатами відкритих та прозорих конкурсів — як для виконання програм (реалізації проектів, заходів), так і в рамках інституційної підтримки;
4) не передбачає жодних привілеїв для всеукраїнських або інших громадських об’єднань осіб з інвалідністю
Міністерство соціальної політики України
Захід не виконано
Не виконано
33.3%
1 /
3
0.0%
2.2
2.7.7.2.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Порядку проведення конкурсу з інституційної підтримки громадських об’єднань осіб з інвалідністю, який:
1) впроваджує інституційну підтримку для громадських об’єднань осіб з інвалідністю виключно на конкурсних засадах;
2) не передбачає жодних привілеїв для окремих громадських об’єднань осіб з інвалідністю;
3) встановлює недискримінаційні критерії допуску громадських об’єднань осіб з інвалідністю до конкурсу, зокрема щодо мінімальної кількості членів організації (щонайбільше десятки осіб,
оптимально — без вимог щодо членства), мінімального представництва в регіонах (щонайбільше, в одній чверті регіонів), мінімальної тривалості статутної діяльності (щонайбільше три роки);
4) встановлює обґрунтовані, чіткі, вимірювані та досяжні критерії оцінки конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу;
5) забезпечує повну прозорість конкурсу інституційної підтримки та публічність всієї конкурсної документації, прийнятих рішень та документації щодо виконання бюджетної програми та моніторингу використання коштів інституційної підтримки;
6) встановлено ефективні, обґрунтовані, чіткі, вимірювані та досяжні показники ефективності (КРІ) використання коштів інституційної підтримки громадських об’єднань осіб з інвалідністю
Міністерство соціальної політики України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
2.3
2.7.7.2.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на фінансову підтримку громадських об’єднань осіб з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 166, Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки Українського товариства сліпих та Українського товариства глухих, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
14 березня 2018 р. № 183, та Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
12 жовтня 2011 р. № 1049, який:
1) закріплює вимогу про бюджетну фінансову підтримку виконання програм (реалізації проектів, заходів) громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю виключно на конкурсних засадах;
2) не передбачає жодних привілеїв для окремих громадських об’єднань осіб з інвалідністю;
3) визначає такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р.
№ 183 “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки Українського товариства сліпих та Українського товариства глухих”;
4) мінімізує можливості для проведення конкурсів без використання програмного модуля “Конкурси проектів інститутів громадянського суспільства” (електронної системи проведення конкурсу);
5) забезпечує оприлюднення всіх матеріалів конкурсних пропозицій, у тому числі кошторисів витрат;
6) забезпечує можливість оплати роботи членів конкурсних комісій не з числа представників Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, державних та муніципальних службовців із визначеним максимальним обсягом/відсотком для таких платежів;
7) встановлює додаткові стандарти прозорості конкурсу, у тому числі право присутності на засіданнях конкурсної комісії представників засобів масової інформації та громадськості, здійснення відео-, аудіозапису та трансляції засідань конкурсної комісії;
8) встановлює вимогу про оприлюднення щонайменше знеособлених результатів голосування членів конкурсної комісії щодо кожного питання;
9) встановлює вимогу про оприлюднення рішень конкурсної комісії про результати оцінки конкурсних пропозицій та виставлених кожним членом конкурсної комісії балів (у знеособленому вигляді);
10) визначає деталізовану процедуру оскарження рішень конкурсної комісії про недопуск до конкурсу, результатів оцінки конкурсних пропозицій та про визначення переможців конкурсу;
11) встановлює, що рішення конкурсної комісії, утвореної Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю, оскаржуються у порядку, визначеному Мінсоцполітики;
12) встановлює, що переможці конкурсу отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів на рахунки, відкриті у державних банках (замість казначейських рахунків)
Міністерство соціальної політики України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково